Omdat je een te laag IQ hebt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef Michellee het volgende:
Ik kan niet inloggen op de site, weten jullie waarom?
WHAHA, not....ik kan gewoon niet inloggen op de site...quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je een te laag IQ hebt.![]()
![]()
!@!@!11eins!!!1
waar staat dat dan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:43 schreef Michellee het volgende:
Wacht je kuntnu inloggen
Hmm... ik dénk van niet aangezien dit een politieke strekking heeft en BNN dan eerder voor iets "neutraals" zou kiezen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef MaxMark het volgende:
Dat Fathers 4 Justice hoort er gewoon bij, daar komt straks nog een vraag over, wedden?
Vorig jaar liep er een streaker rond...ook zogenaamd 'spontaan'
Welke pakje had de vader die zijn kinderen niet mag zien die bij patrick stond aan:quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef MaxMark het volgende:
Dat Fathers 4 Justice hoort er gewoon bij, daar komt straks nog een vraag over, wedden?
Idd, dit hebben ze al een keer eerder gedaan bij onder de tram..quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:59 schreef MaxMark het volgende:
Vorig jaar liep er een streaker rond...ook zogenaamd 'spontaan'
Ik dénk van welquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Hmm... ik dénk van niet aangezien dit een politieke strekking heeft en BNN dan eerder voor iets "neutraals" zou kiezen?
Damn, ik ben erin getrapt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:56 schreef Pool het volgende:
Whehe, wel een geslaagde actie zo, nu ze het woord mogen doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |