quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Meestal ben ik geen liberaal, maar soms ff niet.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En kom jij op de meet?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat ook nog wel eens gebeurt, is dat als ik thuiskom van mijn werk SK al eerder gehandeld heeft.
Voel je je al thuis bij de VVD?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Gedaan, wat gebeurt er nu?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef sigme het volgende:
hey Floripas, moet jij niet het priveberichtensysteem activeren?
Dan ligt het vast aan de VVD en dus niet aan onsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:01 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik ook nog wel, krijg alleen steeds meer moeite met de gemiddelde VVD'er .![]()
Je kan nu eventueel priveberichtjes over fok krijgen en versturen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Sorry, blondie snapt het ècht niet...
Niet goed genoeg, ik kan je nog niet PM'enquote:
Daar zijn ze ook niet liberaal, en nu zeker niet?quote:
Nog! Nog eens proberen! Ik had 'm blijkbaar per ongeluk op "arrogant kutwijf wil niks ontvangen" gezetquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, ik kan je nog niet PM'en.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar zijn ze ook niet liberaal, en nu zeker niet?
De VVD wil(de?) zelfs meer zeggenschap over hoe andere partijen met hun eigen inkomsten omgaan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:19 schreef Chewie het volgende:[..]
politici zoals Hoogervorst die wel erg grote voorstanders lijken te zijn van door de overheid opgelegde verboden. Bijvoorbeeld omtrent roken, alcohol, softdrugs en gezondheidszorg
Wat? Wat heeft 'ie gedaan? Zichzelf opgeblazen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:18 schreef Apropos het volgende:
Godslasteraar.
Afscheid genomen van fok..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat? Wat heeft 'ie gedaan? Zichzelf opgeblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |