abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45424193
Klaas-Jan mag niet weg. Beste AJAX-spits in jaren. Doe mij maar Babel-Huntelaar-Leonardo zondag. Moet gewoon even uitgeprobeerd worden.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_45424628
Als we KJ toch laten spelen.. doe mij maar

Babel
Leo-Huntelaar

pi_45424674
Doe maar Babel - Huntelaar - De Mul

"Drolletje" hoeft niet meteen in de basis te staan.
Houd van een lijntje.
pi_45424808
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Doe maar Babel - Huntelaar - De Mul

"Drolletje" hoeft niet meteen in de basis te staan.
Hmmm jawel.. kan ie meteen laten zien wat ie waard is
pi_45424875
Ten CAte is wel een pipo als hij komend weekend 5 basiskrachten gaat passeren omdat ze met 3-1 hebben verloren van Ajax Cape town
pi_45426276
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ten CAte is wel een pipo als hij komend weekend 5 basiskrachten gaat passeren omdat ze met 3-1 hebben verloren van Ajax Cape town
Wie zegt dat het alleen met de vorige wedstrijd te maken kan hebben?
pi_45426467
quote:
Kanu wilde bij terugkeer Rijkaard-rol vervullen bij Ajax
Datum: 16-jan 23:21

Passages uit ‘PSV-trainer Koeman wil Kanu’ in Sportweek 3, door Mark van den Heuvel

Franklin Sedoc, zaakwaarnemer van Nwankwo Kanu, zegt dat Ajax geen contact met hem heeft opgenomen waar het een mogelijke transfer van Kanu betreft. “Een journalist vroeg aan Kanu: ‘Vind je Ajax nog steeds een mooie club?’ Toen zei hij: ‘Ja, ik vind Ajax nog steeds een mooie club.’ Dat was alles, ik stond ernaast, maar dat verhaal is vervolgens een eigen leven gaan leiden. Dat wil ik dus graag even rechtzetten. Als je een club ‘leuk’ vindt, betekent dat nog niet, dat je er ook naartoe gaat.”

“Ajax heeft één keer serieus belangstelling getoond om Kanu terug te halen, dat was na zijn periode bij Inter, maar toen heeft Arsenal gewoon sneller gehandeld. En in 2003 heeft Louis van Gaal, als technisch directeur van Ajax met Wenger gebeld om te vragen of ze Kanu wilden verkopen. Wenger heeft toen ‘nee’ gezegd. Daarna hebben ze nooit meer iets van Ajax gehoord.”

‘Het is allang geen publiek geheim meer dat Kanu ook graag was teruggekeerd bij de club waar het voor hem allemaal is begonnen, Ajax. Kanu had daarbij een rol voor zichzelf in gedachten achter diepe spits Klaas-Jan Huntelaar.’

De Rijkaard-rol zou Kanu graag nog vervullen bij Ajax. Maar vanuit Amsterdam bleef het, tot nu toe, angstig stil.
Succes Van Geel.
pi_45426995
Het schaamrood zou me op de kaken staan, met zo'n selectie.
Wat een drama.
pi_45427010
K had em gehaald
pi_45427016
Lees net dat Roberto Bettega namens Juventus in Amsterdam is voor onmiddelijke overname van Grygera. ook schijnt er nu al serieuze belangstelling van datzelfde Juve te zijn voor Huntelaar. Een nieuwe leegloop ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_45427023
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 02:59 schreef Hathor het volgende:
Lees net dat Roberto Bettega namens Juventus in Amsterdam is voor onmiddelijke overname van Grygera. ook schijnt er nu al serieuze belangstelling van datzelfde Juve te zijn voor Huntelaar. Een nieuwe leegloop ?
Juve wilt 14 geven, Ajax wilt 20.. maar of ze em laten gaan is vraag 2
pi_45427785
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:36 schreef koningdavid het volgende:
Rustig jongens...

Kijk even naar deze vrolijkheid:
[afbeelding]
Volgens mij is deze foto geshopped, ik zie Emanuelson twee keer zitten

Overigens is 20 miljoen voor Huntelaar natuurlijk het onderhandelen waard.
Als dat al een startbod is . . . .
Niet dat ik van hem af wil, maar mensen, 20 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_45427808
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 07:51 schreef Robar het volgende:

[..]

Volgens mij is deze foto geshopped, ik zie Emanuelson twee keer zitten

Overigens is 20 miljoen voor Huntelaar natuurlijk het onderhandelen waard.
Als dat al een startbod is . . . .
Niet dat ik van hem af wil, maar mensen, 20 miljoen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat wil je daar mee doen dan? Een betere spits vind je er niet voor..
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
pi_45428028
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:04 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Onzin, hij is veruit onze beste spits dus moet hij gewoon in de basis.
Maar als iemand niet presteert verdient hij het niet om in de basis te staan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_45428050
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 07:54 schreef Panick het volgende:

[..]

Wat wil je daar mee doen dan? Een betere spits vind je er niet voor..
Nee, maar wil je dan straks weer een topper gratis uit de arena weg laten lopen?
pi_45428058
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

2006/07 Ajax 19 10

Dat is prima.. Helemaal voor een Ajaxspits .
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:26:23 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45428062
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

Wanneer iemand niet presteert, hoeft dat niet altijd aan die speler te liggen, kan ook verkeerd gebruikt worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 17 januari 2007 @ 08:39:38 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_45428237
En dat wordt 'ie ook. Van Ten Cate moet hij alles doen, behalve scoren zo lijkt het. En dan nog is het knap dat je er 20 in rost.
pi_45428344
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:39 schreef twi het volgende:
En dat wordt 'ie ook. Van Ten Cate moet hij alles doen, behalve scoren zo lijkt het. En dan nog is het knap dat je er 20 in rost.
Dat is het probleem altjid bij Ajax, het is tegenwoordig belangrijker dat een spits meevoetbalt, dan dat en spits scoort.
Ik ben van mening dat je met Huntelaar met een echte 10 of met goede vleugelspelers moet spelen.
Dan kan Huntelaar gewoon doen waar hij goed in is.
pi_45428400
Boukhari misschien wel naar AZ
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:11:13 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45428668
Ajax moet weer wat opportunistischer gaan spelen, net als vorig seizoen de tweede seizoenshelft. Er was destijds weinig lijn te zien in de aanvalsopbouw, maar KJH en Markus Rosenberg scoorden aan de lopende band. Henk ten Cate probeert echter al een half jaar een concept te smeden, dat dus absoluut niet werkt. Geen enkele speler is beter geworden onder zijn leiding, dus waarom de speelwijze niet veranderen? Henk ten Cate moet meer naar zichzelf kijken!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:29:46 #97
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45428992
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet weer wat opportunistischer gaan spelen, net als vorig seizoen de tweede seizoenshelft. Er was destijds weinig lijn te zien in de aanvalsopbouw, maar KJH en Markus Rosenberg scoorden aan de lopende band. Henk ten Cate probeert echter al een half jaar een concept te smeden, dat dus absoluut niet werkt. Geen enkele speler is beter geworden onder zijn leiding, dus waarom de speelwijze niet veranderen? Henk ten Cate moet meer naar zichzelf kijken!
De 2e seizoenshelft was nog steeds ongelovelijk kut, Met alleen in de playoffs en de ac finale betere resultaten. Wil je :uberhaupt wel dat Ajax beter gaat spelen. Ten cate heeft het met deze groep gewoon goed gedaan in de beginfase, cl uitgezonderd, waarna er echter een grote terugslag kwam. En dan voornamelijk tijdens wedstrijden zelf. Maar moet je dan maar opportunistisch kutvoetbal gaan spelen in de hoop dat 1 speler mogelijk nog scoort? Wees blij dat we een trainer hebben die dingen wil aanpakken en er niet voor schroomt om spelers aan te pakken en dingen bij wil leren. Het werd eens tijd.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_45429034
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 08:52 schreef StarGazer het volgende:
Boukhari misschien wel naar AZ
Valt nog mee dat koeman hem niet wil.
Houd van een lijntje.
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:54:46 #99
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_45429456
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 22:06 schreef manny het volgende:
KJH op de bank ? dat zou wel een slechte zaak zijn.

Ik hoop dat Henk de boel goed op scherp heeft gezet en dat we in de tweede helft van het seizoen minder wisselvallig gaan spelen. Dat lijkt me een lastig verhaal worden, aangezien Leo m.i. juist voor meer onrust en meer wisselvallugheid gaat zorgen.
Maar goed, ik heb vertrouwen in van Geel. We zullen zien.
Daar ben ik ook bang voor...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 17 januari 2007 @ 09:55:57 #100
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45429487
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Valt nog mee dat koeman hem niet wil.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')