Dit is goedquote:De zonnepiramide en de maanpiramide, toch?
Ja, maar het kan nog specifiekerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:20 schreef U het volgende:
hardcourt?
Dat wilde ik lezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:26 schreef Steincity87 het volgende:
Dat spul wat ze daar gebruiken heet "rebound ace"
Nieuw hier? Welkom!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:26 schreef Steincity87 het volgende:
Dat spul wat ze daar gebruiken heet "rebound ace"
Ik speel zelf al meer dan 10 jaar, op een vrij laag nivo..dat wel....Ben een keer bij Rolland Garros geweest, en een keer bij Wimbledon geweest. Ik mag dus wel zeggen dat ik wat van het spelletje af weet..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:32 schreef macondo het volgende:
[..]
Nieuw hier? Welkom!
ps Tennisliefhebber of zoekmachinel-liefhebber?
Iedereen - ik, want ik weet dat echt niet. Schrijversquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:01 schreef Steincity87 het volgende:
Deze man is beter bekend onder zijn pseudoniem...daar zoek ik dus niet naar, ik zoek de echte naam..
Iedereen kent z'n werk overigens...en iedereen kent het pseudoniem
Het was inderdaad Lewis Caroll. Z'n echte naam was overigens Charles Dodgson, maar was mischien inderdaad wat te moeilijk..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:24 schreef Schorpioen het volgende:
Lewis Caroll? Zijn echte naam weet ik dus echt niet....
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Is het een vriendelijke tv dominee?
niet correct...Zijn achternaam doet Duits aanquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:23 schreef SaskiaR het volgende:
ted danson voor de dominee?
De achternaam die ik zoek ookquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:24 schreef erkel het volgende:
[..]
niet correct...Zijn achternaam doet Duits aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |