Ik denk dat Nathanael en Bart dat prima snappen (en er nog blij mee zijn ook) maar dat ze weten dat Brian het nooit zal snappen, en die heeft ze vanavond al genoeg laten schrikken door spontaan op Huub te stemmen, dus ze hebben er nog wel belang bij dat Huub tegenover Brian nog even wordt neergezet als een harteloze eikel die niets voor "hun" Natasia overheeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:53 schreef Missy_1974 het volgende:
ze snappen de reden dat huub die 12 uur niet eens, domme gasten
Wat voor een spelelement heeft natasia dan in te brengen die van nut kan zijn?quote:
Waarschijnlijk had ze die 12 uur niet eens volgemaakt want dan zou ze niet zoveel aandacht krijgen die ze nu in DGK krijgt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:53 schreef snetje het volgende:
wie is er nu dom bart...hij denkt dat als ze natasia de 12 uur hadden gegeven dat ze dan thuis was gebleven
![]()
12 uur voorbij en wie wordt er weer afegeleverd......hoe dom is bart zelluf
![]()
Ik ken LS wel wat langer dan vandaag. Ik weet wat ik tegen 'm kan zeggen en wat niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:57 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Achter een stoer man, zit ook een klein hartje. Naast misschien rare postings of dingen die niet slim zijn, lees ik een poster mer veel pijn en vredriet die probeert zich net als ieder ander te uiten
thx, mal je binnenkortquote:
Het is niet zeker wie ze gejat heeft (waarschijnlijk Brian) maar het was wel zeker dat Nathanael er 40 meer had dan hij moest hebben, en dat was precies het aantal wat er van Huub gejat was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Is het dan al zeker dan NL die punten 'van Huub heeft gejat?
Ik ken hem niet zo lang als jij, maar ik lees je reacties en dat komt best naar over. Kan soms ook wat milder of via mail toch ?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ken LS wel wat langer dan vandaag. Ik weet wat ik tegen 'm kan zeggen en wat niet.![]()
Nee, dat kan niet. Ik vind ten 1e niets naars aan mijn reactie en ten 2e weet ik tegen wie ik het zeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ken hem niet zo lang als jij, maar ik lees je reacties en dat komt best naar over. Kan soms ook wat milder of via mail toch ?
Hoog overleg natuurlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:00 schreef Sarah-Louise het volgende:
Wat mot die Nathanael daar nou ... staat ie soms te wachten tot hij tussenin mag ofzo!
Onderbouw deze domme post eens. Ik begin dat gekat van jou ook een beetje kotsziek te worden. Ik kan hier ook niets iets negatiefs over Natasiaaaaaa zeggen of jij hebt wel commentaar. Doe dat dan bij iedereen die commentaar op dat takkewijf heeft, die zogenaamd zoveel om haar kindjessssssssssss geeft. En niet alleen tegen mij.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ja LS< we weten zo onderhand allemaal hoe stoer je wel niet bent.
Peilen hoe Bart en Brian to Huub op dit moment staan....quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Onderbouw deze domme post eens. Ik begin dat gekat van jou ook een beetje kotsziek te worden. Ik kan hier ook niets iets negatiefs over Natasiaaaaaa zeggen of jij hebt wel commentaar. Doe dat dan bij iedereen die commentaar op dat takkewijf heeft, die zogenaamd zoveel om haar kindjessssssssssss geeft. En niet alleen tegen mij.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:02 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Ik vind ten 1e niets naars aan mijn reactie en ten 2e weet ik tegen wie ik het zeg.
Stemming maken. Satanael heeft haar daar al flink voor gebruikt tot dusver door goed te voeden. Satanael raakt met haar vertrek een van zijn beste buffers kwijt. De vanzelfsprekende meerderheid van hun kamp verdwijnt met haar vertrek en dat is een spelmiddel (een zekerheid) die hij bovendien gaat verliezen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Wat voor een spelelement heeft natasia dan in te brengen die van nut kan zijn?
Wat kan Nataisa toevoegen om NL te helpen naar een overwinning?
Voor Bart wel, Lesley heeft gedreigd het uit te maken en dan is er niemand meer die voor zijn wietplantjes wil zorgen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:02 schreef Sonique het volgende:
Bart vergelijkt de ernst van zijn LEslie als hetzelfde als dat van Natasia?
grappig....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |