Met hem hebben we Europees toch niet veel bereikt.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als er een Braziliaan een standbeeld verdient in Eindhoven dan is Romario toch de eerste die te binnen schiet.
Romario is gewoon de beste voetballer die ooit voor PSV heeft gespeeld. Gomes is ook een geweldige voetballer maar tevens een ware publieksheld met een geweldig karakter. Hij is gewoon een held, maar een ander soort held dan Romario.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als er een Braziliaan een standbeeld verdient in Eindhoven dan is Romario toch de eerste die te binnen schiet.
mwah laatste 8 in de CL, dat was toen nog poulefase.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met hem hebben we Europees toch niet veel bereikt.
Waarin we in een poule met Göthenborg, Porto en Milan 1 punt haalden.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah laatste 8 in de CL, dat was toen nog poulefase.
die wedstrijd speelde hij sowiesoquote:Op maandag 22 januari 2007 14:50 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarin we in een poule met Göthenborg, Porto en Milan 1 punt haalden.
Dat punt overigens wel dankzij 2 goals van Romario uit tegen Porto, waarvan een geweldige vrije trap uit stand genomen.![]()
Overigens maakte hij thuis tegen Milan ook een niet bepaald misselijke goal.![]()
Bij VI waren ze er iig stellig van overtuigd dat er nog een vleugelaanvaller ging komen. Dat wordt binnen een week duidelijk. Ik ben echt benieuwd wie ze op het oog hebben...quote:Op maandag 22 januari 2007 17:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik ben benieuwd of en zoja welke aanvaller er nog komt. Ik hoop niet een of andere paniekaankoop... Ze moeten nu toch ineens weer iemand anders in beeld hebben.
tsjah Romario was gewoon een must om naar te kijken. Hij besliste vaak wedstrijden op individuele klasse tegen veel betere tegenstanders. Daar werden een hoop verdedigers moedeloos van en ..trappen tegen die kerel was ook not done want voor je hem een schop uit wilde delen was ie al 10 meter losquote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
dat jullie dat allemaal nog weten
Toch Luque?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bij VI waren ze er iig stellig van overtuigd dat er nog een vleugelaanvaller ging komen. Dat wordt binnen een week duidelijk. Ik ben echt benieuwd wie ze op het oog hebben...
daarom zou ik hem sowieso even laten spelen tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:57 schreef Suijk het volgende:
Inderdaad, kan de eerste Chinees in de CL worden, dat levert wel knaken op...
Als je 0-4 achterstaat kan dat idd makkelijk.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom zou ik hem sowieso even laten spelen tegen Arsenal.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je 0-4 achterstaat kan dat idd makkelijk. [afbeelding]
Ook in 1989/1990 haalden we de laatste acht. Mede door Romario tegen Steaua.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah laatste 8 in de CL, dat was toen nog poulefase.
Als ie dan niet zo veel blessures krijgt vind ik het best, anders is het niets...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:46 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
We huren Robben van Chelsea... Die kan daar toch niets meer goed doen.![]()
anders bedenkt jezelf even wat nieuws..quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
2 man meer hebben en dan nog niet kunnen winnen?
jammerquote:'PSV heeft afgezegd voor vrouwenvoetbal'
In Voetbal Insite werd gemeld dat PSV zich af heeft gemeld voor deelname aan de in te voeren profliga voor vrouwenvoetbal. Aanvankelijk had PSV net als Feyenoord, Ajax en AZ wel interesse getoond. Uiteindelijk zou PSV dus besloten hebben hier niet verder mee te gaan. AZ voorzitter Scheringa liet weten dat AZ wel verder gaat met vrouwenvoetbal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |