Weet ik niet, heb de vorige kaart niet gezien, en hij kan nog lager gaan, en misschien dat die nog was zuidelijker gaat.....maar hij kan ook noordelijker gaan, afwachten dus.quote:
Is dat gunstiger voor de aankomende storm of niet ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Daar gaan we al, depressie diept verder in![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat gunstiger voor de aankomende storm of niet ?
Hoe dieper de depressie, hoe heftiger het gaat wordenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gunstig vindquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
jup als dat echt gebeurd hebben miss code rood te pakkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
of it gjit oan wat al eerder gezegt is hierquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk zou ik voor de grap dit topic moeten hernoemen.
Zwaai hier de inwoners van Texel uit.![]()
code rood? Dat lijkt me niet... voordat ze daar mee gaan komen met het land wel bijna vergaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ik wou um net posten. Die is wel erg recent. Dat zou dan een wat ik las code rood moeten gaan worden?!
nieuw topic komt binnenkortquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:50 schreef Drugshond het volgende:
Eigenlijk zou ik voor de grap dit topic moeten hernoemen.
Zwaai hier de inwoners van Texel uit.![]()
zoals die laatste kaart eruit zag is 't toch behoorlijk extreem hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:51 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
code rood? Dat lijkt me niet... voordat ze daar mee gaan komen met het land wel bijna vergaan![]()
Kun je deze nederige onwetende heel kort uitleggen wat het verschil is tussen de bovenste en de onderste?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zoek de verschillen![]()
(kaarten niet opgeslagen, ook niet nodig)
[afbeelding]
[afbeelding]
Heftig, Waddeneilanden: was eilanden?quote:
lolquote:
Maar het is denk ik te plaatselijk, voor rood gelden denk ik hele strenge criteria, zoiets als 4 provincies windkracht 11.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
zoals die laatste kaart eruit zag is 't toch behoorlijk extreem hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |