abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45389911
Ik weet niks van jullie voorgeschiedenis, ik heb alleen die 2 topics duidelijk meegekregen en ik vind iemand uitmaken voor pedofiel altijd erg onsmakelijk. Er is in mijn ogen ook een verschil tussen iemand een stalker noemen of verwijzen naar een pedofiel. Nu kan ik niet beide situaties vergelijken en ik wil dat niet eens.

Ik heb de laatste situatie gezien en gelezen waarin jij hem 'linkt' aan een pedofiel en iemand daaraan linken is nogal wat (dat weet jij toch ook wel al bedoelde je het niet 100%) maar na je eerste posting maakte je er nog even van dat hij op jongetjes viel. Kan je enigsinds begrijpen dat iemand zich hier onjeus bejegend voelt?! Dat jij meerdere keren de schuld bij hem blijft leggen en eigenlijk hem de schuld geeft van iets wat jouw verantwoordelijkheis is, is an sich vreemd.

Het is niet persoonlijk want ik ken je niet eens.

Greetz
pi_45389981
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik weet niks van jullie voorgeschiedenis, ik heb alleen die 2 topics duidelijk meegekregen en ik vind iemand uitmaken voor pedofiel altijd erg onsmakelijk. Er is in mijn ogen ook een verschil tussen iemand een stalker noemen of verwijzen naar een pedofiel. Nu kan ik niet beide situaties vergelijken en ik wil dat niet eens.

Ik heb de laatste situatie gezien en gelezen waarin jij hem 'linkt' aan een pedofiel en iemand daaraan linken is nogal wat (dat weet jij toch ook wel al bedoelde je het niet 100%) maar na je eerste posting maakte je er nog even van dat hij op jongetjes viel. Kan je enigsinds begrijpen dat iemand zich hier onjeus bejegend voelt?! Dat jij meerdere keren de schuld bij hem blijft leggen en eigenlijk hem de schuld geeft van iets wat jouw verantwoordelijkheis is, is an sich vreemd.

Greetz
Moet je BB5 even teruglezen, alvorens je hierover een oordeel kan geven, waarom ik dit "grapje" maakte.
  maandag 15 januari 2007 @ 22:41:18 #43
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_45390002
Durft scanman01 nu niet meer op Fok! te komen ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_45390084
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Moet je BB5 even teruglezen, alvorens je hierover een oordeel kan geven, waarom ik dit "grapje" maakte.
Ow dus vanwege toen mag je grapje (pedofiel en je opmerking dat hij dus op jongetjes viel). Wat mag scanman nu bij jou flikken dan?

Dit is niet de manier hè noch geldig
pi_45390087
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Jouw mening boeit me dan ook niet, jij bent niet objectief, want je leest niet eens wat ik schreef.
Dat zal het zijn.

Ik weet wat ik gelezen heb, nu én tijdens BB, en dat is niet grappig te noemen. De frustratie droop van je posts richting scanman, kun je niet ontkennen.
Maar goed, scan is weg en jij komt er zonder waarschuwing vanaf, doe je goed. Meer zeg ik er niet over.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45390096
Maak dan ook gewoon geen grapjes tegen Scanman als je weet dat hij daar niet van houd.
Ps; ik vind het "grapje" nogal ver gaan en erg beledigend.

Scanman, kom terug man laat je niet kisten en ga erboven staan!
pi_45390144
Ter verduidelijking:
In BB5 was er een persoon die mij als een stalker, die bekend was bij de politie, neerzette. En scanman stond voorop met zijn Als er weer zo'n bericht kwam.

Nu maak ik één keer een kleine "vergoeding" voor zijn plezier van toen en nu heb ik het weer gedaan...

Vandaar dat ik ook geen excuus aanbied, maar alleen maar wil zeggen "What goes around, comes around"

Voor de rest heb ik totaal geen hekel aan scanman. Ik heb alleen heeeeeeeeeel geduldig gewacht tot ik hem een koekje van eigen deeg kon geven.
pi_45390179
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.

Ik weet wat ik gelezen heb, nu én tijdens BB, en dat is niet grappig te noemen. De frustratie droop van je posts richting scanman, kun je niet ontkennen.
Maar goed, scan is weg en jij komt er zonder waarschuwing vanaf, doe je goed. Meer zeg ik er niet over.
Zak jij ff lekker in de stront!!

Wie was het pispaaltje van Tanja-BB5??? Wat een lachertje ben jij.
pi_45390220
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de rest heb ik totaal geen hekel aan scanman. Ik heb alleen heeeeeeeeeel geduldig gewacht tot ik hem een koekje van eigen deeg kon geven.
Lijkt wel een beetje op stalken he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 15 januari 2007 @ 22:50:11 #50
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_45390346
ach jammer dat ie weg is maar kom op man BOEIUH tis hier een fucking internet forum...

laat em lekker oppijpen als tie niet tegen een geintje kan...

maar hij komt vast wel terug hoor... maar wat kan jouw t aan je anus oxyderen
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 15 januari 2007 @ 22:50:29 #51
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_45390355
quote:
Op maandag 15 januari 2007 22:38 schreef opgebaarde het volgende:

Greetz
Ik ken die voorgeschiedenis wel.
Ik denk zeker te weten dat LS het inderdaad alleen maar als een grap bedoelde en niet serieus meende. Ik denk ook ook dat scan dat best weet. Maar dat scan helemaal niet blij is met deze opmerkingen snap ik ook heel goed. Niemand wil uitgemaakt worden voor pedofiel, dus ook scan niet. En tenzij een rechter hem ooit veroordeelt en hij dat hier post, heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat scan daadwerkelijk een pedo is.

Neemt niet weg dat vooral Fok je wel tegen een stootje moet kunnen. Ik denk niet dat Scan echt dacht dat LS hem voor een pedo aanziet. We kennen LS allemaal (nofi). Als ik moet gokken zou ik zeggen dat vooral de reactie van de aanwezig crew op deze opmerkingen Scan het verkeerde keelgat ingeschoten is, gecombineerd met het van geen ophouden weten van LS.

Samenvattend:
  • Scanman is geen pedo
  • LS is geen stalker
  • Scanman moet terug
  • uitgekauwde niet grappigge grappen moeten niet herhaald worden

iedereen blij lijkt me
  • If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
    pi_45390364
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef farceman het volgende:
    Maak dan ook gewoon geen grapjes tegen Scanman als je weet dat hij daar niet van houd.
    Ps; ik vind het "grapje" nogal ver gaan en erg beledigend.

Scanman, kom terug man laat je niet kisten en ga erboven staan!
    Waar moet hij boven staan?

Boven iets waar hij bij BB5 liep te stoken tegen mij?

Kom op! Zijn jullie nu zo blind of zien jullie niet, dat ik geduldig mijn kans heb afgewacht om via een simpel FP bericht hem even terug te pakken.
    Terwijl ik weken en weken door hem stalker ben genoemd (samen met velen)
    En nu plaats ik één berichtje en ineens is het een ramp.

Laat scanman gewoon terugkomen als een kerel en zeggen dat we quite staan en zand erover. Maar zo'n vent is het niet.
      maandag 15 januari 2007 @ 22:52:26 #53
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_45390413
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:43 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Dat zal het zijn.

da's een beetje kort door de bocht beeb
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    pi_45390431
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Zak jij ff lekker in de stront!!

Wie was het pispaaltje van Tanja-BB5??? Wat een lachertje ben jij.
    Goed bezig!

Je hebt je toendertijd vaak als een idioot gedragen, maar ga lekker door met een ander daar de schuld van te geven.
    Net zoals je jezelf nu belachelijk maakt door dit een 'grapje' te noemen terwijl het een ordinaire wraakactie betreft. Dit was niet éen keer maar ik heb je al vaker zuiggedrag tegen scanman zien bezigen de afgelopen weken, en scan reageerde of netjes, of ging offline, nogmaals: fijn dat je daarmee wegkomt. Nu ga je op de negeer.
    Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
    pi_45390432
    fout, moment
    pi_45390472
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

knip

Samenvattend:
  • Scanman is geen pedo
  • LS is geen stalker
  • Scanman moet terug
  • uitgekauwde niet grappigge grappen moeten niet herhaald worden

iedereen blij lijkt me
  • quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Laat scanman gewoon terugkomen als een kerel en zeggen dat we quite staan en zand erover. Maar zo'n vent is het niet.
    pi_45390495
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:50 schreef teamlead het volgende:

[..]

Samenvattend:
  • LS is geen stalker
  • Weet je dat zeker?
    Ken jij je users zo goed?
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
      maandag 15 januari 2007 @ 22:55:23 #58
    100297 teamlead
    Nu met Napoleon complex
    pi_45390523
    quote:
    Op maandag 15 januari 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:

[..]

Weet je dat zeker?
    Ken jij je users zo goed?
    niet allemaal... maar sommige dingen weet ik wel ja.. hoor en wederhoor enzo
    If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
      maandag 15 januari 2007 @ 22:55:28 #59
    153711 SpankTheMonkey
    It's Nice! I like!
    pi_45390526
    Is het weer zover? Tijdens BB5 had hij ook vroegtijdig het schip verlaten. Tot BB7 of DGK2 maar weer dan.
      maandag 15 januari 2007 @ 22:56:04 #60
    51435 mrSPLIFFY
    Its evolution baby!!
    pi_45390547
    jezelf quoten is zooo 2004
    ☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
    Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')