Ik heb begrepen mee spelen, maar ja ik ben blont dus ik mis wel eens ietsquote:Op maandag 15 januari 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag degene die naar het pokertoernooi gaat meespelen of alleen maar kijken??
In het eerste geval moet je echt de beste laten gaan want die kan dan nog wat winnen wat de bewoners aan een of ander goed doel kunnen geven (oprotpremie voor Natasia mag ook) want dat staat altijd zo geweldig.... betrokkenheid bij de medemens die het wat minder heeft.
In het tweede geval maakt het geen bal uit wie er gaat, maar dan zullen ze wel allemaal roepen dat ze "nooit wat krijgen".... stelletje paupers.
Joh, die is tegenwoordig "sexy" met dr afgetrainde lijf (wat ze sinds dit weekend weer aan t volproppen is)quote:Op maandag 15 januari 2007 23:09 schreef Gigageil het volgende:
Nasty zit Nena na te apen met haar blote schouder.....![]()
Die heeft een dingetje op zijn lip hangen zodat het plekje daaronder minder opvaltquote:Op maandag 15 januari 2007 23:12 schreef ruby het volgende:
Wat heeft die gladde jongen aan z'n lip hangen en waarom heeft ie een zonnebril op?![]()
Ah, zo'n blarenpleister die je eigenlijk niet hoort te zien.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
ik dacht dat hij een peuk in zijn mond had die gast maar het is een pleister
Soort van stoer over komen.............quote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef Sug4r het volgende:
ik dacht dat hij een peuk in zijn mond had die gast maar het is een pleister
Huub is de hele week al de beste pokeraar gebleken dus ik vind dat hij moet gaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef partyyboyy het volgende:
Huub moet gaan!
aha een witte blarenpleister zodat het niet zo opvalt.. nu snap ik hetquote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ah, zo'n blarenpleister die je eigenlijk niet hoort te zien.![]()
Oh ja, van die bril dat wist ik ook eigenlijk wel. Dat zie je wel vaker bij pokeraars. Was ik even vergeten. Ik dacht namelijk dat ie übercool wou zijn, ook gezien dat kekke staartje in z'n nek.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een dingetje op zijn lip hangen zodat het plekje daaronder minder opvalt![]()
Die zonnebril is voor de cool...... en die kan hij zo op zijn neus zetten als zijn tegenstanders in het spel niet aan zijn ogen mogen zien dat hij goede kaarten heeft.
Ze heeft ook zo'n slank afkledend sweatertje aan....quote:Op maandag 15 januari 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, die is tegenwoordig "sexy" met dr afgetrainde lijf (wat ze sinds dit weekend weer aan t volproppen is)
Ik dacht al, waarom vraag je er eigenlijk naar, dat zie jij toch niet met jouw donkere schermquote:Op maandag 15 januari 2007 23:16 schreef ruby het volgende:
En die pleister valt gelukkig niet op, zelfs niet op mijn wat donkere scherm.![]()
Asswipe Brian?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
Wie gaat het eerst roepen dat hij/zij "nooit" wat krijgt???
Wat nou die krijgt nooit wat?? Die loopt de hele dag al te roepen dat ie een griepje krijgtquote:Op maandag 15 januari 2007 23:17 schreef ruby het volgende:
Asswipe Brian?
Pfff, geslagen door een handtasje.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
hahahaha hij zegt dat ie een gebarsten lip heeft door een vechtpartij....YEAH RIGHT
Ja met een of ander ranzige hoer zeker......quote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
hahahaha hij zegt dat ie een gebarsten lip heeft door een vechtpartij....YEAH RIGHT
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja met een of ander ranzige hoer zeker......![]()
zou daar Ebola onder zitten?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik kom niet meer bij om dat pleistertje
Ja is geen gezicht he.. lijkt wel een gangster met een peukie in zijn mond.. en dan dat knotje in zijn nekquote:Op maandag 15 januari 2007 23:21 schreef Kinga het volgende:
Ik kom niet meer bij om dat pleistertje.
JA dat zei ik ook al!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef pullup het volgende:
Ik staar nu gebiologeerd naar dat pleistertje. Volgens mij werkt het wel voor een pokeraar. Vooral als hij zo cool is als deze knakker.
Brian moet zijn muil houden, die is al naar de musical geweest met nathanael....quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef Leandra het volgende:
Wie gaat het eerst roepen dat hij/zij "nooit" wat krijgt???
ze gunnen Huub niks, Brain zal wel gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou Huub sturen
Die smileyquote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Brian moet zijn muil houden, die is al naar de musical geweest met nathanael....
[afbeelding]
Huub moet gaan.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |