Pfff, geslagen door een handtasje.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
hahahaha hij zegt dat ie een gebarsten lip heeft door een vechtpartij....YEAH RIGHT
Ja met een of ander ranzige hoer zeker......quote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
hahahaha hij zegt dat ie een gebarsten lip heeft door een vechtpartij....YEAH RIGHT
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja met een of ander ranzige hoer zeker......![]()
zou daar Ebola onder zitten?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik kom niet meer bij om dat pleistertje
Ja is geen gezicht he.. lijkt wel een gangster met een peukie in zijn mond.. en dan dat knotje in zijn nekquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik kom niet meer bij om dat pleistertje.
JA dat zei ik ook al!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef pullup het volgende:
Ik staar nu gebiologeerd naar dat pleistertje. Volgens mij werkt het wel voor een pokeraar. Vooral als hij zo cool is als deze knakker.
Brian moet zijn muil houden, die is al naar de musical geweest met nathanael....quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
Wie gaat het eerst roepen dat hij/zij "nooit" wat krijgt???
ze gunnen Huub niks, Brain zal wel gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou Huub sturen
Die smileyquote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian moet zijn muil houden, die is al naar de musical geweest met nathanael....
[afbeelding]
Huub moet gaan.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |