LS doe nou niet!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
En wie sluipt daar met een kussen in zijn/haar handen om dat boven op het gezicht van Natasia te duwen ... en te duwen tot ze geen adem meer krijgt?
HA! .... GEINTJE !!!!!
Kut!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
HA! .... GEINTJE !!!!!
Ehm.... t was geen Taksi, het was een Appelsientje variant.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:35 schreef bosb het volgende:
Ik zit me net ook af te vragen of john de mol geen aandeelhouder is van hier
Dat pakjes drinken is idd ook dikke onzin, zal wel sponsoring zijn ofzo, want we zien allemaal dat het taksi is.
Het kan ook zo zijn dat talpa bang is voor negatieve publiciteit ivm stroomverbruik, en dan hier.nu kan gebruiken als weerwoord.
Wel pas nadat haar eigen huis verkocht isquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
In dat geval mag Natasia het wel winnen van mij![]()
Zou kunnen, dan moet ik er een databaseje aan koppelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Cool ! Kan je dat niet user-afhankelijk maken ? (Ieder z'n eigen avatar ofzo)
Heb volgens mij van de week ook taksi de revu zien paseren maargoed dit zal wel een prijstechnische/marketing techische reden hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm.... t was geen Taksi, het was een Appelsientje variant.
het is weer weinig creatief. wij nederlanders worden collectief dom en dommer gemaakt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, t is een beetje alsof je de hond al voor de 2de keer roept en hij maar niet wil komen.
fok.nl vind ik dan wel weer leuk! natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
het is weer weinig creatief. wij nederlanders worden collectief dom en dommer gemaakt.
Woont die in een koophuis????quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:36 schreef bosb het volgende:
Wel pas nadat haar eigen huis verkocht is
ja!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:39 schreef Leandra het volgende:
Ligt Brian nou te duimen???
Truste...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:39 schreef bosb het volgende:
Ik ga tukken, welterusten allemaal.
Ik lees het morgen wel als er echt iemand met dat kussen richting K*****R gaat.
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:39 schreef bosb het volgende:
Ik ga tukken, welterusten allemaal.
Ik lees het morgen wel als er echt iemand met dat kussen richting K*****R gaat.
Denk t niet, denk alleen wel dat dr huurtoeslag naar beneden is gegaan toen zij de villa inging.... WIlgo ging er toen immers ook wonen....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |