Hij zet zichzelf gruwelijk voor lulquote:Op zondag 21 januari 2007 02:54 schreef Qunix het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8356125082846151966&q=klaas+van+der+eerden&hl=en
Dan vanaf 33:20 kijken... (of alles, zer moeite waard)
quote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 19:11 schreef Kinz het volgende:
komt ie =)
http://media.putfile.com/kinz-3-maal-3-is-negen
Welke stijl moet 'ie zijn dan?quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:23 schreef Blue Thunder het volgende:
Kan iemand een remix maken van op een grote paddestoel? Ik zoek me gek naar het liedje, zonder gezang aangezien ik het nodig heb voor een stukje![]()
oh wachtik zie dat ie er al tussen staat
ff luisteren
Welke stijl moet 'ie zijn dan?
[edit]hmm, is met gezang[/edit]
Die vind ik nogal heel slecht.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:08 schreef Kinz het volgende:
en hier is dus berend botje..
http://media.putfile.com/kinz-berendbotje-remix
quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:45 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Niet te bruut, we moeten meezingen zeg maar![]()
tekst klopt niet met de maat nee, anders moest ik gaan rekenen met snelheid enzo.. 20 minuten was toch echt mijn max qua tijdquote:
Okequote:Op donderdag 25 januari 2007 00:25 schreef Kinz het volgende:
[..]
tekst klopt niet met de maat nee, anders moest ik gaan rekenen met snelheid enzo.. 20 minuten was toch echt mijn max qua tijd
tom en jerry intro op een dance beat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:25 schreef Kinz het volgende:
nog verzoekjes? ben morgen vrij dus heb alle tijd =)
Ik zal gaan zoeken naar dat deuntje, is vast wel te googlen die melodie of niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
tom en jerry intro op een dance beat?
Noem eens wat anders dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:01 schreef Kurk het volgende:
Tering, gebruik ff wat anders dan dat Putfile
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:42 schreef Kinz het volgende:
[..]
Ik zal gaan zoeken naar dat deuntje, is vast wel te googlen die melodie of niet?
Je bedoelt deze?
http://www.dan-dare.org/Dan%20FRD/TomAndJerryTitle.mp3
Ik vind 'm vetquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:48 schreef 3steps het volgende:
Herman van Veen - Vrolijk (pakito-achtige-mix)
Als iemand een betere acapella heeft.... graag!
Thanksquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:43 schreef felic. het volgende:
[..]
Ik vind 'm vetJammer dat de text wat scheef loopt, en de qlimax had je ook wat kunnen uitbreiden, maar klinkt goed.
Als je gewoon de vocals weghaalt, ben je Pakito #2quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:48 schreef 3steps het volgende:
Hij was in de buurtquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:16 schreef Soli het volgende:
Davemaster, hoe heb je Nicko McBrain zo gek kunnen krijgen om voor jou een kinderliedje te drummen
Iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je gewoon de vocals weghaalt, ben je Pakito #2![]()
![]()
* draait 'm non-stop, hoe maak je zo'n eunmuziek?
De vocals verknallen je nummer man, hijs gaaf!quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:48 schreef 3steps het volgende:
Die klinkt echt vetquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef 3steps het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk (zonder vocals)
Ok, vocals removed
Persoonlijk vond ik hem een beetje aan de saaie kant, vandaar dat ik de vocals erin had gepropt.
Het is trouwens allemaal Fruity Loops werk, voor degene die daarnaar vroeg
Oke..dan weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:17 schreef 3steps het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk (zonder vocals)
Ok, vocals removed
Persoonlijk vond ik hem een beetje aan de saaie kant, vandaar dat ik de vocals erin had gepropt.
Het is trouwens allemaal Fruity Loops werk, voor degene die daarnaar vroeg
Ik heb ook fruityloops, maar snap er geen hout van... Kan je misschien de fruityloops-file sturen, als je dat wilt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef 3steps het volgende:
Dat zeg ik net... fruityloops
Achtergrond bassline is "dance lead" van de z3ta+ vst. Melodie komt uit de 3x osc synth en de rest is allemaal basic fruityloops samples en filtertjes.
floopsfilequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb ook fruityloops, maar snap er geen hout van... Kan je misschien de fruityloops-file sturen, als je dat wilt?Ik wil kijken hoe jij dit gemaakt heb. Best tof programma, als je het snapt
Ik heb btw FL Studio 5.
Lukt me niet helaas, wel tof gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef 3steps het volgende:
Ik gebruik zelf FL studio 6, dus ik hoop dat je er wat mee kan.... unzippen naar een dir en dan de flp file openen. De z3ta+ vst kan je via allerhande p2p programma's wel "krijgen" (is niet persee nodig).
Ik weet niet uit mijn hoofd hoeveel ie precies was, maar eerder richting de 2mb dan 2gbquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:03 schreef Maisnon het volgende:
z3ta plus is toch huge, 2 gigabyte ofzo? of was dat ene andere pluginik weet dat er echt een gigantische is
Wat geweldig al die reacties, echt. In minder dan een week meer dan 4000 mensen kunnen bereiken, ik voel me echt vereerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:26 schreef BabblingBrook het volgende:
Die van felic. blijf toch nog steeds de beste!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |