Zo beterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:59 schreef KopieerMachine het volgende:
PI vergeten n00b
Staat ze niet op Snyggast?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef r8ality het volgende:
Morgenavond feest @ studentenpub, dus dan komen er wel foto's.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef bleiblei het volgende:
Ik vote ook voor pics.
Heb je al actie ondernomen R8al?![]()
quote:
quote:
nee, een soort scan?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:45 schreef DuchessX het volgende:
Iemand al ooit een EMG gehad?
Haven phunquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Blueman het volgende:
Woehoe!
Tijd voor vertrek richting de kookworkshop van Vincent (life and cooking)
Jolijtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:50 schreef Blueman het volgende:
Woehoe!
Tijd voor vertrek richting de kookworkshop van Vincent (life and cooking)
Met als doel...?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:49 schreef DuchessX het volgende:
Een electromyogram. Een spier- en zenuwonderzoek waarbij de elektrische activiteit van verschillende spieren en zenuwen wordt geregistreerd.
Dankje.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jolijt
Have fun!
[/quote
[quote]Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Haven phun![]()
Ow! En wanneer krijg je de uitslag?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef DuchessX het volgende:
Uitvinden wrom ik last/pijn heb van handen/voeten.
Hopelijk krijgt zij er geen uitslag doorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow! En wanneer krijg je de uitslag?
Heb je je lolbroek weer aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt zij er geen uitslag door
ieuw...quote:
is het geen reuma-achtig iets?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:57 schreef DuchessX het volgende:
Uitvinden wrom ik last/pijn heb van handen/voeten.
Leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dankje.
Ik zal foto's maken en vertellen hoe het was!
Tot later
15-2quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow! En wanneer krijg je de uitslag?
Kom je weer lekker offtopic meespammen?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:21 schreef Levitation het volgende:
Hé, weer een nieuw topic!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kom je weer lekker offtopic meespammen?![]()
Had ik vorige week ook even na de crashdieetdiscussiequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb niet eens zin om te tvp-en in 't nieuwe dieetclub topic, heb 't er even mee gehad.![]()
Ik heb dit eigenljik nog nooit daar gehad en ik klets er toch al 2 jaar mee...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook even na de crashdieetdiscussie
Trekt wel weer bij![]()
Ben je soms ook ongesteldquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb dit eigenljik nog nooit daar gehad en ik klets er toch al 2 jaar mee...![]()
Maar misschien ligt 't wel aan mijn chagrijnige kop, vandaag.![]()
Dat is weer zo'n mannending hequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:38 schreef FUFR het volgende:
hallo! dat hoeven wij allemaal niet te weten!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:43 schreef FUFR het volgende:
het gaat er mij om dat ik van teveel meisjes jonge vrouwsels weet wanneer ze ongesteld zijn.
Ik onthou datmijn hoofd telt vrolijk met je volgende strip mee en over een paar weken komt er een melding:
-Ongesteldheidsmelding: SQ, MrsFUFR, Carolien, Carina, Nicole- voorbij.
en dan is het niet leuk meer
Dat vrouwen stinken als ze poepen was bekend. ik woon samen met 2,5 vrouw.
(vrouw, dochter en gecastreerde hond)
![]()
please do!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat is een defect in jouw breinsels, daar kan ik niks aan doen!
Ik slik soms wel stroken door hoor, als je dat onthoudt (ik zal niet zeggen wanneer) kun je nooit zeker weten wanneer de rode vlag voorts bij mij uithangt
jij ook alquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:46 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik háát vrouwen die tegen me vertellen dat ze ongesteld zijn, echt dat hoef ik écht niet te weten omdat ik toevallig ook wel eens ongesteld ben.
ik heb het je niet vol trots medegedeeld overigens. Het relateerde ergens anders aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
please do!![]()
daar doe je Okkie en mij een groot plezier mee. (vooral O. denk ik)
Mijn kop zit al vol dingen die ik liever niet weet.
Een waterbedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:49 schreef FUFR het volgende:
Ondertussen aan het rondkijken voor een nieuw bed.
Deze is eh... verneucktja das het goede woord.
We zoeken nu een bed dat tegen ons gewicht is bestand én kraakvrij is.
Nee ik ga geen bed metselen.
Wel zonde, tis een complete zwaar eiken slafzimmer mit spiegel und dressoir en kastjes.
Dat gaat gegarandeerd vloeken met het nieuwe bed..
dat is niet stevig en kraakvrijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Hopen! Ikea!
Maar niet zo'n grote nemen. Zit ik dan te kijken met mn 1.60
schat, dat hebben wij gewoon nodig..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Ingridh007 het volgende:
Hopen! Ikea!
Maar niet zo'n grote nemen. Zit ik dan te kijken met mn 1.60
krosst my maaint...quote:
Mn koffie, wat doe jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
krosst my maaint...
Jolanda wil dat niet, bang dat als ik in bed kruip (meestal uren later dan zij) dat ze dan door de raam naar buiten wordt geworpen..
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het je niet vol trots medegedeeld overigens. Het relateerde ergens anders aan.
En ik vind het nog steeds jankgedrag. Maar dat ben ikDat je partner het weet kan je niet omheen he!
"Waarom hou je je ondergoed aan in bed?"
Moet ik dan zeggen dat ik anders een koude kont krijg ofzoAlsof jullie het antwoord dan niet allang weten
Huilies
dat hebben wij nou.. ik kom nooit aan de onderkant met mn voeten..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef Ingridh007 het volgende:
Overigens zou ik in de toekomst wel een bed van 220 lang willen.
We praten nu over een man van 110 kilo bij 1.75 plus vrouw die er permanent naast ligt en een kind wat er wss regelmatig op springtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:51 schreef Ingridh007 het volgende:
Tis veelste groot en bij mij staat het als een huis, zelfs nu ik em een keer uit mekaar heb gehaald en weer in elkaar heb gezet.
hoe gemeen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We praten nu over een man van 110 kilo bij 1.75 plus vrouw die er permanent naast ligt en een kind wat er wss regelmatig op springtDat zou jouw Hopen ook niet tof vinden
![]()
ze had toch de lillehammerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We praten nu over een man van 110 kilo bij 1.75 plus vrouw die er permanent naast ligt en een kind wat er wss regelmatig op springtDat zou jouw Hopen ook niet tof vinden
![]()
@$#@($#!&$#($#&$#&$#$%quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Wow, ben jij echt 110 bij 1.75 Furf?
Dat haalt X nog niet
En bobje weegt maar 7 kilo en springt niet zo heel hard
must....reboot....brain....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Lillehammer vind je niet bij IKEA daar het een stadje in Noorwegen is
ik hoor zoveel tegenstellingen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:55 schreef r8ality het volgende:
Foofer! Je moet gewoon een boxspring nemen. Gegarandeerd kraakrvij, geen waterbed en slaapt goed. Je kan dan zelf ook een ombouw timmeren in de stijl van je slaapkamer.
je ziet er nix van op een voorspoiler na.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:54 schreef Ingridh007 het volgende:
Wow, ben jij echt 110 bij 1.75 Furf?
Dat haalt X nog niet
En bobje weegt maar 7 kilo en springt niet zo heel hard
ja ik weets... dat is zoveel gram per centimeter Wilquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:58 schreef Ingridh007 het volgende:
105 bij 1.75 :|
Vertel mij watquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is weer zo'n mannending he
Iew, de natuur, jakkiebakkie!
Net als dat er nog steeds mannen zijn die niet willen weten dat vrouwen ook poepen. Heren, voor deze keer: wij poepen ook! En stinken dat we doen!![]()
2 maar?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:00 schreef r8ality het volgende:
Waarom denk je juist dat meestal alleen hotels het hebben? Precies, omdat het gewoon goede bedden zijn en het wel wat duurder is. Maar daar krijg je een hoop comfort voor. Ik wil echt nooit meer op een lattenbodem liggen, al was het alleen maar omdat ik af en toe wat enthousiast in bed jump, en er bij lattenbodems dan gemiddeld 2 latjes of wegspringen, of breken.
Nou, ik anders wel!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Ingridh007 het volgende:
Vrouwen zitten tenminste niet uitgebreid te kleien op de wc met een krantje, vette afknapper.
computerbladenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel!
Met een cosmo of een viva meestal
Spreek voor jezelf Ingrid
Hij is leuk, maar was nog leuker geweest als ie niet techno zilver was geweestquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef bleiblei het volgende:
Boxsprings zijn echt te lelijk.
Ik heb een mooi bedje.
Jij valt echter niet he-le-maal onder classificatie vrouwquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik anders wel!
Met een cosmo of een viva meestal
Spreek voor jezelf Ingrid
Spastische darmen of Crohn?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
computerbladen
de Jumbo![]()
de viva of andere "kweek een eigen mening" vrouwenblad.
Verdediging: ik heb een darmziekte
Nog nooit van een ombouw gehoord?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:03 schreef bleiblei het volgende:
Boxsprings zijn echt te lelijk.
Ik heb een mooi bedje.
quote:
Welles. Ik val echter niet onder "meisje"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef r8ality het volgende:
[..]
Jij valt echter niet he-le-maal onder classificatie vrouw.
Niet dat dat negatief is trouwens.
(tip: tussendoor doorspoelen)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spastische darmen of Crohn?
Anyway, er is niks lekkerder dan pulplectuur lezen op de troon.
Ik ga er wel meteen af als ik klaar ben. Ik ken veel mannen die eerst nog een half uur boven hun dampende drollen blijven hangen tot het boekje uit is
dat zal voor jouw huisgenote ook wel groot genoeg zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef Mex_ het volgende:
Ik wil ook een ander bed, alleen mijn huisgenote vind het 1.40 bedje wat we nu hebben groot genoeg
one of the gaysquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welles. Ik val echter niet onder "meisje"
Maar da's nog een hele weg te gaan voor jou![]()
Ik ga nu naar de kapper en Internet is slow @ the moment, anders ging ik wel even in discussie, maar die bewaren we voor laterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welles. Ik val echter niet onder "meisje"
Maar da's nog een hele weg te gaan voor jou![]()
Een waterbed slaapt heerlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:52 schreef FUFR het volgende:
[..]
krosst my maaint...
Jolanda wil dat niet, bang dat als ik in bed kruip (meestal uren later dan zij) dat ze dan door de raam naar buiten wordt geworpen..
Een neukbedquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een waterbed slaapt heerlijk.En is lekker voorgewarmd. En het hobbelen valt wel mee hoor.
Het neukt echter voor geen meter, daar moet je dan een extra bed voor aanschaffen.
dat hebben we vroeger al eens gehad (neuckbed)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
Een waterbed slaapt heerlijk.En is lekker voorgewarmd. En het hobbelen valt wel mee hoor.
Het neukt echter voor geen meter, daar moet je dan een extra bed voor aanschaffen.
Is niet nodig, het was immers maar een geintje dus je hoeft niet te happenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de kapper en Internet is slow @ the moment, anders ging ik wel even in discussie, maar die bewaren we voor later.
Wromnie "techno" zilver?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is leuk, maar was nog leuker geweest als ie niet techno zilver was geweest
Maar da's een vrouwending
Omdat zilver heel "koud" is. Ik zeg ook niet dat het een lelijk bed is! Alleen ik zou zelf niet snel voor die kleur kiezen. En veel vrouwen met mij niet, vrouwen hebben toch vaak een ander soort smaakquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wromnie "techno" zilver?
Ik wilde eigenlijk hetzelfde model maar dan warmrood.
Maar op het plaatje zag het er vet uit, in het echt stukken minder (plus dat ik vet veel korting kreeg op deze).
Ow ja wel... Maakt dat dingen sierlijker/ minder buttugly?quote:
Pfuh, mijn bed is gewoon kicke:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat zilver heel "koud" is. Ik zeg ook niet dat het een lelijk bed is! Alleen ik zou zelf niet snel voor die kleur kiezen. En veel vrouwen met mij niet, vrouwen hebben toch vaak een ander soort smaak
Schijnt tevens bakken vol met stroom te kosten, maar zolang je nog thuis woont voel je daar niks vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:12 schreef gurlie het volgende:
[..]
We spuiten em wel over als we gaan samenwonen... In brandweerwagen rood ofzoquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
Laat maar, ik kan wel 100 keer zonder resultaat zeggen dat ik je bed niet lelijk vind geloof ik![]()
Ik zat meer te denken aan donkerbruin of zwartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
We spuiten em wel over als we gaan samenwonen... In brandweerwagen rood ofzo.
Kan ik gelijk al die gleuven dichtplamuren.
Ik heb nog een mooi 1.40 matrasje in de aanbieding, kraakt nietquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan donkerbruin of zwart
Maar da's goed, op voorwaarde dat er een andere matras in komt
Heb je ook iets in 180x210?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooi 1.40 matrasje in de aanbieding, kraakt niet![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow ja wel... Maakt dat dingen sierlijker/ minder buttugly?
Niet echt.
Post maar een plaatje van een mooie boxspring.
Valt wel mee, wel voor de mutsen die hun bed steeds open laten liggen. Maar als je hem gewoon niet te lang open legt blijft de temperatuur op peil.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Schijnt tevens bakken vol met stroom te kosten, maar zolang je nog thuis woont voel je daar niks van
vrouwen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef Ingridh007 het volgende:
Ik vind het ontwerp mooi, maar de kleur zou ik idd niet zo gekozen hebben.
En ik zou natuurlijk gekozen hebben voor een dekbedovertrek met zo'n foute roos
ze moesten de ontwerper van dat motiefje ter plekke wurgen!quote:
In ieder geval geen zwartquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan donkerbruin of zwart
Maar da's goed, op voorwaarde dat er een andere matras in komt
SQ vindt mijn dekbed ook niet mooi. Omdat het een ruitje heeftquote:
laat je niets wijsmaken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ vindt mijn dekbed ook niet mooi. Omdat het een ruitje heeft. (Is gewoon wit dekbed met donkergrijze hokjes erop. Beetje als een wiskunde schrift met iets grotere hokjes.)
Dat maakt toch niet uit als we straks een slaapkamer van 30m2 hebben...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
In ieder geval geen zwart. Heb je zo een lichtabsorber in je slaapkamer
.
En bruin alleen met een nerfmotiefje. Bijv. a la Wengé ofzo. Das wel hipsich.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
mensen kom op.
je neuckt en slaapt erin.
Wat boeit het hoe het eruit ziet?
zolang je muren niet gifgroen zijn is er niets aan het handje, toch?
Ik heb één appeltjesgroene muur.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
mensen kom op.
je neuckt en slaapt erin.
Wat boeit het hoe het eruit ziet?
zolang je muren niet gifgroen zijn is er niets aan het handje, toch?
Ruitjes ZIJN lelijk!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ vindt mijn dekbed ook niet mooi. Omdat het een ruitje heeft. (Is gewoon wit dekbed met donkergrijze hokjes erop. Beetje als een wiskunde schrift met iets grotere hokjes.)
*gniffelquote:
eens, tenzij Hastens of Burberry patroon.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruitjes ZIJN lelijk!
Ingrid, Gurlie, zijn ruitjesdekbedovertrekken lelijk? Nou?
ik ben eruit. Gurlie en BB zijn een en dezelfde persoon.quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
eens, tenzij Hastens of Burberry patroon.
Zo bedoelde ik 'm eigenlijk niet hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben eruit. Gurlie en BB zijn een en dezelfde persoon.
Wie is de kloon?
BB is de kloon natuurlijk. Waar heb ik anders maandenlang mee liggen neucken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ben eruit. Gurlie en BB zijn een en dezelfde persoon.
Wie is de kloon?
Jepquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruitjes ZIJN lelijk!
Ingrid, Gurlie, zijn ruitjesdekbedovertrekken lelijk? Nou?
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:48 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
eens, tenzij Hastens of Burberry patroon.
Is het je niet opgevallen dat je je lange schwanz alleen in der poepgaatje mocht stouwenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
BB is de kloon natuurlijk. Waar heb ik anders maandenlang mee liggen neucken?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
BB is de kloon natuurlijk. Waar heb ik anders maandenlang mee liggen neucken?![]()
Ah, lekker subtiel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat je je lange schwanz alleen in der poepgaatje mocht stouwen.
Mss zijn die Hastens ruitjes hypnotiserend en valt daarom telkens die verkoper erop in slaapquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:54 schreef bleiblei het volgende:
Hastens en Burberry patroontjes zijn echt om te huilen overigens.
good bizziequote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:53 schreef gurlie het volgende:
[..]
Oja, ik denk dat ik iets kan regelen.
Vanavond een update daarover.![]()
Ik hoop voor je dat je geen "gelijkwaardig vervangend product" krijgt met vrolijke ruitjesquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wehkamp eindelijk mijn dekbedovertrek gaat bezorgen. Vandaag besteld morgen in huis my ass![]()
Ik ben tevens benieuwd wanneer Steve nu eindelijk zijn telefoon eens gaat opnemen
geldt niet voor alle artikelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Wehkamp eindelijk mijn dekbedovertrek gaat bezorgen. Vandaag besteld morgen in huis my ass![]()
Ik ben tevens benieuwd wanneer Steve nu eindelijk zijn telefoon eens gaat opnemen
ik bracht het persoonlijk retour in zwolle..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je geen "gelijkwaardig vervangend product" krijgt met vrolijke ruitjes![]()
![]()
[afbeelding]
Neinz, enkel dat het langer dan een werkdag zou zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
geldt niet voor alle artikelen.
stond er niet bij: niet leverbaar in uw maat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |