Die vieze motregen van nuquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
En waar moeten we het hier over hebben dan?!
Dan ga je het daar over hebben...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:48 schreef Evil-Cherry het volgende:
Maar het is droog hier!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Nolius het volgende:
Vanaf maandag een stuk kouder?
Jup, we krijgen een blokkadequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Nolius het volgende:
die kans is er zeker, maar eerst even een flinke storm.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:43 schreef Nolius het volgende:
Je komt wel op tijd even lang in NL. Storm, GL-hoog....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die kans is er zeker, maar eerst even een flinke storm.
ben benieuwd of het in deze twee weken gaat passen, storm en een winter-invalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Je komt wel op tijd even lang in NL. Storm, GL-hoog....
ik denk dat de komende storm nu iets belangrijker is.. de rest komt na de donderdag wel wat mij betreft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef fok_king_me het volgende:
we gaan verder praten over volgende week.. wordt het kouder voor langere tijd of wordt het weer van dat kwakkelweer van afgelopen weken?
alles op een hoopje in Duitslandquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:31 schreef 61neorej het volgende:
Met die storm kan het vooral naar het oosten en dan vooral de bomen
En het is maar een tijdelijke kou...verwacht er dus maar niet al te veel vanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
en de storm is toch wel leuker als mogelijke koude.. want dat zal wellicht kwakkelen worden, aangezien iets kouder dan nu nog altijd te warm is
Atlantikwalquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:43 schreef DemonRage het volgende:
Een soort van natuurlijke "Berlijnse muur".
ja, vanaf de 30e zal het voor mij weer een stuk warmer worden inderdaadquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En het is maar een tijdelijke kou...verwacht er dus maar niet al te veel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |