Lijkt me wel lachen, kun je precies zien wie wat zit te luisteren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen, dan moet ik er een databaseje aan koppelen.
nou dat mag ik hopen van welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Denk t niet, denk alleen wel dat dr huurtoeslag naar beneden is gegaan toen zij de villa inging.... WIlgo ging er toen immers ook wonen....
Hij zal er wel een gedicht uit persen ... de klootviool!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:43 schreef Sug4r het volgende:
Ahg gossie hij kan niet slapen
Hij is gefrustreerd.. heeft niet mogen droogneukenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
Duimelot is heel moe en besluit nog even achter de computer te gaan zitten.
ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:44 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, kun je precies zien wie wat zit te luisteren.
Gebruik nu een eigen gemaakt htmlletje, maar zou wel een reden zijn om over te stappen![]()
![]()
en zit weer achter de logsquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:45 schreef tipsch het volgende:
Duimelot is heel moe en besluit nog even achter de computer te gaan zitten.
nee, 'kblijf nog even, NL vs Brianquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
ik ga een heel bloederige film kijken (apocalypto) en dan ook duimen. welterusten allemaal!
duimsequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
ik ga een heel bloederige film kijken (apocalypto) en dan ook duimen. welterusten allemaal!
Duim zequote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:49 schreef tipsch het volgende:
[me ] tekst [/ me]quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:51 schreef HiDiHo het volgende:
weet iemand hoe ik rode letters in deze tekst krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |