abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:49:57 #51
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_45467982
Ik herken verschillende dingen, zoals de pijn zoals ze die bij spruw beschrijven, maar daar ga ik en de huisarts dus niet vanuit.
Het aanleggen doe ik zo op het eerste gezicht grotendeels goed, behalve het loshalen, beter kan ik het kinnetje naar beneden trekken lees ik!

Het wit worden lijkt eigenlijk op een goedkoop waterijsje. Misschien een rare vergelijking, maar van die ijsjes die na 1 keer flink zuigen geen kleur meer hebben, dat idee! Dat stukje (het is enkel het topje van de tepel) doet ook niet speciaal pijn. De pijn die ik naderhand heb is ook niet bonkend, maar scherp van aard.

Nebelung, misschien moet ik toch nog maar eens kritisch naar het aanleggen kijken, baat het niet dan schaadt het niet, zeker niet in dit geval!
Dankjewel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_45468145
Wat ook goed werkt is je tepel ergens tussen neusje en mondje brengen, dan moet Simon zijn hoofd iets naar achteren doen en is hij wel 'verplicht' om een hele grote hap nemen.
Variety is the spice of life
pi_45468412
Ik herken het wel een beetje, dat wit worden en pijn doen, maar ik heb het eigenlijk alleen maar snachts. Dan zit ik in bed met Ronja aan de borst en vaak vallen we samen in slaap waardoor ze op een gegeven moment alleen mijn tepel tussen haar kaakjes heeft. *auw*

Wij zijn gister getrouwd en vanaf gistermiddag is Ronja bij mijn moeder. Omdat mijn productie nooit lastig op te krikken is kolf ik nu alleen als ik er last van krijg en dat hoefde eigenlijk pas drie keer tot nu toe. Met enige schroom toch maar twee keer de melk weggegooid, want met al die alcohol durfde ik het toch niet goed aan. Ik zal blij zijn als ze er weer is want inmiddels schiet het echt elke keer toe als ik maar aan haar denk
pi_45468652
Gefeliciteerd owlet.

Dat is handig, zo'n productie!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45468681
owlet, gefeliciteerd! Wat leuk
Variety is the spice of life
  donderdag 18 januari 2007 @ 13:36:28 #56
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45469461
owlet van harte gefeliciteerd

(dat je er tijd voor hebt. Is dat pak wat je voor Fonske zou breien nog niet af? Zo kom ik natuurlijk noooooit aan de beurt! )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45469721
owlet, gefeliciteerd! was jullie kleine bruidsmeisje er wel bij gisteren? en kom je gauw een foto showen?
pi_45470319
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:10 schreef nebelung het volgende:
PM, ik hamer misschien wel op dat aanleggen, maar het is zo de basis he. Ik zeg het ook omdat ik lees dat je graag langer wil voeden. Ik was zelf op een gegeven moment best erg slordig met aanleggen, ze deed het min of meer zelf. Geen problemen, maar die kwamen wel toen ze tandjes kreeg. Ik heb haar toen weer helemaal opnieuw moeten leren happen en aanleggen.
Hm, ik moet er ook maar weer eens aandcht aan gaan besteden zo te lezen.
Sinds de spruw is Thies slordig gaan aanhappen (soms alleen mijn tepel, bijna gesloten mondje...) maar ik heb nergens last van dus heb ik het maar zo gelaten. maar als dat met tandjes een probleem gaat worden...
Tepel tussen neus en lippen ( ) aanbieden zeg je Nebelung. Als ik het voordoe ("Thies, groooote hap!") doet hij het dus niet na.
Heb je nog andere tips?

En dat zkh! Toch eigenlijk schandalig dat zo'n beetje iedereen daar maar wat heeft moeten aanklooien met BV?
Mij gaven ze Thies in de armen en zeiden: "Leg hem maar aan. Doei!".
Oké dan. Ik wilde op het belletje drukken, maar dat lukte niet (immers armen vol met nieuwbakken baby!), dus ging ik maar roepen.
"Mevrouw, wilt u niet zo roepen maar gewoon op het belletje drukken?"
"Ja hallo! Ik heb voor het eerst een kind, hoe moet ik aanleggen?"
"Nou, zo, of zo, of zo. Oh, en het kan ook op zijn kop." (Ondertussen werd Thies dus helemaal door elkaar geschud door al die houdingen...)
Resultaat: binnen 24 uur heftig bloedende kloven.
Oh, wat was mijn kraamhulp kwaad! En waar zou ik geweest zijn zonder haar?

Yppy en Jarno, sterkte met deze faaaaaase....
En Bar, fijn voor je!

Owlet, van harte!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 18 januari 2007 @ 14:10:59 #59
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45470741
owlet gefeliciteerd
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 14:24:54 #60
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_45471283
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:03 schreef owlet het volgende:
Wij zijn gister getrouwd en vanaf gistermiddag is Ronja bij mijn moeder. Omdat mijn productie nooit lastig op te krikken is kolf ik nu alleen als ik er last van krijg en dat hoefde eigenlijk pas drie keer tot nu toe. Met enige schroom toch maar twee keer de melk weggegooid, want met al die alcohol durfde ik het toch niet goed aan. Ik zal blij zijn als ze er weer is want inmiddels schiet het echt elke keer toe als ik maar aan haar denk
Gefeliciteerd, ook voor Ronja!
Mooi toch die natuur, dat je zo duidelijk merkt hoe je ook fysiek verbonden bent met je dochter
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 14:27:45 #61
141844 Macka66
pi_45471405
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:36 schreef Neuk het volgende:
owlet van harte gefeliciteerd

(dat je er tijd voor hebt. Is dat pak wat je voor Fonske zou breien nog niet af? Zo kom ik natuurlijk noooooit aan de beurt! )
Neuk, zie het positief. Straks is het af en dan past Fonske het niet meer, maar Brent wel
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 14:38:16 #62
141844 Macka66
pi_45471842
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:49 schreef PM-girl het volgende:
Ik herken verschillende dingen, zoals de pijn zoals ze die bij spruw beschrijven, maar daar ga ik en de huisarts dus niet vanuit.
Het aanleggen doe ik zo op het eerste gezicht grotendeels goed, behalve het loshalen, beter kan ik het kinnetje naar beneden trekken lees ik!

Het wit worden lijkt eigenlijk op een goedkoop waterijsje. Misschien een rare vergelijking, maar van die ijsjes die na 1 keer flink zuigen geen kleur meer hebben, dat idee! Dat stukje (het is enkel het topje van de tepel) doet ook niet speciaal pijn. De pijn die ik naderhand heb is ook niet bonkend, maar scherp van aard.

Nebelung, misschien moet ik toch nog maar eens kritisch naar het aanleggen kijken, baat het niet dan schaadt het niet, zeker niet in dit geval!
Dankjewel!
Ja, van dat witte raket topje herken ik geloof ik wel PM, hebben we hier ook gehad. Dat was van verkeerd aanleggen, er werd te weinig tepelhof meegehapt en daardoor zoog Lucie het topje van de tepel naar binnen. Dat werd vervolgens stevig vastgeklemd om wegfloepen te voorkomen.
Het voelde alsof ze gewoon stevig was aangelegd. Maar na afloop dus wel zo'n puntige tepel.

Misschien kun je een vrijwilliger van VBN of LLL een keer mee laten kijken naar het aanleggen. Gewoon even ter opfrissing.
pi_45473023
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 14:27 schreef Macka66 het volgende:

Neuk, zie het positief. Straks is het af en dan past Fonske het niet meer, maar Brent wel
Hey!!!!
  donderdag 18 januari 2007 @ 15:30:04 #64
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45473830
En dan zou je toch denken dat dat in een zkh met bv-certificaat beter zou zijn.....

Vergeet t maar dus Bij Saskia is er minimaal meegekeken en moest ik vooral mn borst een beetje indrukken om haar neusje vrij te houden (tja, als je een nerstopping krijgt ben je toch allang thuis ) Nu bij Tijn heb ik helemaal niemand gezien of gehoord over aanleggen Gelukkig deed hij t in 1x goed en kon ik putten uit ervaring.

Owlet, gefeliciteerd!!

Hier een heftige regeldag,. Vandaag nog niet langer dan een half uur twee handen tegelijk kunnen gebruiken.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_45474208
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:43 schreef PM-girl het volgende:

Simon heeft wat nieuws ingebouwd bij het drinken, nadat de grootste honger gestild is, ziet hij ineens wat er om hem heen allemaal is en duurt het zo'n 5 tot 10 minuten voordat hij weer geïnteresseerd is in drinken. (eerder wegleggen heeft huilen tot gevolg).
Onder dat koekeloeren naar lampjes, schaduwen en gezichten verteld hij vanalles, o-o-o-o-o-o-o-o-owwww enz. enz. En dan ineens weer HAP!
Herkenbaar PM! Dat gebeurde hier ook, maar dan hapte hij vervolgens agressief weer aan. In de verduisterde kamer gaan zitten met weinig geluid, alleen met Simon. Misschien helpt het bij jullie wél.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:27:20 #66
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45476326
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 15:11 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hey!!!!
ze heeft wel gelijk

ontopic: ik heb vandaag weer bv gegeven om toch maar wat zinnigs te melden
Iedere golf van de zee,
  donderdag 18 januari 2007 @ 18:20:47 #67
94046 PM-girl
pi_45481113
jippie, neuk!!

Niemands boobs eraf gewaaid vandaag?

Met kolven heb ik t witte puntje ook zag ik straks
*
pi_45482375
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:20 schreef PM-girl het volgende:
jippie, neuk!!

Alleen met kolven en voeden?
pi_45482764
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:20 schreef PM-girl het volgende:
Neuh, mijne niet.
Maar ik heb wel de collega van een vriendin mijn oude koltf uitgeleend. Zij zit vast ivm storm en geeft normaal nog 2 voedingen thuis. Dat lukt nu dus niet. Ook zuur, kun je 's avonds niet terug naar je kindje en ontploffen je borsten bijna.
quote:
Ik heb het soms ook. Zoals dat waterijsje wat jij omschreef.

En Neuk, fijn! Spruw onder controle?
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:13:09 #70
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45483019
't lik der wal op Moonah!
Iedere golf van de zee,
pi_45483096
Goe gedoan vrouwke!
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:17:40 #72
94046 PM-girl
pi_45483198
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 18:55 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Alleen met kolven en voeden?
Ja? Wanneer zou het nog meer kunnen dan? Of bedoel je door de dag heen?
Een minuutje of wat na het voeden en kolven is het ook weg, de pijn blijft langer.
*
  donderdag 18 januari 2007 @ 19:18:31 #73
94046 PM-girl
pi_45483223
En inderdaad, dat kolven. Ik was vandaag weer werken en maakte me al druk dat er iets zou gebeuren of dat ik niet naar huis kon. Had wel mijn kolf bij me gelukkig, maar er zullen er genoeg een probleem hebben zo.
*
pi_45483893
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 19:17 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ja? Wanneer zou het nog meer kunnen dan? Of bedoel je door de dag heen?
Een minuutje of wat na het voeden en kolven is het ook weg, de pijn blijft langer.
Blaar?

Ennuh, ik zat ook al te denken aan al die borstvoedende vrouwen die niet naar huis kunnen. Of anders: je geeft geen bv, maar kv en je hebt niet voldoende bij je
pi_45499510
40 gram deze week. Ik weet het echt niet meer. Vorige week ook maar 100. Ze zit gemiddeld vanaf haar laagste gewicht onder de 100 gram per week.

Neemt iemand van jullie de telefoon op als m'n schoonmoeder straks belt? Ik durf echt niet meer op te nemen.

Het laatste wat ik kan bedenken. Als ik een electrische kolf zou huren, bij de thuiszorg en dat dan na de voeding geven met een flesje, zodat het makkelijker drinkt, zodat nog helpen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')