Het lijkt me toch wat minder gevaarlijk als je met zn tweeën bent. Anyway, tenzij je het graag wilt, met de trein is toch niet zo vreselijk duur in Europa?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:00 schreef Ringo het volgende:
Waarom niet alleen? Het lijkt me vreselijk om tijdens het liften constant met een onbekende opgescheept te zitten.
Genoeg, en ook wel vrienden die mee willen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:04 schreef Burbo het volgende:
Heb je geen vrienden?
bedankt, ik stuur je een kaartje mocht ik toch veilig aankomen!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
ik hoop dat jij en je lift maatje flink verkacht achter gelaten worde langs een parkeerplaats in wallonie en dat je nooit verder als daar zal komen en dat je hele vakantie verziekt is
Super toch iemand die er zoals ik over denkt!quote:Op maandag 15 januari 2007 22:06 schreef Poeke het volgende:
Lijkt me fantastisch...
Iets wat je ooit in je leven gedaan moet hebben! **Meld**
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:09 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Super toch iemand die er zoals ik over denkt!
sure.. voeg me maar toequote:Op maandag 15 januari 2007 22:17 schreef DonSauza het volgende:
@ Poeke,
msn uitwisselen zodat we onze ideeën kunnen delen?
Als je het in Travel plaatst blijft het wel normaal. Tof idee trouwensquote:Op maandag 15 januari 2007 22:21 schreef DonSauza het volgende:
IK zou best een feedback willen schrijven incl. foto's maar die zal ik nooit op fok plaatsen.
De (meeste) reacties zijn om te huilen.
Beetje samen optrekken en eventueel wat steden bekijken of lekker de heledag op het strand liggen.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:29 schreef Lucille het volgende:
Misschien is het handig als je een beetje aangeeft wat je uiteindelijk wilt doen in het zuiden. Blijf je de hele vakantie met elkaar optrekken dan zou het handig zijn als je gemeenschappelijke interesses hebt.
Daar staat het inmiddels en het topic is ook opgeschoond.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef Paaul het volgende:
Als je het in Travel plaatst blijft het wel normaal. Tof idee trouwens![]()
Als je gaat liften kom je zat mensen tegen hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 22:07 schreef DonSauza het volgende:
[..]
Genoeg, en ook wel vrienden die mee willen.
Maar ik wil het juist met iemand doen die ik op die vakantie beter leer kennen, je weet voor wat voor verassingen je komt te staan.![]()
Hmm, dat is net iets teveel voor mij, al kan ik wel begrijpen dat je zoiezo 3 weken gaatquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:57 schreef DonSauza het volgende:
Ik zat te denken aan 3a4 weken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |