Zo beterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef KopieerMachine het volgende:
PI vergeten n00b
Staat ze niet op Snyggast?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef r8ality het volgende:
Morgenavond feest @ studentenpub, dus dan komen er wel foto's.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef bleiblei het volgende:
Ik vote ook voor pics.
Heb je al actie ondernomen R8al?![]()
quote:
quote:
nee, een soort scan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:45 schreef DuchessX het volgende:
Iemand al ooit een EMG gehad?
Haven phunquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Blueman het volgende:
Woehoe!
Tijd voor vertrek richting de kookworkshop van Vincent (life and cooking)
Jolijtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Blueman het volgende:
Woehoe!
Tijd voor vertrek richting de kookworkshop van Vincent (life and cooking)
Met als doel...?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef DuchessX het volgende:
Een electromyogram. Een spier- en zenuwonderzoek waarbij de elektrische activiteit van verschillende spieren en zenuwen wordt geregistreerd.
Dankje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jolijt
Have fun!
[/quote
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Haven phun![]()
Ow! En wanneer krijg je de uitslag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef DuchessX het volgende:
Uitvinden wrom ik last/pijn heb van handen/voeten.
Hopelijk krijgt zij er geen uitslag doorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow! En wanneer krijg je de uitslag?
Heb je je lolbroek weer aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt zij er geen uitslag door
ieuw...quote:
is het geen reuma-achtig iets?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef DuchessX het volgende:
Uitvinden wrom ik last/pijn heb van handen/voeten.
Leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dankje.
Ik zal foto's maken en vertellen hoe het was!
Tot later
15-2quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow! En wanneer krijg je de uitslag?
Kom je weer lekker offtopic meespammen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef Levitation het volgende:
Hé, weer een nieuw topic!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kom je weer lekker offtopic meespammen?![]()
Had ik vorige week ook even na de crashdieetdiscussiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb niet eens zin om te tvp-en in 't nieuwe dieetclub topic, heb 't er even mee gehad.![]()
Ik heb dit eigenljik nog nooit daar gehad en ik klets er toch al 2 jaar mee...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook even na de crashdieetdiscussie
Trekt wel weer bij![]()
Ben je soms ook ongesteldquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb dit eigenljik nog nooit daar gehad en ik klets er toch al 2 jaar mee...![]()
Maar misschien ligt 't wel aan mijn chagrijnige kop, vandaag.![]()
Dat is weer zo'n mannending hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef FUFR het volgende:
hallo! dat hoeven wij allemaal niet te weten!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:43 schreef FUFR het volgende:
het gaat er mij om dat ik van teveel meisjes jonge vrouwsels weet wanneer ze ongesteld zijn.
Ik onthou datmijn hoofd telt vrolijk met je volgende strip mee en over een paar weken komt er een melding:
-Ongesteldheidsmelding: SQ, MrsFUFR, Carolien, Carina, Nicole- voorbij.
en dan is het niet leuk meer
Dat vrouwen stinken als ze poepen was bekend. ik woon samen met 2,5 vrouw.
(vrouw, dochter en gecastreerde hond)
![]()
please do!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is een defect in jouw breinsels, daar kan ik niks aan doen!
Ik slik soms wel stroken door hoor, als je dat onthoudt (ik zal niet zeggen wanneer) kun je nooit zeker weten wanneer de rode vlag voorts bij mij uithangt
jij ook alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:46 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik háát vrouwen die tegen me vertellen dat ze ongesteld zijn, echt dat hoef ik écht niet te weten omdat ik toevallig ook wel eens ongesteld ben.
ik heb het je niet vol trots medegedeeld overigens. Het relateerde ergens anders aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
please do!![]()
daar doe je Okkie en mij een groot plezier mee. (vooral O. denk ik)
Mijn kop zit al vol dingen die ik liever niet weet.
Een waterbedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef FUFR het volgende:
Ondertussen aan het rondkijken voor een nieuw bed.
Deze is eh... verneucktja das het goede woord.
We zoeken nu een bed dat tegen ons gewicht is bestand én kraakvrij is.
Nee ik ga geen bed metselen.
Wel zonde, tis een complete zwaar eiken slafzimmer mit spiegel und dressoir en kastjes.
Dat gaat gegarandeerd vloeken met het nieuwe bed..
dat is niet stevig en kraakvrijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Hopen! Ikea!
Maar niet zo'n grote nemen. Zit ik dan te kijken met mn 1.60
schat, dat hebben wij gewoon nodig..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Hopen! Ikea!
Maar niet zo'n grote nemen. Zit ik dan te kijken met mn 1.60
krosst my maaint...quote:
Mn koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
krosst my maaint...
Jolanda wil dat niet, bang dat als ik in bed kruip (meestal uren later dan zij) dat ze dan door de raam naar buiten wordt geworpen..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het je niet vol trots medegedeeld overigens. Het relateerde ergens anders aan.
En ik vind het nog steeds jankgedrag. Maar dat ben ikDat je partner het weet kan je niet omheen he!
"Waarom hou je je ondergoed aan in bed?"
Moet ik dan zeggen dat ik anders een koude kont krijg ofzoAlsof jullie het antwoord dan niet allang weten
Huilies
dat hebben wij nou.. ik kom nooit aan de onderkant met mn voeten..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Overigens zou ik in de toekomst wel een bed van 220 lang willen.
We praten nu over een man van 110 kilo bij 1.75 plus vrouw die er permanent naast ligt en een kind wat er wss regelmatig op springtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Tis veelste groot en bij mij staat het als een huis, zelfs nu ik em een keer uit mekaar heb gehaald en weer in elkaar heb gezet.
hoe gemeen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We praten nu over een man van 110 kilo bij 1.75 plus vrouw die er permanent naast ligt en een kind wat er wss regelmatig op springtDat zou jouw Hopen ook niet tof vinden
![]()
ze had toch de lillehammerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We praten nu over een man van 110 kilo bij 1.75 plus vrouw die er permanent naast ligt en een kind wat er wss regelmatig op springtDat zou jouw Hopen ook niet tof vinden
![]()
@$#@($#!&$#($#&$#&$#$%quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Wow, ben jij echt 110 bij 1.75 Furf?
Dat haalt X nog niet
En bobje weegt maar 7 kilo en springt niet zo heel hard
must....reboot....brain....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Lillehammer vind je niet bij IKEA daar het een stadje in Noorwegen is
ik hoor zoveel tegenstellingen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef r8ality het volgende:
Foofer! Je moet gewoon een boxspring nemen. Gegarandeerd kraakrvij, geen waterbed en slaapt goed. Je kan dan zelf ook een ombouw timmeren in de stijl van je slaapkamer.
je ziet er nix van op een voorspoiler na.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Wow, ben jij echt 110 bij 1.75 Furf?
Dat haalt X nog niet
En bobje weegt maar 7 kilo en springt niet zo heel hard
ja ik weets... dat is zoveel gram per centimeter Wilquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:58 schreef Ingridh007 het volgende:
105 bij 1.75 :|
Vertel mij watquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n mannending he
Iew, de natuur, jakkiebakkie!
Net als dat er nog steeds mannen zijn die niet willen weten dat vrouwen ook poepen. Heren, voor deze keer: wij poepen ook! En stinken dat we doen!![]()
2 maar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:00 schreef r8ality het volgende:
Waarom denk je juist dat meestal alleen hotels het hebben? Precies, omdat het gewoon goede bedden zijn en het wel wat duurder is. Maar daar krijg je een hoop comfort voor. Ik wil echt nooit meer op een lattenbodem liggen, al was het alleen maar omdat ik af en toe wat enthousiast in bed jump, en er bij lattenbodems dan gemiddeld 2 latjes of wegspringen, of breken.
Nou, ik anders wel!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Vrouwen zitten tenminste niet uitgebreid te kleien op de wc met een krantje, vette afknapper.
computerbladenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel!
Met een cosmo of een viva meestal
Spreek voor jezelf Ingrid
Hij is leuk, maar was nog leuker geweest als ie niet techno zilver was geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef bleiblei het volgende:
Boxsprings zijn echt te lelijk.
Ik heb een mooi bedje.
Jij valt echter niet he-le-maal onder classificatie vrouwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel!
Met een cosmo of een viva meestal
Spreek voor jezelf Ingrid
Spastische darmen of Crohn?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
computerbladen
de Jumbo![]()
de viva of andere "kweek een eigen mening" vrouwenblad.
Verdediging: ik heb een darmziekte
Nog nooit van een ombouw gehoord?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef bleiblei het volgende:
Boxsprings zijn echt te lelijk.
Ik heb een mooi bedje.
quote:
Welles. Ik val echter niet onder "meisje"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij valt echter niet he-le-maal onder classificatie vrouw.
Niet dat dat negatief is trouwens.
(tip: tussendoor doorspoelen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spastische darmen of Crohn?
Anyway, er is niks lekkerder dan pulplectuur lezen op de troon.
Ik ga er wel meteen af als ik klaar ben. Ik ken veel mannen die eerst nog een half uur boven hun dampende drollen blijven hangen tot het boekje uit is
dat zal voor jouw huisgenote ook wel groot genoeg zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Mex_ het volgende:
Ik wil ook een ander bed, alleen mijn huisgenote vind het 1.40 bedje wat we nu hebben groot genoeg
one of the gaysquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welles. Ik val echter niet onder "meisje"
Maar da's nog een hele weg te gaan voor jou![]()
Ik ga nu naar de kapper en Internet is slow @ the moment, anders ging ik wel even in discussie, maar die bewaren we voor laterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welles. Ik val echter niet onder "meisje"
Maar da's nog een hele weg te gaan voor jou![]()
Een waterbed slaapt heerlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
krosst my maaint...
Jolanda wil dat niet, bang dat als ik in bed kruip (meestal uren later dan zij) dat ze dan door de raam naar buiten wordt geworpen..
Een neukbedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een waterbed slaapt heerlijk.En is lekker voorgewarmd. En het hobbelen valt wel mee hoor.
Het neukt echter voor geen meter, daar moet je dan een extra bed voor aanschaffen.
dat hebben we vroeger al eens gehad (neuckbed)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een waterbed slaapt heerlijk.En is lekker voorgewarmd. En het hobbelen valt wel mee hoor.
Het neukt echter voor geen meter, daar moet je dan een extra bed voor aanschaffen.
Is niet nodig, het was immers maar een geintje dus je hoeft niet te happenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de kapper en Internet is slow @ the moment, anders ging ik wel even in discussie, maar die bewaren we voor later.
Wromnie "techno" zilver?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar was nog leuker geweest als ie niet techno zilver was geweest
Maar da's een vrouwending
Omdat zilver heel "koud" is. Ik zeg ook niet dat het een lelijk bed is! Alleen ik zou zelf niet snel voor die kleur kiezen. En veel vrouwen met mij niet, vrouwen hebben toch vaak een ander soort smaakquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wromnie "techno" zilver?
Ik wilde eigenlijk hetzelfde model maar dan warmrood.
Maar op het plaatje zag het er vet uit, in het echt stukken minder (plus dat ik vet veel korting kreeg op deze).
Ow ja wel... Maakt dat dingen sierlijker/ minder buttugly?quote:
Pfuh, mijn bed is gewoon kicke:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zilver heel "koud" is. Ik zeg ook niet dat het een lelijk bed is! Alleen ik zou zelf niet snel voor die kleur kiezen. En veel vrouwen met mij niet, vrouwen hebben toch vaak een ander soort smaak
Schijnt tevens bakken vol met stroom te kosten, maar zolang je nog thuis woont voel je daar niks vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
We spuiten em wel over als we gaan samenwonen... In brandweerwagen rood ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Laat maar, ik kan wel 100 keer zonder resultaat zeggen dat ik je bed niet lelijk vind geloof ik![]()
Ik zat meer te denken aan donkerbruin of zwartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We spuiten em wel over als we gaan samenwonen... In brandweerwagen rood ofzo.
Kan ik gelijk al die gleuven dichtplamuren.
Ik heb nog een mooi 1.40 matrasje in de aanbieding, kraakt nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan donkerbruin of zwart
Maar da's goed, op voorwaarde dat er een andere matras in komt
Heb je ook iets in 180x210?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi 1.40 matrasje in de aanbieding, kraakt niet![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow ja wel... Maakt dat dingen sierlijker/ minder buttugly?
Niet echt.
Post maar een plaatje van een mooie boxspring.
Valt wel mee, wel voor de mutsen die hun bed steeds open laten liggen. Maar als je hem gewoon niet te lang open legt blijft de temperatuur op peil.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Schijnt tevens bakken vol met stroom te kosten, maar zolang je nog thuis woont voel je daar niks van
vrouwen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind het ontwerp mooi, maar de kleur zou ik idd niet zo gekozen hebben.
En ik zou natuurlijk gekozen hebben voor een dekbedovertrek met zo'n foute roos
ze moesten de ontwerper van dat motiefje ter plekke wurgen!quote:
In ieder geval geen zwartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan donkerbruin of zwart
Maar da's goed, op voorwaarde dat er een andere matras in komt
SQ vindt mijn dekbed ook niet mooi. Omdat het een ruitje heeftquote:
laat je niets wijsmaken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ vindt mijn dekbed ook niet mooi. Omdat het een ruitje heeft. (Is gewoon wit dekbed met donkergrijze hokjes erop. Beetje als een wiskunde schrift met iets grotere hokjes.)
Dat maakt toch niet uit als we straks een slaapkamer van 30m2 hebben...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In ieder geval geen zwart. Heb je zo een lichtabsorber in je slaapkamer
.
En bruin alleen met een nerfmotiefje. Bijv. a la Wengé ofzo. Das wel hipsich.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
mensen kom op.
je neuckt en slaapt erin.
Wat boeit het hoe het eruit ziet?
zolang je muren niet gifgroen zijn is er niets aan het handje, toch?
Ik heb één appeltjesgroene muur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
mensen kom op.
je neuckt en slaapt erin.
Wat boeit het hoe het eruit ziet?
zolang je muren niet gifgroen zijn is er niets aan het handje, toch?
Ruitjes ZIJN lelijk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ vindt mijn dekbed ook niet mooi. Omdat het een ruitje heeft. (Is gewoon wit dekbed met donkergrijze hokjes erop. Beetje als een wiskunde schrift met iets grotere hokjes.)
*gniffelquote:
eens, tenzij Hastens of Burberry patroon.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruitjes ZIJN lelijk!
Ingrid, Gurlie, zijn ruitjesdekbedovertrekken lelijk? Nou?
ik ben eruit. Gurlie en BB zijn een en dezelfde persoon.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
eens, tenzij Hastens of Burberry patroon.
Zo bedoelde ik 'm eigenlijk niet hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben eruit. Gurlie en BB zijn een en dezelfde persoon.
Wie is de kloon?
BB is de kloon natuurlijk. Waar heb ik anders maandenlang mee liggen neucken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben eruit. Gurlie en BB zijn een en dezelfde persoon.
Wie is de kloon?
Jepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruitjes ZIJN lelijk!
Ingrid, Gurlie, zijn ruitjesdekbedovertrekken lelijk? Nou?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
eens, tenzij Hastens of Burberry patroon.
Is het je niet opgevallen dat je je lange schwanz alleen in der poepgaatje mocht stouwenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
BB is de kloon natuurlijk. Waar heb ik anders maandenlang mee liggen neucken?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
BB is de kloon natuurlijk. Waar heb ik anders maandenlang mee liggen neucken?![]()
Ah, lekker subtiel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat je je lange schwanz alleen in der poepgaatje mocht stouwen.
Mss zijn die Hastens ruitjes hypnotiserend en valt daarom telkens die verkoper erop in slaapquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef bleiblei het volgende:
Hastens en Burberry patroontjes zijn echt om te huilen overigens.
good bizziequote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oja, ik denk dat ik iets kan regelen.
Vanavond een update daarover.![]()
Ik hoop voor je dat je geen "gelijkwaardig vervangend product" krijgt met vrolijke ruitjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wehkamp eindelijk mijn dekbedovertrek gaat bezorgen. Vandaag besteld morgen in huis my ass![]()
Ik ben tevens benieuwd wanneer Steve nu eindelijk zijn telefoon eens gaat opnemen
geldt niet voor alle artikelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wehkamp eindelijk mijn dekbedovertrek gaat bezorgen. Vandaag besteld morgen in huis my ass![]()
Ik ben tevens benieuwd wanneer Steve nu eindelijk zijn telefoon eens gaat opnemen
ik bracht het persoonlijk retour in zwolle..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen "gelijkwaardig vervangend product" krijgt met vrolijke ruitjes![]()
![]()
[afbeelding]
Neinz, enkel dat het langer dan een werkdag zou zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
geldt niet voor alle artikelen.
stond er niet bij: niet leverbaar in uw maat?![]()
Lijkt me zonde van de benzinequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik bracht het persoonlijk retour in zwolle..
Mijn zusje heeft in 'n callcenter van een dergelijk bedrijf gewerkt en daar mochten ze nooit zeggen hoe lang het precies ging duren... alleen dat 't meer dan 2 weken was. Ook al stond er bij haar in beeld dat 't nog maanden zou duren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neinz, enkel dat het langer dan een werkdag zou zijn
Domme ikDan duurt het wss 2 maanden
Herkenbaar, ik heb dat voor Neckermann gedaan, bestellingen aannemen voor producten die niet meer leverbaar zijn, zodat je ze toch een "vervangend artikel" kan opsturenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft in 'n callcenter van een dergelijk bedrijf gewerkt en daar mochten ze nooit zeggen hoe lang het precies ging duren... alleen dat 't meer dan 2 weken was. Ook al stond er bij haar in beeld dat 't nog maanden zou duren.![]()
Sterker nog, als een van je ouders dood gaat krijg je maar 1 dag. Voor je kind of je partner mag je maar liefst tot en met de begrafenis thuis blijven. Holladiejeequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:50 schreef gurlie het volgende:
Hm, voor vijftigjarig huwelijk van je grootouders kun je geen week vrij krijgen.
Goh, wat voel ik me toch ziek over anderhalve week.
Ah joy.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterker nog, als een van je ouders dood gaat krijg je maar 1 dag. Voor je kind of je partner mag je maar liefst tot en met de begrafenis thuis blijven. Holladiejee![]()
Volgens mij gelden daar dezelfde regels, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah joy.
Maar het gaat hier niet over werk he, maar over school.
bel je toch gewoon op: u spreekt met mijn moeder met de moeder van gurlie, ze is ziekquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:54 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ah joy.
Maar het gaat hier niet over werk he, maar over school.
Mijn moeder heeft al gezegd me die week wel ziek te melden, heb toch niks belangrijks.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
bel je toch gewoon op: u spreekt met mijn moeder met de moeder van gurlie, ze is ziek
quote:Artikelomschrijving: LJ OVERTREKSET
Bestelnr:863-61-866
Maat: 000
Verwachte levertijd: Binnenkort
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al gezegd me die week wel ziek te melden, heb toch niks belangrijks.
Scholen.
Ik ga op wintersport, ik ga op wintersport!
Yay yay yayquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft al gezegd me die week wel ziek te melden, heb toch niks belangrijks.
Scholen.
Dus je gaat mee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:58 schreef gurlie het volgende:
[..]
Scholen.
Op 26 januari met mijn ouders, mijn 2 zussen en mij naar Laaxquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yay yay yayWanneer waarheen waarvoor en met wie?
Cool, en jullie hebben net vakantie gehadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:07 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op 26 januari met mijn ouders, mijn 2 zussen en mij naar Laax
Ja we hadden geprobeerd een week vrij los te peuteren maar dat ging niet. Dus ik ga me gewoon ziekmelden. Zoek het maar uit hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dus je gaat mee?Jeeeeeeeeeeeeeeej
![]()
![]()
Daarheen dus, met hun!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yay yay yayWanneer waarheen waarvoor en met wie?
als ik nog schoolgaand was zou ik dat ook wel doen ja, het is niet dat je er vakantiedagen voor moet inleveren ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:14 schreef bleiblei het volgende:
Een week vrij willen voor een zoveelste dinges van je ouders.
Wel lame dat je niet op voorhand mee mochtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daarheen dus, met hun!Was niet de planning hoor, maar Flow zijn broer heeft afgezegd dus nu is er een plaatsje vrij.
Ja precies, was te proberen natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ik nog schoolgaand was zou ik dat ook wel doen ja, het is niet dat je er vakantiedagen voor moet inleveren ofzo
Zal al wel lang geleden geboekt zijn ofzo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel lame dat je niet op voorhand mee mocht
Of wilde je niet mee?
Het huisje dat we maanden geleden al geboekt hadden is maar voor 6 personenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel lame dat je niet op voorhand mee mocht
Of wilde je niet mee?
Oh, sorry hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het huisje dat we maanden geleden al geboekt hadden is maar voor 6 personen
zoveel ruimte neemt ze toch niet in.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het huisje dat we maanden geleden al geboekt hadden is maar voor 6 personen
Like if I'm the only one over herequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo snel conclusies trekken
Eh, vrij nemen? Van school? Hoe precies?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Profiteur van de maatschappij. Neem dan vrij als jij zonodig 1WEEK voor een huwelijk uit wilt trekken.
zie mijn wijzigingquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eh, vrij nemen? Van school? Hoe precies?
"hallo, ik wil een week vrij"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:59 schreef gurlie het volgende:
[..]
Eh, vrij nemen? Van school? Hoe precies?
Kijk, Juup is nog veel ergerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Like if I'm the only one over here![]()
en ik ben nog niet eens de ergsteBij lange na niet
G: "Mag ik de rector even spreken?"quote:
Ja ik ga zo even regelen voor het oppassen, dat moet nog wel te doen zijn lijkt me.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:04 schreef FlowDesign het volgende:
gurlie, moeten zaterdag sowieso naar de stad want ik heb nog steeds niet gekeken voor die organiser voor Jessica![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
G: "Mag ik de rector even spreken?"
T: "Momentje aub"
R: "Ja, Met de rector"
G: "VIEZE VUILE TYFUSLIJER!!!!"
R: "Je bent een week geschorst!!!"
G: "Tof! Bedankt hè. Houdoe"
En dan na een weekje bruingetint weer in het klaslokaal zittenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ja we hadden geprobeerd een week vrij los te peuteren maar dat ging niet. Dus ik ga me gewoon ziekmelden. Zoek het maar uit hoor.
Nog even de rest regelen en dan kunnen we gaan shoppen dit weekend.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
G: "Mag ik de rector even spreken?"
T: "Momentje aub"
R: "Ja, Met de rector"
G: "VIEZE VUILE TYFUSLIJER!!!!"
R: "Je bent een week geschorst!!!"
G: "Tof! Bedankt hè. Houdoe"
waarom zeg je dat nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En dan na een weekje bruingetint weer in het klaslokaal zitten![]()
*jaloers isquote:
Precies, en bewijs dan maar eens dat ik niet thuis in mijn bed lag.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:49 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En dan na een weekje bruingetint weer in het klaslokaal zitten![]()
Wijvennijd, dan mag daquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nou?
ik zit dat al de hele dag in te slikken![]()
Daar had ik al aan gedacht hoor, ik ben niet stom.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nou?
Nee?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Daar had ik al aan gedacht hoor, ik ben niet stom.
Wel eens op wintersport geweest?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
Misschien helpt een bivakmuts.
Overigens word ik bijna niet bruin in mijn gezicht, dus dat is nu eens een voordeel.
Dan is het geen bivakmuts, dan is het een zak over je hoofd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:35 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel eens op wintersport geweest?.
Zelfs ik wordt er bruin. En dat wil zeker wel wat zeggen voor een halve albino.
Ik zou iig al vast op zoek gaan naar die bivakmuts.
Let wel op dat er geen gat bij je neus en mond zit.
1 geruststelling... Volgend jaar boeit niemand het als je er een week tussenuit bent.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dan is het geen bivakmuts, dan is het een zak over je hoofd.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef gurlie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
1 geruststelling... Volgend jaar boeit niemand het als je er een week tussenuit bent.![]()
Pan gaat sneller dan oven. Zet het vuur niet te hoog, dan worden ze zwart van buiten en blijven ze rauw van binnen. En gewoon geduld hebben... duurt een minuut of 5 tot 8, gok ik zo. Staat er niet op de verpakking hoe lang ze moeten?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Stadsgenoten, mn aardappels waren gaar!
Mag ik jullie hartelijk bedanken voor jullie steun, toeverlaat en tips!
Mn vissticks waren weer niet gaar, heb ze nu 1x in de pan gebakken en net heb ik ze in de oven gestopt, tips?
In de frietpan? Dan krijg je ze echt wel gaar!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb ze denk ik 10 minuten in de pan gedaan (moet ook volgens het pak), en 12 minuten in de oven (volgens pak)
Morgen overwerken, hoef ik niet te koken
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Dan is het geen bivakmuts, dan is het een zak over je hoofd.
Heb je lijntje 9 nodig, uit m'n hoofd.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Iemand ervaring met met de bus naar Ikea gaan?
Het wordt tijd voor een auto
heel zachtjes bakken...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef Ingridh007 het volgende:
Stadsgenoten, mn aardappels waren gaar!
Mag ik jullie hartelijk bedanken voor jullie steun, toeverlaat en tips!
Mn vissticks waren weer niet gaar, heb ze nu 1x in de pan gebakken en net heb ik ze in de oven gestopt, tips?
Zelfgemaakte Dürum, maar dan met gyros i.p.v. kebab... hmmmmmmmquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:42 schreef r8ality het volgende:
Gravad Lax, (Hollandse) sla en brood. Mjam edoch gezond
.
cheers m8quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef ArTiC het volgende:
ook weer thuis..tijd voor een goed glas sterke drank
sowwyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
waarom zeg je dat nou?
Je hebt toch een zelfbruiner boven je bed?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Precies, en bewijs dan maar eens dat ik niet thuis in mijn bed lag.![]()
Veel olie bij gedaan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik heb ze denk ik 10 minuten in de pan gedaan (moet ook volgens het pak), en 12 minuten in de oven (volgens pak)
Morgen overwerken, hoef ik niet te koken
Ist blijkbaar tochwel moeilijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:54 schreef FlowDesign het volgende:
Om nog maar eens de PABO af te zeiken....
70% heeft de taaltoets niet gehaald. Té kansloos
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef bleiblei het volgende:
iemand enig idee welk nummer ik bedoel?
Het is beetje britpop achtig... Beetje richting the kooks en koop enzo.
de zanger zingt "it's a crying shame" bladiebla.
En achtergrondzangeressen zingen zo af en toe
Whoeeeeehoeeeehoeeeeehoe!
Iemand?
Ik mag morgen en overmorgen weerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:52 schreef ArTiC het volgende:
ook weer thuis..tijd voor een goed glas sterke drank
Bedoel je niet dat nieuwe nummer van de Kaiserchiefs?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef bleiblei het volgende:
Iemand?
Neenee, die herken ik wel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bedoel je niet dat nieuwe nummer van de Kaiserchiefs?
Ruby, ruby ruby, rubyyyy!!!
etc.
The 1990's ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neenee, die herken ik wel...
Wel zelfde genre.
jup, en morgen weer naar het vrolijke platte flevolandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik mag morgen en overmorgen weer. Hetzij iets minder ver.
Moet je morgen weer?
Je hebt vanmorgen zeker die 24km file op de A2 meegenomen ofnie?.
Kijk zelf maar ff hier dan http://www.3fm.nl/page/3fm_playlistquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:12 schreef bleiblei het volgende:
nope, ook niet.
Muse is het ook niet...
Heb je het op de radio gehoord?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:58 schreef bleiblei het volgende:
Iemand?
Handigquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Kijk zelf maar ff hier dan http://www.3fm.nl/page/3fm_playlist
truequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
Ik vind deze vet http://www.3fm.nl/page/3fm_artistsongs/The%20Automatic/MONSTER
Ja welke is het nou?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef bleiblei het volgende:
Gevonden!!!
Die kunnen dus wellicht ook op Lowlands staanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:19 schreef bleiblei het volgende:
The Magic Numbers - Take a change
(En let niet op de clip)
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[afbeelding]
De burkini![]()
![]()
Ik moet eens vaker op de FP komen
boemboes maken ze bij conimex toch al 100 jaar ofzo?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef Blueman het volgende:
Kookworkshop was echt gaaf.
Het was een workshop om de nieuwe Boemboe's te promoten van Conimex. Oud klasgenootje had dat via internet gewonnen ofzo maar we werden dus begeleid door Vincent [afbeelding]
Maargoed per tweetal kregen we dus 2 gerechten die we maken moesten op je eigen kookeiland en ik moest "bief in een jasje"en "rijstkoekjes met gedroogde ham en groenten" maken. Op de rijstkoekjes na was alles gelukt en erna was het van alle gerechten proeven en eten.
Zo'n boemboe is gewoon soort van zakje dat je erbij doet alleen zit het dan verpakt in een bakje en is het vochtig (in plaats van dat het droog is in zo'n zakje). Is weer wat nieuws he..
Al met al was het leuk!
Uhm, die hebben we geproeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
boemboes maken ze bij conimex toch al 100 jaar ofzo?
welke smaken komen erbij?![]()
ik wil binnenkort ook een kooksessie gaan doen, lijkt me wel lachen
Klinkt leuk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:17 schreef Blueman het volgende:
Kookworkshop was echt gaaf.
Het was een workshop om de nieuwe Boemboe's te promoten van Conimex. Oud klasgenootje had dat via internet gewonnen ofzo maar we werden dus begeleid door Vincent [afbeelding]
Maargoed per tweetal kregen we dus 2 gerechten die we maken moesten op je eigen kookeiland en ik moest "bief in een jasje"en "rijstkoekjes met gedroogde ham en groenten" maken. Op de rijstkoekjes na was alles gelukt en erna was het van alle gerechten proeven en eten.
Zo'n boemboe is gewoon soort van zakje dat je erbij doet alleen zit het dan verpakt in een bakje en is het vochtig (in plaats van dat het droog is in zo'n zakje). Is weer wat nieuws he..
Al met al was het leuk!
Bah!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Gatver dikke mannen op SBS6
Heb verdergezapt het is te onsmakelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 23:33 schreef Blueman het volgende:
[..]
Bah!
Echt blubber te zien of gewoon te phat!
Wat een saai nummer... deceptiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:18 schreef bleiblei het volgende:
Gevonden!!!
Lekker Choco eten dus!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:25 schreef febster het volgende:
Slapen
Morgen op bezoek bij een chocolade producent
Die is toch al een tijdje uit hoor Flow..quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:40 schreef FlowDesign het volgende:
Bahahahahahahahaaaaaaaa... Fransje rapt![]()
![]()
http://www.3fm.nl/page/3f(...)PE%20BAUER%20FLAVOUR
Nog nooit gehoord. Luister laatste tijd veel naar 3FM, maar daar draaien ze 'm bijna niet meer blijkbaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Die is toch al een tijdje uit hoor Flow..
Maar wel leuk
quote:Radio 538 Deejay-opleiding
Ben jij de nieuwe Edwin Evers, Ruud de Wild of Barry Paf? Er is weer plek op de 538 DJ School!
In januari 2001 startte Radio 538 haar eigen deejay-opleiding. Deze opleiding biedt aankomende radiodeejays de mogelijkheid het vak te leren. Na zorgvuldige selectierondes krijgen de beste deejay-talenten de gelegenheid krijgen om, geheel op kosten van Radio 538, radiotraining te volgen.
De radiotraining bestaat uit het analyseren en evalueren van de eigen radioprogramma's (veelal bij lokale en regionale omroepen) en het meedraaien met een aantal bekende Radio 538 deejays. Iedereen kan zich opgeven door een bandje naar Radio 538 te sturen. Enige ervaring bij een lokale of regionale omroep is wel een voorwaarde om geselecteerd te worden.
Hoe meld je je aan?
1. Je bent tussen de 18 en 25 jaar oud.
2. Je moet al draaien bij een lokale omroep, ziekenomroep of regionale omroep.
3. Maak een CD met een aantal aankondigingen en een aantal doorstarts. Lengte maximaal vijf minuten.
4. Stuur je demo naar Radio 538, t.a.v. de Program Director, Postbus 2538, 1200 CM Hilversum.
Binnen een paar weken krijg je dan bericht of je in aanmerking komt voor een plek bij de DJ School.
Trusten Blauw mannetjequote:Op woensdag 17 januari 2007 00:10 schreef Blueman het volgende:
Ghehe het lijkt erop dat je je vermaakt.
of een nieuw topic wil openen
Mag ik mee????quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:25 schreef febster het volgende:
Slapen
Morgen op bezoek bij een chocolade producent
Vrijdag half vrijquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:38 schreef Ingridh007 het volgende:
Vrijdag vrij
Vrijdag is mn nieuwe roostervrije dag om de week
538quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:39 schreef Levitation het volgende:538 ![]()
Hilversum ![]()
5 uur reistijd ![]()
Files ![]()
Verder alles goed, hoor!![]()
Goeiemorgen allemaal!![]()
538quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:42 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
538
Hilversum![]()
5 uur reistjid -> verhuizen
Files -> dus opgelost.
Ga je nog steeds met de trein?quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:05 schreef bleiblei het volgende:
Ben nu al installed en wel in Almere.
In welke tijdzone zit jij?quote:
Mijn foutquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Allang niet meer. Ging met de trein naar de ABN Amro. Was van juni tot oktober ongeveer.
Ik doe beheer van een implementatie bij een klant.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:27 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Mijn foutOp wat voor project zit je nu dan?
foei!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |