Dan zijn er te weinig mensen om de IPB telefoontjes aan te nemen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:44 schreef daanski82 het volgende:
over het algemeen is de wachtrij bij de afdelingen ADSL veel korter 6 a 10 minuten.
IPB >30 minuten.
en als ze je niet van de lijn knikkeren, betaal je voor de wachttijd en is DAT weer niet goedquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:45 schreef Flappie666 het volgende:
@home is ook erg leuk. CAI dan, niet de internetafdeling. 0900 nummer tegen lokaal tarief. Na 3x gehoord te hebben dat ze het druk hebben, verbreken ze de verbinding met het vragen of je het op een later tijdstip nog eens wil proberen.......
Daar wacht ik dus niet voor hè! Ik wil best even wachten, en ook wel meer dan 3 minuten. Maar om me na 2 minuten automatisch van de lijn te gooien gaat me te ver.
Dat gebeurt steeds vaker. Zoek bij HP maar eens naar een servicenummer.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:32 schreef Slarioux het volgende:
Weet je wat je anders doet als bedrijf? Flikker dat hele telefoonnummer eruit, laat mensen maar mailen
HP ga je toch zeker niet bellen man! die hebben zelfs een chat-optie. Ideaalquote:Op zondag 21 januari 2007 11:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat gebeurt steeds vaker. Zoek bij HP maar eens naar een servicenummer.
Dan kan je dus 3 weken wachten tot je eerste antwoord.
Voor dat geld? Ze kijken wel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2007 08:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ook weer waar, maar als je vnl studenten zijn mag je op beide vlakken wel iets van ze verwachten
En die insider...is zeker een ex-werknemer of een gepasseerde?quote:Op donderdag 18 januari 2007 21:33 schreef Kadesh het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)et+Bellen.html?p=9,1
*zucht* het gaat erom dat steeds meer bedrijven de telefonische optie schrappen. Dat zouden ze niet doen als ze er zoveel aan verdiende hequote:Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
HP ga je toch zeker niet bellen man! die hebben zelfs een chat-optie. Ideaal
my thoughts exactly, betalen per gesprek ipv per minuut. opgelost!quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:06 schreef jogy het volgende:
Als ze zo'n servicenummer nou gewoon ¤1.50 per gesprek maken ben je ook meteen klaar.
Moet de klant wel zorgen dat die weet waar het over gaat. Ik denk dat het gesprek dan niet langer als 10 minuten max mag duren. En dat de service niet verder gaat dan het nakijken van de verbinding en de modem. De rest is RTFM.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
my thoughts exactly, betalen per gesprek ipv per minuut. opgelost!
*zucht*quote:Op zondag 21 januari 2007 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
*zucht* het gaat erom dat steeds meer bedrijven de telefonische optie schrappen. Dat zouden ze niet doen als ze er zoveel aan verdiende he
Idd en ze dan ook nog eens laten betalen naar de geleverde kwaliteit. Want die is bij beel servicenummers ook erg triestquote:Op zondag 21 januari 2007 11:42 schreef Adelante het volgende:
my thoughts exactly, betalen per gesprek ipv per minuut. opgelost!
eh... heb je het topic wel gelezen? Volgens de meeste posters hier wordt er grof geld aan verdiend. Daar diende mijn reply voor.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
*zucht*
Natuurlijk kost service geld
idd daar heb ik niet over te klagen net als microsoft en aevitea (die zetten de wachtrij op een gratis nummerquote:Op zondag 21 januari 2007 11:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
HP ga je toch zeker niet bellen man! die hebben zelfs een chat-optie. Ideaal
Ja die kunnen het zich veroorloven om kosten te makenquote:Op zondag 21 januari 2007 13:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd daar heb ik niet over te klagen net als microsoft en aevitea (die zetten de wachtrij op een gratis nummer)
Eens isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik niet. Vaak genoeg dat ik een half uur of langer bij xs4all heb moeten wachten. Wat overig administratief een prut provider is.
Dan moet je wel kunnen opzeggen. En dat wil nog wel eens een probleem zijn. Voor je 't weet sloopt de KPN 3x in de week je telefoonlijn of je ADSL-verbinding.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
als je de serivce niet ok vindt, kun je toch een andere leverancier nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |