quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Off-topic: Beledig mijn Barend&vanDorp-kapsel ff niet he?
Hoe is dit ontopicquote:On-topic:
Nena is lacherig. En de de groep is ineens weer heel anders verdeeld.
1. Ik was nog nooit kaal geweest. Dus was pluizige aangroei (je zou je nu moeten zien)quote:Op maandag 15 januari 2007 21:35 schreef teamlead het volgende:
[..]zelfs de toupet van frits zag er beter uit..
[..]
Hoe is dit ontopic
Je hebt een username genomen die bij je past he?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. Ik was nog nooit kaal geweest. Dus was pluizige aangroei (je zou je nu moeten zien)
2. Op één of andere manier ging het hier fout dat berichtjes fout gingen. (soort van merge)
Maar on-topic:
Scanman moet gewoon terugkomen en zich om mijn opmerking niet laten kennen.
Hij kan een voorbeeld nemen aan BB5 waarbij HIJZELF zoveel lol had om de stalker-garpjes over mij en ik gewoon bleef. Wees ook een kerel. En kom lekker terug. (Tenzij je je tijd liever besteedt aan 14-jarige meisjes op de cam te hebben)(GARPJE!!!!!!)
![]()
Je bent een watje als jij om één garpje weg blijft. Laat je niet kennen!!!!
Zeker wetenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Je hebt een username genomen die bij je past he?
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
Kan ik zelf niet over oordelen, kunnen alleen maar mensen doen die me kennen (eens hebben gezien/als bijzettafeltje hebben gediend)quote:Op maandag 15 januari 2007 21:44 schreef Thieske het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan ik zelf niet over oordelen, kunnen alleen maar mensen doen die me kennen (eens hebben gezien/als bijzettafeltje hebben gediend)![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar we gaan off-topic:
Ik persoonlijk zou graag willen dat scanman terug komt.
Zodat je weer kunt rukken van z'n naaktcapsquote:Op maandag 15 januari 2007 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar we gaan off-topic:
Ik persoonlijk zou graag willen dat scanman terug komt.
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zodat je weer kunt rukken van z'n naaktcaps![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
doe eens een positief kritische bijdrage ofzo
quote:
Ik wil mijn OP nog wel een beetje beter nuanceren.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:10 schreef opgebaarde het volgende:
Volgens mij komt scanman voorlopig niet terug als LekkerSimpel zich zo volwassen blijft opstellen. Wil je wel echt dat hij terugkomt dan LS want beetje vreemde OP
nouja.. soort van dat dus inderdaadquote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef CartWOman het volgende:
Zolang scan onder het mom van een grapje voor pedo wordt uitgemaakt geef ik 'm groot gelijk dat hij wegblijft.![]()
LS, je flikte dit tijdens BB en gaat er gewoon mee door, blij als een kind met dat linkje wat je hebt opgeduikeld, ik vind het laag.![]()
Jouw mening boeit me dan ook niet, jij bent niet objectief, want je leest niet eens wat ik schreef.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:33 schreef CartWOman het volgende:
Zolang scan onder het mom van een grapje voor pedo wordt uitgemaakt geef ik 'm groot gelijk dat hij wegblijft.![]()
LS, je flikte dit tijdens BB en gaat er gewoon mee door, blij als een kind met dat linkje wat je hebt opgeduikeld, ik vind het laag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |