abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45552781
da's wel bot, ja
pi_45552837
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 09:44 schreef daanski82 het volgende:

over het algemeen is de wachtrij bij de afdelingen ADSL veel korter 6 a 10 minuten.
IPB >30 minuten.
Dan zijn er te weinig mensen om de IPB telefoontjes aan te nemen.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:32:36 #78
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_45552860
Weet je wat je anders doet als bedrijf? Flikker dat hele telefoonnummer eruit, laat mensen maar mailen, of een brief schrijven. En als je zonder spelfouten je probleem of vraag helder kunt formuleren, dan helpen ze je. Simpel.

Als ik iets van een bedrijf wil, dan stuur ik een briefje. Keurig met onderwerp, en "geachte" en weet ik het wat. Dat werkt perfect. Kost je een postzegel, maar da's nog altijd minder dan een telefoongesprek.
  zondag 21 januari 2007 @ 11:16:53 #79
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45553478
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:45 schreef Flappie666 het volgende:
@home is ook erg leuk. CAI dan, niet de internetafdeling. 0900 nummer tegen lokaal tarief. Na 3x gehoord te hebben dat ze het druk hebben, verbreken ze de verbinding met het vragen of je het op een later tijdstip nog eens wil proberen.......
Daar wacht ik dus niet voor hè! Ik wil best even wachten, en ook wel meer dan 3 minuten. Maar om me na 2 minuten automatisch van de lijn te gooien gaat me te ver.
en als ze je niet van de lijn knikkeren, betaal je voor de wachttijd en is DAT weer niet goed
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2007 @ 11:24:32 #80
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45553650
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:32 schreef Slarioux het volgende:
Weet je wat je anders doet als bedrijf? Flikker dat hele telefoonnummer eruit, laat mensen maar mailen
Dat gebeurt steeds vaker. Zoek bij HP maar eens naar een servicenummer.

Dan kan je dus 3 weken wachten tot je eerste antwoord.
  zondag 21 januari 2007 @ 11:27:17 #81
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45553698
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat gebeurt steeds vaker. Zoek bij HP maar eens naar een servicenummer.

Dan kan je dus 3 weken wachten tot je eerste antwoord.
HP ga je toch zeker niet bellen man! die hebben zelfs een chat-optie. Ideaal
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_45553842
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 08:42 schreef Wombcat het volgende:

[..]

ook weer waar, maar als je vnl studenten zijn mag je op beide vlakken wel iets van ze verwachten
Voor dat geld? Ze kijken wel uit.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_45553883
quote:
En die insider...is zeker een ex-werknemer of een gepasseerde?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2007 @ 11:38:38 #84
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45553909
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

HP ga je toch zeker niet bellen man! die hebben zelfs een chat-optie. Ideaal
*zucht* het gaat erom dat steeds meer bedrijven de telefonische optie schrappen. Dat zouden ze niet doen als ze er zoveel aan verdiende he
  zondag 21 januari 2007 @ 11:42:05 #85
3185 Adelante
To let it go now
pi_45553983
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 11:06 schreef jogy het volgende:
Als ze zo'n servicenummer nou gewoon ¤1.50 per gesprek maken ben je ook meteen klaar.
my thoughts exactly, betalen per gesprek ipv per minuut. opgelost!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_45554044
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Adelante het volgende:

[..]

my thoughts exactly, betalen per gesprek ipv per minuut. opgelost!
Moet de klant wel zorgen dat die weet waar het over gaat. Ik denk dat het gesprek dan niet langer als 10 minuten max mag duren. En dat de service niet verder gaat dan het nakijken van de verbinding en de modem. De rest is RTFM.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  zondag 21 januari 2007 @ 11:45:52 #87
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45554066
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

*zucht* het gaat erom dat steeds meer bedrijven de telefonische optie schrappen. Dat zouden ze niet doen als ze er zoveel aan verdiende he
*zucht*
Natuurlijk kost service geld
het aanbieden van alternatieven is niet hetzelfde als schrappen van de telefonische service. Natuurlijk wordt er gewerkt aan callreductie. Dat varieert van de meest onmogelijke IVR's tot het zover mogelijk verstoppen van het telefoonnummer tot het invoeren van absurde tarieven voor de telefonische support.
In het geval van HP ben ik een behoorlijke tijd bezig geweest met het zover mogelijk terugdringen van calls, vooral van klanten buiten de garantie.
Ik vind (om weer even ontopic te gaan ) het voorstel om de wachtrij niet meer te betalen dan ook een slecht voorstel. Klanten mogen best weten dat service geld kost. Voor niets gaat de zon op.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 21 januari 2007 @ 13:08:14 #88
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45556313
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Adelante het volgende:
my thoughts exactly, betalen per gesprek ipv per minuut. opgelost!
Idd en ze dan ook nog eens laten betalen naar de geleverde kwaliteit. Want die is bij beel servicenummers ook erg triest
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2007 @ 13:10:51 #89
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45556404
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:45 schreef teamlead het volgende:

[..]

*zucht*
Natuurlijk kost service geld
eh... heb je het topic wel gelezen? Volgens de meeste posters hier wordt er grof geld aan verdiend. Daar diende mijn reply voor.
pi_45557995
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef teamlead het volgende:

[..]

HP ga je toch zeker niet bellen man! die hebben zelfs een chat-optie. Ideaal
idd daar heb ik niet over te klagen net als microsoft en aevitea (die zetten de wachtrij op een gratis nummer )
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 21 januari 2007 @ 14:01:02 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_45558080
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

idd daar heb ik niet over te klagen net als microsoft en aevitea (die zetten de wachtrij op een gratis nummer )
Ja die kunnen het zich veroorloven om kosten te maken
  zondag 21 januari 2007 @ 15:44:27 #92
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45561672
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik niet. Vaak genoeg dat ik een half uur of langer bij xs4all heb moeten wachten. Wat overig administratief een prut provider is.
Eens is
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 21 januari 2007 @ 15:45:50 #93
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_45561745
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef teamlead het volgende:

[..]

als je de serivce niet ok vindt, kun je toch een andere leverancier nemen?
Dan moet je wel kunnen opzeggen. En dat wil nog wel eens een probleem zijn. Voor je 't weet sloopt de KPN 3x in de week je telefoonlijn of je ADSL-verbinding.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')