abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45405091
De titel is duidelijk! Zou jij daar wat in zien? Of zoek jij je eigen partner wel in de kroeg?
Reacties graag!
Groetjes
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:26:56 #2
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_45405314
Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me weleens grappig om te doen. Gevoelsmatig heb ik het idee dat dit geen goede manier is (maar ik kan het ook fout hebben). Het is meer een soort tempo-window-shopping... Heb je dan concrete plannen?
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:29:00 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45405379
Dan kan je beter direct inschrijven voor een gangbang.
Beide kosten centen, alleen bij een gang bang ben je verzekerd van pussy.
pi_45405446
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Dan kan je beter direct inschrijven voor een gangbang.
Beide kosten centen, alleen bij een gang bang ben je verzekerd van pussy.
Lijkt me wel heel raar btw
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:31:29 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_45405460
Ik associeer speeddaten eerder met wanhopige dertigers eigenlijk...
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_45405561
Speeddaten is toch dat je 3 minuten met iemand praat en vervolgens weer een stoel opschuift of zo?
Lijkt me niet echt een goede manier om iemand te leren kennen; het is een beetje alsof je een relatie gaat 'halen' bij de McDrive.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:40:01 #7
93438 Shadowlyse
Ja zo gaat dat he
pi_45405739
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef spoor4 het volgende:
Speeddaten is toch dat je 3 minuten met iemand praat en vervolgens weer een stoel opschuift of zo?
Lijkt me niet echt een goede manier om iemand te leren kennen; het is een beetje alsof je een relatie gaat 'halen' bij de McDrive.
Dan past het dus helemaal in onze tijdsgeest

Het lijkt me niks. Het leuke is juist dat je iemand ontmoet als je het niet verwacht. Dan gaat het gewoon vanzelf. Al dat gedate via internet en weet ik wat is allemaal zo geforceerd. Laat het gewoon op z'n beloop.
Dit betekend overigens niet dat je niks moet doen. Op iemand afstappen moet je eigenlijk vrijwel altijd wel doen.
hier komt ooit een heel wijs en gewichtig citaat.....
pi_45405770
Beetje vreemd idee inderdaad. In 3 minuten kan je amper kijken of het klikt. Maarja in de kroegen van tegenwoordig kan je elkaar nog maar amper verstaan. Dat schiet ook niet echt op.

Het lijkt me eigenlijk wel grapig om een keer te doen
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:41:52 #9
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_45405791
voor sommige websites kun je wel speedchatten dan klets je eerst een minuut of 5 met iemand daarna kun je langer en als je een goede indruk van beiden heb dan kun je een soort match worden. om zonder tijdsdruk verder te kletsen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_45405857
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:34 schreef spoor4 het volgende:
Wie heeft het over een relatie? Je kunt toch ook gewoon af en toe een leuke tijd hebben, samen.
pi_45405957
Ik prefereer GHBdating
Sie mussen auch immer mich haben.
pi_45406357
ja, imo komt het een beetje kansloos over, goeie relaties kun je niet op die manier krijgen...

kinderen; hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen?
ouders; euh.., ja..., in 2 minuten
kinderen; oe romantisch
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:05:26 #13
154952 spoor4
Spoort niet
pi_45406622
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:57 schreef flappiewappie het volgende:
ja, imo komt het een beetje kansloos over, goeie relaties kun je niet op die manier krijgen...

kinderen; oe romantisch
Ik denk dat de meeste mensen elkaar niet op een 'superromantische' manier ontmoet hebben.
pi_45407475
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:05 schreef spoor4 het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen elkaar niet op een 'superromantische' manier ontmoet hebben.
sorry, maar zelfs werk/school/disco staan hier nog vér boven..
een goed begin is het halve eind
pi_45407922
quote:

kinderen; oe romantisch
nou we waren allebei zo zat dat we elkaar leuk begonnen te vinden.
we hadden geen condoom gebruikt, en 9 maanden later was jij daar en moesten we wel trouwen.
pi_45412542
Ha, oké. De meningen zijn er dus over verdeeld. Maar stel; jij wil een leuke avond en iemand stelt voor te speeddaten? Zou je daar dan nee tegen zeggen? Just for fun?
Groetjes
pi_45412585
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef Abonides het volgende:
Heb het nog nooit gedaan, maar lijkt me weleens grappig om te doen. Gevoelsmatig heb ik het idee dat dit geen goede manier is (maar ik kan het ook fout hebben). Het is meer een soort tempo-window-shopping... Heb je dan concrete plannen?
Nee, heb geen concrete plannen. Maar het valt op dat er alleen speeddaten is vanaf zeg 28 jaar.. Vroeg me af of er animo was voor een jongere leeftijd
Groetjes
pi_45416243
Ik heb 1x gespeeddate met leeftijdsgenoten (ben nu 26). Dat was door iemand voor haar eigen afstuderen georganiseerd en ik vond het wel leuk en ik zou het graag nog een keer doen. Heb ook op Internet gezocht maar inderdaad, voor onze leeftijd is er niks en da's wel jammer.
pi_45425499
Ik vraag me af wat je bedoeling is TS, aangezien je speciaal hiervoor geregistreerd bent. Zolang het geen spam is vinnik het goed.
pi_45425661
Ja dat zou best leuk zijn een keertje te doen Moeten er natuurlijk wel allemaal mooie vrouwen aan de tafel zitten :p

Bestaat al zoiets ?
pi_45426056
TS wil speeddaten organiseren voor jonge twintigers? Kan me niet voorstellen dat daar leuke meiden op af zouden komen. Het is ook nogal wat om die doelgroep (vrijgezelle twintigers die op zo'n manier iemand willen leren kennen) naar een specifieke avond te laten komen om te "speeddaten"

Je zou dan beter een vrijgezellenavondje kunnen maken, welke je "singleparty voor twintigers" noemt. Natuurlijk zorg je dan voor een goede intake zodat het aantal mannen en vrouwen gelijk ligt, en dat er ook leuke dames "normale" dames en heren tussen zitten"

Kan best, maar het inmiddels oeroude concept van speeddaten is voor jongeren afschrikwekkend.
^_
pi_45427448
singlesparty lijkt me idd een beter idee...
grootste obstakel voor jongens om tijdens het gewoon uitgaan een meisje te versieren, is dat haar vriendinnen de boel vaak verpesten (cockblock)
grootste obstakel voor de meisjes is dat ze een reputatie krijgen van slet als ze zich laten versieren, of als ze zelf op zoek gaan.

dus als je een feestje kan regelen, waarbij er evenveel jongens als meisjes komen, en niemand elkaar kent. muziek niet te hard, en eventueel wat kort entertainment om de sfeer beter te maken (denk aan een stand-up comedy act, of karaoke (in combinatie met veel alcohol) .....)
pi_45429280
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 06:47 schreef Daggerspine het volgende:
singlesparty lijkt me idd een beter idee...
grootste obstakel voor jongens om tijdens het gewoon uitgaan een meisje te versieren, is dat haar vriendinnen de boel vaak verpesten (cockblock)
grootste obstakel voor de meisjes is dat ze een reputatie krijgen van slet als ze zich laten versieren, of als ze zelf op zoek gaan.

dus als je een feestje kan regelen, waarbij er evenveel jongens als meisjes komen, en niemand elkaar kent. muziek niet te hard, en eventueel wat kort entertainment om de sfeer beter te maken (denk aan een stand-up comedy act, of karaoke (in combinatie met veel alcohol) .....)
pi_45435846
quote:
[b]Op woensdag 17 januari 2007 06:47
Hoop niet dat je echt serieus bent

cockblock
^_
pi_45438208
Ik zou er best interesse in hebben, het is altijd leuk nieuwe mensen te ontmoeten.
Verbaal terrorist
pi_45454096
eigenlijk zie ik speeddaten wel zitten. Ik ben toch niet zo van de lange conversaties dus de speed bevalt me prima. Verder komt er meteen een flink aanbod langs. Altijd goed

kroegen? Daten? Nee dank je. 0 resultaat tot nu toe.
pi_45457751
Alleen als er intelligente dames komen die er acceptabel uitzien
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45458634
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 22:22 schreef Corelli het volgende:
eigenlijk zie ik speeddaten wel zitten. Ik ben toch niet zo van de lange conversaties dus de speed bevalt me prima. Verder komt er meteen een flink aanbod langs. Altijd goed

kroegen? Daten? Nee dank je. 0 resultaat tot nu toe.
Dan ligt het echt aan jezelf. Of je bent gewoon lelijk, of je gaat naar de verkeerde plaatsen. Als jij aan een vriendin denkt, waar denk je dat aan? Ik aan de concerten waar zijn mee naartoe gaat. Dus daarom ga ik naar rockcafe's, en daar kom ik dan "mijn type meiden" tegen. Als je bijvoorbeeld van gamen houdt, dan ga je in een Warcraft server een leuke meid zoeken. ( )Ben je sportief dan zoek hoop je er een tegen te komen op de sportclub.

Kan allemaal toch, de dagen van de dorps soos zijn over (behalve in limburg natuurlijk)
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef partyyboyy het volgende:
Alleen als er intelligente dames komen die er acceptabel uitzien
Probleem is dat er bij dit soort evenementen altijd mannen komen die op zoek zijn naar een ONS, en dat is natuurlijk niet écht de bedoeling.
^_
pi_45463131
quote:
Als jij aan een vriendin denkt, waar denk je dat aan?
sex
pi_45466663
Speeddaten is tof, maar alleen als het bedoeld is als geintje. Dus zonder mensen die actief op zoek zijn naar een vriend(in).
It's the return of the motherfuckin' brainiacs!
pi_45492937
Ik heb geen type, is dat ook goed? Ik hou niet van hokjes.
Verbaal terrorist
pi_45495609
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb geen type, is dat ook goed? Ik hou niet van hokjes.
Iedereen heeft een voorkeur. En iemand die veel van je voorkeuren geniet is "jou type"
^_
  vrijdag 19 januari 2007 @ 01:00:20 #34
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45495618
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Unity het volgende:
Speeddaten is tof, maar alleen als het bedoeld is als geintje. Dus zonder mensen die actief op zoek zijn naar een vriend(in).
Dit is het enige juiste antwoord.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45497648
Ik heb 't ook gedaan. Vertel ook tegen iedereen: ERG leuk om gewoon 'n keer te doen! En het werkt best goed, al kun je pech hebben met de deelnemers.
Ik vind het 100x kanslozer om een date te zoeken in een cafe, maar dat is mijn mening.
pi_45505851
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 07:20 schreef zavygo het volgende:
Ik vind het 100x kanslozer om een date te zoeken in een cafe, maar dat is mijn mening.
Niemand heeft het over zoeken. Het is "tegen komen"
^_
pi_45507043
lijkt mij wel leuk om te doen.. maar denk dat het aanbod van leuke vrouwen erg laag zal zijn bij zo een speeddate sessie.
"praatjes vullen geen gaatjes" ;)
  vrijdag 19 januari 2007 @ 16:30:23 #38
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_45508876
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 10:07 schreef Corelli het volgende:

[..]

sex
Ja aan je sportlerares toch?
Ado is the pride of Holland!
pi_45535382
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 00:59 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Iedereen heeft een voorkeur. En iemand die veel van je voorkeuren geniet is "jou type"
Iemand die extreem veelzijdig en openminded is dan?
Verbaal terrorist
pi_45535397
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:49 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Niemand heeft het over zoeken. Het is "tegen komen"
'Tegen komen' is achterhaald als man, dan kun je wachten tot je een ons weegt.
Verbaal terrorist
pi_45544243
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:31 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

'Tegen komen' is achterhaald als man, dan kun je wachten tot je een ons weegt.
Iedereen gaat toch naar de kroeg om een "biertje te drinken met de maten" Maar elke kerel weet dat zoiets gewoon betekend dat er wulpse grietjes aanwezig zijn.
^_
pi_45554663
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:16 schreef MadMarco het volgende:

[..]

Iedereen gaat toch naar de kroeg om een "biertje te drinken met de maten" Maar elke kerel weet dat zoiets gewoon betekend dat er wulpse grietjes aanwezig zijn.
Aanwezig ja, zelden beschikbaar voor meer dan een korte zaadlozing....
Verbaal terrorist
pi_45555100
Nou waarom ook niet?

Je hebt maar enkele minuten maar je kan tenminste wat zeggen. In de modale disco/kroeg kom je ook niet verder dan de naam misschien voor je je stem verliest in een orgie van herrie.

Ik vraag me af waar je buiten disco/cafe nog meiden kan ontmoeten. Want probeer je wat daarbuiten, ben je snel een vreemdsortig wezen. Werk mag niet, op de sportclub kom je enkel om te sporten met mensen die je al kent en in de taalles moet iedereen achteraf snel naar huis.

School kan nog net, en het valt me op dat 50% van de relaties daar ontstaan. En ik heb het daar net verknald.
pi_45555169
@Sjippen.

Het is natuurlijk ook niet voor niets dat er zoveel singles zijn, vooral van hoogopgeleide snit. Die mensen komen amper buiten hun vrienden/familie/kennissengroep omdat mensen zo gefocused zijn op 'hun ding'. Om een heel simpel voorbeeld aan te halen, vroeger danste men met elkaar en vroeg je een dame ten dans. Tegenwoordig dans je gewoon alleen of in een groep van bekenden.
Verbaal terrorist
pi_45565676
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:09 schreef Unity het volgende:
En hier heb je ook meteen het antwoord waarom er geen speeddate mogelijkheden voor onder de 28 zijn.. Volgens mij zijn de speeddaters van die leeftijd juist wel actief op zoek, naar iets wat juist geen geintje is.
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
  dinsdag 23 januari 2007 @ 08:16:04 #46
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_45587452
quote:

kinderen; oe romantisch
Nee, 'ik was straalbezopen en had een drankje gekocht voor mama en toen wilde ze met me naar huis', dát is even romantisch.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')