In de vorige topics, had geen zin om op te zoeken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:21 schreef stefmans het volgende:
Waar is de OP?
Die ook slaat als een kut op Dirk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
TVP's en slechte reacties met slechts een smiley worden weggehaald. OP pak ik er straks wel bij.
Tja, je moet toch wat postenquote:Niet veel later steken de olifanten hun slurven door het hek. Gabri wordt veruit het langst besnuffeld. De Spanjaard valt duidelijk in de smaak bij de olifanten. Gabri houdt zich opvallend koest onder de snuffelsessie.
Dat gaat Ajax echt niet doen, denk ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:39 schreef jna het volgende:
Al nieuws over Grygera na het bod van 1 miljoen?
Waarom? Die OP is toch niet heilig of verplicht? TS bepaalt, toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:35 schreef Messenga het volgende:
OP pak ik er straks wel bij.
Inderdaad, alleen wil Messenga in z'n jeugdige naiviteit nog wel eens doorslaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom? Die OP is toch niet heilig of verplicht? TS bepaalt, toch?
bron: http://www.ajaxshowtime.comquote:
Huntelaar uit lichte kritiek op Ten Cate
Dinsdag 16 januari, door MN, Amsterdam, 08.45u GMT+01.00, Algemeen Dagblad
Klaas-Jan Huntelaar heeft in het Algemeen Dagblad lichte kritiek geuit op Henk Ten Cate. Zo vindt de spits dat zijn kwaliteiten in dit systeem niet volledig benut worden, vertelt hij over zijn gevoel bij de wissel in het laatste competitieduel en reageert hij op een uitspraak van de trainer.
Ten Cate gebruikt Huntelaar dit seizoen meer als aanspeelpunt. 'Daar heb ik geen enkel probleem mee', aldus de aanvaller. 'Het moet echter wel een kwestie zijn van geven en nemen. Ik vind dat ik de dingen ook op mijn manier moet kunnen blijven doen. Voor mij als spits is het belangrijk dat ik ook voor de goal kom om zelf te scoren.'
In het laatste competitieduel met NEC werd Huntelaar al na 56 minuten gewisseld. Waarschijnlijk was dat als prikkel bedoeld. 'Dat is niet de beste manier om mij te prikkelen. Als het al een prikkel was, dan werkt het bij mij averechts', zo vertelt the Hunter.
'Klaas-Jan zou wat kritischer mogen zijn op zichzelf.' Deze uitspraak deed Ten Cate een aantal weken geleden. De spits vindt dat maar merkwaardig. 'Als hij dat echt gezegd heeft, dan kent hij mij niet. Volgens mij ben ik juist wel kritisch op mezelf. Dat ben ik altijd al geweest.'
Dat Huntelaar daadwerkelijk zelfkritiek heeft, blijkt uit de vraag met welk cijfer hij zijn eigen prestaties van dit seizoen zou beoordelen. 'Een klein zesje, denk ik. Het was gewoon niet genoeg.'
De OP is gewoon mooi, en de mensen die eraan hebben gewerkt hebben er ook wel een paar uurtjes inzitten , dus knal dat ding er gewoon inquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom? Die OP is toch niet heilig of verplicht? TS bepaalt, toch?
Als dit al niet meer gezegd kan worden, kun je net zo goed het voorbeeld van Louis volgen en een algehele boycot invoeren...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:28 schreef Chadi het volgende:
Ik vind dat ze dit soort dingen dus binnenskamer uit mogen knokken. Geen sensatie pers opzoeken.
Hoezo? Je gaat toch niet in de pers met elkaar in de clinch. En dan over dit soort dingen. Ten cate moet gewoon naar huntelaar gaan en zijn zegje doen.. huntelaar op diezelfde manier ook. Naar buiten toe moet je een eenheid zijn..anders is het snel afgelopene en heb je de bloedhonden om je kamp lopen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:32 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als dit al niet meer gezegd kan worden, kun je net zo goed het voorbeeld van Louis volgen en een algehele boycot invoeren...
Kan niet anders zeggen dan dat ik het 110% met jou eens ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:15 schreef HeatWave het volgende:
Goed, dit gaat dus niets meer worden met dit Ajax.
Lekker op elkaar kankeren jongens, daarmee kom je er wel..
Geloofde jaren niet veel van het "gemoedelijke" bij psv, maar daar hoor je nooit iets van dit kinderachtige gejank....
Kneuzen..
Niet zo dramatisch joh. Ik geloof niet dat die Nederlandse pers dat nu allemaal al zo goed weet. Ze hebben nu een week bij elkaar gezeten, alles met elkaar gedaan. Je maakt mij niet wijs dat dat allemaal in haat en nijd is gegaan en dat er helemaal niet met elkaar is gesproken.quote:
Mooi is een mening, daarbij kan ik toch ook niet eisen dat alle dingen waar ik een paar uurtjes in heb zitten ook daadwerkelijk gebruikt worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
De OP is gewoon mooi, en de mensen die eraan hebben gewerkt hebben er ook wel een paar uurtjes inzitten , dus knal dat ding er gewoon in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |