quote:VOORLOPIGE SELECTIE NEDERLANDS ELFTAL
Doel: Edwin van der Sar (Manchester United, Eng), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord).
Verdediging: Wilfred Bouma (Aston Villa, Eng), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona, Spa), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Jan Kromkamp (PSV) en Joris Mathijsen (Hamburger SV, Dui).
Middenveld: Nigel de Jong (Hamburger SV, Dui), Denny Landzaat (Wigan Athletic, Eng), David Mendes da Silva (AZ), Clarence Seedorf (AC Milan, Ita), Wesley Sneijder (Ajax) en Rafael van der Vaart (Hamburger SV).
Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas Jan Huntelaar (Ajax), Dirk Kuijt (Liverpool, Eng), Arjen Robben (Chelsea, Eng) en Jan Vennegoor of Hesselink (Celtic, Sch).
blessure, middenvoetsbeentje gebroken afgelopen zondagquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Van persie doet niet mee zie ik?
Veel keuze naast Kromkamp is er nietquote:
oja shitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:05 schreef MCH het volgende:
[..]
blessure, middenvoetsbeentje gebroken afgelopen zondag
De topscorer van Duitsland naar PSV? Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:32 schreef Tallie1982 het volgende:
Is die Klose niks voor psv ? Of niet te krijgen ?
Tuurlijk, miljoentje of 1,5 en hij komt zo naar PSV hoor. Geweldige competitie, en PSV is natuurlijk veel beter dan teams als Juventus etc. Dat PSV nog niet heeft gevraagd of hij wil komen zegquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
De topscorer van Duitsland naar PSV? Geloof je het zelf?![]()
Die is opeens goed bezig, is wel te verklaren, nou ja, met van Basten weet je het overigens nooitquote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:11 schreef Leso_Varen het volgende:
Apart dat Bouma bij de voorlopige selectie zit, maar ik moet zeggen dat ik niet heel goed weet hoe hij het doet bij Aston Villa, maar ik dacht dat het niet heel goed was.
Hij moet zich zelf aanbieden bij ons, duhquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:57 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Dat PSV nog niet heeft gevraagd of hij wil komen zeg![]()
hij zit inderdaad weer op zn PSV niveau en dat was opzich best hoog destijd. In deze selectie van Oranje misstaat hij zeker niet.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die is opeens goed bezig, is wel te verklaren, nou ja, met van Basten weet je het overigens nooit
Ach ja, het is beter dan allerlei namen horen, denken van ja laat maar komen en dan met Tardelli afegescheept wordenquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:40 schreef rubbereend het volgende:
nounou, al 2 dagen sinds de mededeling dat er toch een spits bij zou komen en er zijn nog niet eens namen aan het rondzingen in de media
Roda al 10 jaar niet meer thuis gewonnen van PSVquote:
Uit is leuker.quote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Roda al 10 jaar niet meer thuis gewonnen van PSV![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |