nice, zal er vanavond wel iets over horen dan!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:22 schreef Migwi het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Nu net 5 minten geleden m'n copy binnen.
ff uograden en dan de trein terug naar m'n kamer, dan eens kijken![]()
Ah gelukkig dus ze hebben ze wel verstuurd alleen heb ik hem nog niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef Lyssa het volgende:
zo de postbode heeft ook eindelijke mijn exemplaar van bol.com geleverd ben ondertussen aan t patchen na de install..
CD's? Is de normale versie van BC (weer) op cd uitgebracht ipv op dvd?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef nsgopfok het volgende:
Moet je die cd's wel installeren?
Cool!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef YPrue het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik heb erg hard moeten lachen om de quest 'Shizz Work'. Je krijgt een fluit mee waarmee je een felhound kunt summonen. Daarna moet je boars gaan meppen en dan eet de felhound wat van die net gemepte boar op. Daarna poept die felhound op de grond en dan heb jij als speler de eer om die poep door te mogen zoeken (om een key te vinden).![]()
mss zit je op de amerikaanse site inplaats van wow-europe.com ? dat had ik namelijk ook toen ik mijn spel kreeg (normaal wow)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef vogelkooi het volgende:
ff een wow reply :
ik wil me acount upgraden naar tbc, ik moet dan de code op de doos invullen maar komt dan met de melding ''key not expansion key''
op de wow forum staat de meling ook veel maar heeft een van jullie hier ook last van? en wat kan ik er aan doen?
[afbeelding]
heb wat geblurt maar het is van mij
Welke computer heeft er nou geen dvd spelerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef Blackletter het volgende:
ik had hem gisteren besteld op bol.com en zag toen dat het een dvd was, heb maar weer geannuleerd toen : ( dvd doet het niet op mijn computer
die van mij?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Welke computer heeft er nou geen dvd speler
lekker boeie, krijg toch over tijdje laptopquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:06 schreef tonks het volgende:
Omg 1989 belde hij wil zijn computer terug!
de normale is dvd (volgens bol.com)quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:08 schreef tonks het volgende:
Dat was toch een grapjeBestel dan de normale en niet de CE versie.
Hoor net van iemand dat de normale versie op 4 discs staat.... lijkt me dan sterk dat dit dvd's zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:59 schreef Blackletter het volgende:
ik had hem gisteren besteld op bol.com en zag toen dat het een dvd was, heb maar weer geannuleerd toen : ( dvd doet het niet op mijn computer
ow okequote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoor net van iemand dat de normale versie op 4 discs staat.... lijkt me dan sterk dat dit dvd's zijn. Denk dat de info bij Bol.com niet klopt... ik zou even in de winkel goed op de doos kijken, mocht je 'm toch willen halen.
Daarnaast weet ik dat men bij de Collectors Edition ook specifiek adverteerde met "Burning Crusade op CD en DVD!!!" Ik dacht eerst dat men dit deed omdat de normale BC versie alleen op dvd zou worden uitgebracht, maar blijkbaar is het dus omgekeerd...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:12 schreef Jimbo het volgende:
Congratulations! You have successfully upgraded your World of Warcraft account. You are now ready to experience all the exciting new content that World of Warcraft: The Burning Crusade has to offer, including: blablablabla
dat lukte iig
Het zijn cd's. Je had ook de cd's kunnen downloaden en mouten natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:10 schreef Blackletter het volgende:
[..]
de normale is dvd (volgens bol.com)
zie hier
Een groot percentage WoW spelers heeft geen DVD-rom speler.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:16 schreef tonks het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze WoW niet gewoon op een dvdtje zetten (NOFI @ blackletter) maar dat steeds verwisselen van cd's gaat echt nergens over.
Ik heb de bestandjes netjes naast elkaar op een portable HD staan (ook van TBC nu) en dat werkt als een treinquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:16 schreef tonks het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze WoW niet gewoon op een dvdtje zetten (NOFI @ blackletter) maar dat steeds verwisselen van cd's gaat echt nergens over.
Dat heb ik nu ook hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ik heb de bestandjes netjes naast elkaar op een portable HD staan (ook van TBC nu) en dat werkt als een treinKun je ook meteen de patches bij zetten, handig voor reinstall.
OMGquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef YPrue het volgende:
[..]
Cool!![]()
Ik heb erg hard moeten lachen om de quest 'Shizz Work'. Je krijgt een fluit mee waarmee je een felhound kunt summonen. Daarna moet je boars gaan meppen en dan eet de felhound wat van die net gemepte boar op. Daarna poept die felhound op de grond en dan heb jij als speler de eer om die poep door te mogen zoeken (om een key te vinden).![]()
Uhm. Lijkt me ook niet helemaal waar. Een vriend van me is vanmorgen bij de Dynabyte in Venlo geweest en ze hadden een complete doos vol met exemplaren. Dus of de overige 42 zijn naar Venlo gegaan of de vriendelijke vriend van Dynabyte heeft je een oor aan genaaid.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:49 schreef Sitethief het volgende:
DYNABYTE ZUIGT!!!
Had ik in oktober al TBC CE bij ze besteld, bel ik ze vandaag op om te vragen hoe het nou precies zit, want ze zouden contact opnemen met mij als hij binnen was.
Heeft Dybabyte in heel Nederland maar 45 stuks waarvan 3 voor Zwolle binnengekregen. Ze beweren mij gisteren gebeld te hebben. Nou niet naar mij....
Dat weten ze toch al veel eerder.....
Lekker genaaid dit......
Dat gevoel heb ik ook, komop ik bestelde in OKTOBER. Ik kon verdomme niet eens eerder bestellen!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:51 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Uhm. Lijkt me ook niet helemaal waar. Een vriend van me is vanmorgen bij de Dynabyte in Venlo geweest en ze hadden een complete doos vol met exemplaren. Dus of de overige 42 zijn naar Venlo gegaan of de vriendelijke vriend van Dynabyte heeft je een oor aan genaaid.
Als ze dat van te voren weten dan kunnen ze dat toch wel eerder mededelen??? neem ik aan, niet naar mijn huistelefoon bellen als ik op werk zit........en dan vergeten mobiel te bellen....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:59 schreef Coheed het volgende:
Toevallig..dynabyte had er ook maar 3.
Ik had hem wel, besteld op dag1(meer toeval dan wijsheid) en een normale versie. Om je verder te pesten, ik heb hem niet genomen. CE's vond ik vroeger leuk, maar het gaat mij nu om het spel zelf ipv de doos.
Ah sorry: niet goed gelezen. Ik had het over de normale editie. Van de collector's edition geloof ik best dat ze er maar 45 in totaal hadden. Maar blijft natuurlijk lullig als je al zo vroeg besteld hebt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:53 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook, komop ik bestelde in OKTOBER. Ik kon verdomme niet eens eerder bestellen!
ik heb het over de collectors box hé!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |