Hm, ik moet er ook maar weer eens aandcht aan gaan besteden zo te lezen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef nebelung het volgende:
PM, ik hamer misschien wel op dat aanleggen, maar het is zo de basis he. Ik zeg het ook omdat ik lees dat je graag langer wil voeden. Ik was zelf op een gegeven moment best erg slordig met aanleggen, ze deed het min of meer zelf. Geen problemen, maar die kwamen wel toen ze tandjes kreeg. Ik heb haar toen weer helemaal opnieuw moeten leren happen en aanleggen.
Gefeliciteerd, ook voor Ronja!quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef owlet het volgende:
Wij zijn gister getrouwd en vanaf gistermiddag is Ronja bij mijn moeder. Omdat mijn productie nooit lastig op te krikken is kolf ik nu alleen als ik er last van krijg en dat hoefde eigenlijk pas drie keer tot nu toe. Met enige schroom toch maar twee keer de melk weggegooid, want met al die alcohol durfde ik het toch niet goed aan. Ik zal blij zijn als ze er weer is want inmiddels schiet het echt elke keer toe als ik maar aan haar denk
Neuk, zie het positief. Straks is het af en dan past Fonske het niet meer, maar Brent welquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:36 schreef Neuk het volgende:
owlet van harte gefeliciteerd
(dat je er tijd voor hebt. Is dat pak wat je voor Fonske zou breien nog niet af? Zo kom ik natuurlijk noooooit aan de beurt!)
Ja, van dat witte raket topje herken ik geloof ik wel PM, hebben we hier ook gehad. Dat was van verkeerd aanleggen, er werd te weinig tepelhof meegehapt en daardoor zoog Lucie het topje van de tepel naar binnen. Dat werd vervolgens stevig vastgeklemd om wegfloepen te voorkomen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef PM-girl het volgende:
Ik herken verschillende dingen, zoals de pijn zoals ze die bij spruw beschrijven, maar daar ga ik en de huisarts dus niet vanuit.
Het aanleggen doe ik zo op het eerste gezicht grotendeels goed, behalve het loshalen, beter kan ik het kinnetje naar beneden trekken lees ik!
Het wit worden lijkt eigenlijk op een goedkoop waterijsje. Misschien een rare vergelijking, maar van die ijsjes die na 1 keer flink zuigen geen kleur meer hebben, dat idee! Dat stukje (het is enkel het topje van de tepel) doet ook niet speciaal pijn. De pijn die ik naderhand heb is ook niet bonkend, maar scherp van aard.
Nebelung, misschien moet ik toch nog maar eens kritisch naar het aanleggen kijken, baat het niet dan schaadt het niet, zeker niet in dit geval!
Dankjewel!
Hey!!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef Macka66 het volgende:
Neuk, zie het positief. Straks is het af en dan past Fonske het niet meer, maar Brent wel![]()
Herkenbaar PM! Dat gebeurde hier ook, maar dan hapte hij vervolgens agressief weer aan. In de verduisterde kamer gaan zitten met weinig geluid, alleen met Simon. Misschien helpt het bij jullie wél.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef PM-girl het volgende:
Simon heeft wat nieuws ingebouwd bij het drinken, nadat de grootste honger gestild is, ziet hij ineens wat er om hem heen allemaal is en duurt het zo'n 5 tot 10 minuten voordat hij weer geïnteresseerd is in drinken. (eerder wegleggen heeft huilen tot gevolg).
Onder dat koekeloeren naar lampjes, schaduwen en gezichten verteld hij vanalles, o-o-o-o-o-o-o-o-owwww enz. enz.En dan ineens weer HAP!
![]()
ze heeft wel gelijkquote:
Alleen met kolven en voeden?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:20 schreef PM-girl het volgende:
jippie, neuk!!
Niemands boobs eraf gewaaid vandaag?
Met kolven heb ik t witte puntje ook zag ik straks
Neuh, mijne niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:20 schreef PM-girl het volgende:
Niemands boobs eraf gewaaid vandaag?
Ik heb het soms ook. Zoals dat waterijsje wat jij omschreef.quote:Met kolven heb ik t witte puntje ook zag ik straks
Ja? Wanneer zou het nog meer kunnen dan? Of bedoel je door de dag heen?quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Alleen met kolven en voeden?
Blaar?quote:Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ja? Wanneer zou het nog meer kunnen dan? Of bedoel je door de dag heen?
Een minuutje of wat na het voeden en kolven is het ook weg, de pijn blijft langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |