het ging toch goed?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:18 schreef Sethje het volgende:
Jammer dat er geen aankopen zijn gedaan....
???????quote:
2e seizoenshelft vorig jaar was best goed hoor, werd aardig gevoetbalt toen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:29 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
De 2e seizoenshelft was nog steeds ongelovelijk kut, Met alleen in de playoffs en de ac finale betere resultaten. Wil je :uberhaupt wel dat Ajax beter gaat spelen. Ten cate heeft het met deze groep gewoon goed gedaan in de beginfase, cl uitgezonderd, waarna er echter een grote terugslag kwam. En dan voornamelijk tijdens wedstrijden zelf. Maar moet je dan maar opportunistisch kutvoetbal gaan spelen in de hoop dat 1 speler mogelijk nog scoort? Wees blij dat we een trainer hebben die dingen wil aanpakken en er niet voor schroomt om spelers aan te pakken en dingen bij wil leren. Het werd eens tijd.
Ik was ook niet echt serieus he?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
???????
Toen dit elftal goed draaide ging het lekker ja. En vooral de resultaten en bij vlagen het spel waren beter dan we laatste jaren gewend zijn. maar het is toch duidelijk dat dit elftal ruggegraat mist. Er zit geld genoeg bij Ajax , laat ze het maar eens uitgeven.
Ja dat bestuur durft geen risico's te nemen, dat is wel weer duidelijk. Daarom zie ik ze de topspelers in de zomer wel verkopen(Huntelaar, Babel)quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
???????
Toen dit elftal goed draaide ging het lekker ja. En vooral de resultaten en bij vlagen het spel waren beter dan we laatste jaren gewend zijn. maar het is toch duidelijk dat dit elftal ruggegraat mist. Er zit geld genoeg bij Ajax , laat ze het maar eens uitgeven.
Toevalvoetbal noem ik niet bepaald aardig voetbal.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
2e seizoenshelft vorig jaar was best goed hoor, werd aardig gevoetbalt toen.
Ze zeiden:quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:59 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hoe komen jullie erbij dat Ajax geld heeft voor aankopen? Op wellicht wat reservegeld in de clubkas, dus niet van de nv, heeft Ajax volgens mij niet zoveel te besteden. Niet voor niets hebben we afgelopen zomer bv 2 transfervrie spelers moeten halen en moeten er spelers weg om nieuwe te kunnen kopen.
Je bent serieus nu? Misschien hier en daar wat wedstrijdjes gewonnen met redelijk voetbal maar de rest was toch heerlijk bagger.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:46 schreef Jasza het volgende:
[..]
2e seizoenshelft vorig jaar was best goed hoor, werd aardig gevoetbalt toen.
Mja, januari 2006 idd. Sindsdien is ook nog het een en andere uitgegeven. En ik denk dat Slop waarschijnlijk doelde op het geld van de club zelf. Uit dat geld zijn Huntelaar, Perez en Stam geloof ik ook al mee betaald. En dan is het de vraag hoeveel de club dan nog heeft en of de club, bestuur en ledenraad, bereid zijn om weer geld daar uit te halen. Het is immers ook een reserve.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ze zeiden:
Er is altijd geld te besteden als het echt nodig is, nou dat kunnen ze nu ook wel gebruiken dan.
Dat zei Jeroen Slop in Januari 2006, dus lijkt me dat ze dat bijv voor een speler als Davids wel kunnen gebruiken imo![]()
Die 3 bij elkaar hebben hooguit 15 miljoen gekost (nog niet eens). Kan me niet voorstellen dat de pot nu leeg is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Mja, januari 2006 idd. Sindsdien is ook nog het een en andere uitgegeven. En ik denk dat Slop waarschijnlijk doelde op het geld van de club zelf. Uit dat geld zijn Huntelaar, Perez en Stam geloof ik ook al mee betaald. En dan is het de vraag hoeveel de club dan nog heeft en of de club, bestuur en ledenraad, bereid zijn om weer geld daar uit te halen. Het is immers ook een reserve.
Dat is dan ook de vraag. Het lijkt me logisch dat er iig nog geld in zit om als reserve te dienen. Maar het lijkt me inmiddels toch wel dat er niet veel transfergeld vrij gemaakt kan worden. Althans, niet veel.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die 3 bij elkaar hebben hooguit 15 miljoen gekost (nog niet eens). Kan me niet voorstellen dat de pot nu leeg is.
Ik vond het wel aardig, goals via goede voorzetten van de zijkant en de verdediging stond aardigquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Je bent serieus nu? Misschien hier en daar wat wedstrijdjes gewonnen met redelijk voetbal maar de rest was toch heerlijk bagger.
Prima, wat hij wilt. 40 miljoen ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:09 schreef Nashje het volgende:
Babel wil dus wel verlengen, maar wel MET een gelimiteerde transferom in z'n contract. Zucht.
Het werkt net zo goed als de 410 liedjes bij Ajax. Hij staat dik achterquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:23 schreef Jasza het volgende:
Vak 410 liedjes bij het tennis, Griekse ultras voor Baghdatis hehe
Heldquote:Arveladze: 'AZ niet de club van mijn hart'
17/1/2007 13:15
Natuurlijk heeft Shota Arveladze het naar zijn zin in Alkmaar. 'Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat AZ de club van mijn hart is', zegt de Georgische aanvaller in de nieuwe Nummer 14.
'Daar is de periode dat ik hier speel te kort voor', aldus Arveladze, die bezig is aan zijn tweede seizoen in Alkmaar. 'Het is geweldig, maar clubliefde moet groeien. Dat kost tijd.'
'Ik word een beetje moe van spelers die het embleem van hun club kussen zodra ze hebben gescoord. Als de volgende ochtend een andere club belt die honderdduizend euro méér betaalt, zijn ze weg en kussen opeens dáár het logo.'
Zíjn club komt uit in Amsterdam. 'Ik hou nog steeds van Ajax. Bij de andere clubs was ik ook gelukkig, maar in Amsterdam was het erg bijzonder. Jammer dat ik er niet kon terugkeren, maar zo is het leven.'
In de nieuwe Nummer 14, die deze week in de kiosken ligt, komt Arveladze ruim aan het woord. Klik hier voor de inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |