I know, daarom doe ik het ook nietquote:
Dat zei mn huisarts ook , en je wil niet weten hoeveel ik ben aangekomen toen ik stopte met roken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Je bent gezonder met overgewicht (mits je niet jojoot) dan wanneer je rookt. Hou je daar maar aan vast
Ja dat doe ik ook.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Je bent gezonder met overgewicht (mits je niet jojoot) dan wanneer je rookt. Hou je daar maar aan vast
Ik hou me aanbevolen!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:32 schreef teigan het volgende:
Stormqueen(en anderen), ik heb geloof ik nog een document liggen over zelfcontrole, tips om dat eten uit te stellen..
Ik kan wel even kijken en mailen...
crashdi-eter!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
En hier in Eindhoven gaan natuurlijk alleen de takken een beetje heen en weer
De petten van de douaniers blijven ook gewoon goed zitten
Denk je een dag vol actie, schuif je je lamellen open voor het uitzicht, ben zelfs met de bus gegaan maar niks hoor
OT: Ik ben mijn lunch vergeten en eet dus alleen een halve komkommer waardoor ik zal fantoomafvallen vandaag
dat is het!quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben ook een troosteter hoorIk waak er ook voor om Christan te troosten met snoep als hij gevallen is of zo. Hopelijk kan ik het dan bij hem voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |