Tomb raider ruilen? Ik heb Graw, PGR3, Table Tennis te ruil.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:06 schreef Retarded het volgende:
GoW is coolDaarnaast heb ik nu Lost Planet, Dead Rising, CoD2 en Fight Night als toppers. Kameo ben ik ooit aan begonnen, maar nooit afgemaakt omdat toen CoD2 binnenkwam
maar daar ga ik zeker een keer mee verder, want Kamo vind ik ook echt geweldig!
Ik heb trouwens ook Tomb Raider nog liggen, maar ik kwam niet verder bij het 2e level. Op een gegeven moment val je in zo'n kuil, en daar staan 4 van die palen met ieder 4 horizontale stokken... die moet je zo draaien dat je uit de kuil komt.. maar het lukt me niet
ga vanmiddag wel proberen,quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:35 schreef Heintje het volgende:
Sommige activeties zijn een stuk makkelijker als je de gebieden waar ze in zijn al in je bezit hebt.
had gelezen verschoven naar maart 2007quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:22 schreef NrSiX het volgende:
Ben ook met Kameo begonnen, alleen vind het nog niet echt super.. niet echt mijn game denk ik, gewoon doorzetten ( na GoW).
Btw iemand enig id wanneer Alone in the Dark uitkomt? Had er nog nooit over gehoord totdat ik net op ign aan het snuffelen was. ( of is hij allang uit :$ )
cool, ik heb hem wel uitgespeeld maar niet grijsgespeeld. Ik hoop dat ik een enorm teleurgestelde bezitter van het spel tegen kom zodat hij superman returns voor een prikkie wil verkopenquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga iets bekennen, ik heb de demo van Superman returns helemaal grijs gespeeld
ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:21 schreef linuxje het volgende:
[..]
cool, ik heb hem wel uitgespeeld maar niet grijsgespeeld. Ik hoop dat ik een enorm teleurgestelde bezitter van het spel tegen kom zodat hij superman returns voor een prikkie wil verkopen
Ik ook ik vond hem zwaar vetquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:15 schreef Klonk het volgende:
ik ga iets bekennen, ik heb de demo van Superman returns helemaal grijs gespeeld
Is het te moeilijk voor je ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:47 schreef Leonos het volgende:
Wat een kut zooi is die demo van Battlestations
Kutspel verkoop plzquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb trouwens Kameo voor de Xbox. Is dat wat? Heb het nog niet echt gespeeld..
Owquote:
Jorienvdherik is zeg maar de enige hier waar je niet naar moet luisterenquote:Op donderdag 18 januari 2007 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ow.
Eerst maar eens proberen dan, want ik heb je nu al vaker gezien dat je dit en dat een kutspel vond. Zoals Viva Piñata. En die vind ik juist wél leuk![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |