Cool ! Kan je dat niet user-afhankelijk maken ? (Ieder z'n eigen avatar ofzo)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
elke keer als iemand op toets 0-5 drukt op mijn pagina.
Ik wil er eigenlijk een systeemtje van maken zodat ik de meest beluisterde stream automatisch selecteer.
de douche boven is stuk iets met de afvoer oid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, is dat het..... ik dacht al dat het was omdat Bart al in bed lag... alsof er beneden geen mensen in bed liggen.
Het ging even over pokeren omdat Bart daar over doorging, maar Brain is zo vol van Nena dat hij het weer over haar heeftquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
OK .. Brian gaat weer los over Nena.... motorrijles komt ook weer langs. Da's pas de zesde keer vandaag geloof ik.
Heeft Brain daar teveel gedoucht zeker, tsja..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:28 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
de douche boven is stuk iets met de afvoer oid.
Nee, huub wil gewoon .nl terugpakken... Hij heeft er verder volgens mij helemaal niet over nagedacht en zal het denk ik ook ontkennen zolang er geen post binnen is gekomen waaruit het tegendeel blijkt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
Ik heb het gesprek over de 36 punten die Huub gejat heeft niet gevolgd,
maar zou Huub dat gedaan hebben om te testen in hoeverre Nel boos op hem wordt (vijand) fo het niet zo erg zal vinden (vriend)
(vijand/vriend natuurlijk extreem gesteld)
Ze drinken toch ook drinken uit pakjes?? Dat ze een hoop stroom gebruiken kan ik me nog voorstellen maar dat soort verspilling slaat echt nergens op.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:30 schreef bosb het volgende:
De heren hebben dus in hun kamer de airco op 16 staan terwijl de kachel ook aan staat...... En die gaan morgen een spotje opnemen voor hier.nu
Ze hebben dat huis volgens mij zo gebouwd dat het uit elkaar valt als de camera's weggehaald worden.... Vooral de verbouwingen zijn niet heel erg degelijk gedaan geloof ik.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:29 schreef ron1970 het volgende:
veel mankementjes al aan dat huis, ze zijn zolang aan het verbouwen geweest dan verwacht je toch wel iets goeds?
hier.nu!!?? ik word een beetje moe van die simpele nietszeggende domeinnamen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:30 schreef bosb het volgende:
De heren hebben dus in hun kamer de airco op 16 staan terwijl de kachel ook aan staat...... En die gaan morgen een spotje opnemen voor hier.nu
Ik zit me net ook af te vragen of john de mol geen aandeelhouder is van hierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze drinken toch ook drinken uit pakjes?? Dat ze een hoop stroom gebruiken kan ik me nog voorstellen maar dat soort verspilling slaat echt nergens op.
Hier zou er gewoon niet meer aan moeten meewerken.
In dat geval mag Natasia het wel winnen van mijquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:33 schreef bosb het volgende:
[..]
Ze hebben dat huis volgens mij zo gebouwd dat het uit elkaar valt als de camera's weggehaald worden.... Vooral de verbouwingen zijn niet heel erg degelijk gedaan geloof ik.
Tsja, t is een beetje alsof je de hond al voor de 2de keer roept en hij maar niet wil komen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
hier.nu!!?? ik word een beetje moe van die simpele nietszeggende domeinnamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |