Hak een bestaande boom om, graaf de stronk weg, en mik die appel in dat gat. Zou moeten werken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb van m'n medebewoners een appel gekregen, maar aangezien al m'n saplings steeds doodgaan, durf ik hem niet te planten.
Uh nee, dat zou niet moeten kunnen....hihi. Ik had heel lang een perfect town en zonder iets te veranderen had ik ineens teveel bomen....tsja.....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben helemaal verbaasd. Al maanden probeer ik mijn dorpje perfect te krijgen. Een week geleden was ik het zat, er was nog steeds te weinig groen in mijn dorpje. Zet ik vandaag na dagen mijn DS weer aan, staat er opeens zo'n jacob's ladder. Tussen megaveel onkruid - dat kan toch eigenlijk niet?
Mijn dorpje staat nu vol met onkruid en dorre bloemen, maar ik laat het maar zo, want nu is het schijnbaar wel goed.![]()
Netje pakken, vangen die stekels!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net vier keer gestoken door de bijen.
Ik heb al 3 dagen een pleister op mn hoofd zitten. Niet echt hip.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben net vier keer gestoken door de bijen.
Een pleister??quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen een pleister op mn hoofd zitten. Niet echt hip.Na hoeveel tijd verdwijnt die?!?!
Ff kijken of ik het nog weet...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:03 schreef Blinker het volgende:
Wat is een goeie tactiek om die eikels te vangen.
Als je aan die boom schud ben je nooit op tijd om je net te pakken etc!
Had ik ook, had ik het 6 dagen perfect, ik niks veranderen ineens volgende dag teveel bomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:05 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Uh nee, dat zou niet moeten kunnen....hihi. Ik had heel lang een perfect town en zonder iets te veranderen had ik ineens teveel bomen....tsja.....![]()
En wat doe je eraan? Ik niks......heb de gouden gieter al binnen, dus vind het wel goed zo.....jij?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:41 schreef BartK. het volgende:
[..]
Had ik ook, had ik het 6 dagen perfect, ik niks veranderen ineens volgende dag teveel bomen.![]()
Doe die DS eens uit ACWW verslaafde!quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik heb al 3 dagen een pleister op mn hoofd zitten. Niet echt hip.Na hoeveel tijd verdwijnt die?!?!
Neeequote:Op woensdag 14 februari 2007 17:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe die DS eens uit ACWW verslaafde!
Ik zomer en nee geen gouden BIJL!! maar ik ben opnieuw begonnen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:47 schreef Sammetje het volgende:
[..]
En wat doe je eraan? Ik niks......heb de gouden gieter al binnen, dus vind het wel goed zo.....jij?
Ik wil lente in ACWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je kan ook gewoon een pilletje nemen tegen de bult, te koop bij TNquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:41 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Neee
Poort moet open blijven!!Mn neefje uit Japan komt geregeld appels plukken of bij Nook shoppen bij me..
![]()
Zodat je daarna weer gestoken wordtquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:46 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een pilletje nemen tegen de bult, te koop bij TN![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zodat je daarna weer gestoken wordt![]()
![]()
Ps @ Blue: neem eens een avatar![]()
Het duurt ff, maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 15 februari 2007 21:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een bij gevangen.
En ik heb een perzik gekregen.
En m'n appelboom bloeit.
Ik begin eindelijk de smaak te pakken te krijgen, nu de hybrids nog en de perfecte sneeuwpop.
Zonder stylus heb je meer controle... it's all about controling the beeeeeeezzzzzzzquote:Op donderdag 15 februari 2007 23:38 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Het duurt ff, maar dan heb je ook wat![]()
Ik heb nog steeds geen bij gevangen. Ik speel trouwens met de styles, zou dat het geheim van falen zijn?
Het gewoon voordoenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hoe kan ik dit spel nu kort aan mijn vriendin uitleggen![]()
Kiek!!! Mooi man!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Haar dit topic een keertje door laten kijkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Sorry, een beetje te laat, maar het is: K.K. Dirge.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 12:40 schreef VAgeNERATION het volgende:
O'ja , Nu ik eraan denk, vanavond KK, die vergeet ik elke keer weer, wat was dat duistere liedje nou?
Volgens mij bij een van de bewoners bij Cutie.
Hihi, waarom zo boos? Slaap je op zondag altijd uit??quote:Op maandag 19 februari 2007 07:43 schreef Cutie het volgende:
[..]
@Sammetje: Joan is er inderdaad echt alleen tussen 8 en 12.
Ik heb begrepen dat de sneeuw er tot óf tot en met 24 februari ligt.
Ik hoef nog maar 1 snowman item om de verzameling compleet te maken!
Waar heb je het over??quote:Op maandag 19 februari 2007 23:30 schreef Frankeinstein het volgende:
je moet dus sneller een gebouw inrennenOf je wilt graag die 100 Bells van Lyle natuurlijk
Als er een zwerm bijen achter je aan zit kun je een gebouw ingaan om ze kwijt te raken, scheelt je een dik oogquote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Waar heb je het over??Een gebouw inrennen?
Ohja nog iets.. sinds ehm net valt mijn poppetje steeds languit als ik hard ren (om de zoveel tijd.. :S) was eerder niet.. ja als je zon pitfall seed plantte, maar dat was anders.. dan zat je echt vast zegmaar.. nu ga ik gewoon languit op mn gezicht zegmaar...![]()
Het vallen heb ik sinds ik naar de kapper ben geweest.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:51 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
Als er een zwerm bijen achter je aan zit kun je een gebouw ingaan om ze kwijt te raken, scheelt je een dik oog
Ik heb ook wel dat ik vaak spontaan val, maar dat komt omdat ik de `king tut wig` op heb. Ik heb wel eens eerder gehoord dat iemand er last van had dat hij/zij altijd spontaan viel.
Ben je toevallig naar een 'kattige' toekomstvoorspeller gegaan? Zo ja, dan ben je vervloekt..quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ohja nog iets.. sinds ehm net valt mijn poppetje steeds languit als ik hard ren (om de zoveel tijd.. :S) was eerder niet.. ja als je zon pitfall seed plantte, maar dat was anders.. dan zat je echt vast zegmaar.. nu ga ik gewoon languit op mn gezicht zegmaar...![]()
Echt waar? Jemig....het moet niet gekker worden.....hihiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je toevallig naar een 'kattige' toekomstvoorspeller gegaan? Zo ja, dan ben je vervloekt..
Ik hoop dat je een goede verzekering hebt![]()
JA!!!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je toevallig naar een 'kattige' toekomstvoorspeller gegaan? Zo ja, dan ben je vervloekt..
Een King Tut Mask maakt ook dat je telkens valt...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
kutquote:Op dinsdag 20 februari 2007 07:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je ook doorgevraagd en geld gegeven voor een "gracie-original" t-shirt?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik heb een style-oorkonde gekregen van Gracie
Neee. ze wilde niet doorpraten.......quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Heb je ook doorgevraagd en geld gegeven voor een "gracie-original" t-shirt?
Oh, oh.... zie nu dat ik nog maar 8 dagen heb om de string-fish te vangenHeb het echt nog nooit gezien... zou ergens bij de waterval moeten zwemmen?
![]()
1 dag wachten of 10.000 bells betalen aan die toekomstvoorspellerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:11 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
JA!!!!!![]()
![]()
![]()
En ik heb er nog voor betaald ook!
Hoe kom ik hier vanaf...![]()
Duurt even.. maar ze wil uiteindelijk wel hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:06 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Neee. ze wilde niet doorpraten.......
En alleen als het sneeuwt....toch?! Of als er sneeuw ligt? Das niet zo moeilijk nu!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Blue007 het volgende:
Oh, oh.... zie nu dat ik nog maar 8 dagen heb om de string-fish te vangenHeb het echt nog nooit gezien... zou ergens bij de waterval moeten zwemmen?
![]()
die had ik zondagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:56 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Heb je ook doorgevraagd en geld gegeven voor een "gracie-original" t-shirt?
![]()
Het is een kwestie van goed luisteren en waar je het beestje hard hoort, beginnen te gravenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:48 schreef Spookje81 het volgende:
Die mole cricket kan ik ook niet vinden. En perfect sneeuwman blijft ook moeilijk
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Is die cricket dat gezoem? Ik denk steeds dat m'n DS het dan begeeft.
o nee, dat hoor ik nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:56 schreef Blue007 het volgende:
[..]
![]()
cricket, cricket, cricket... hoor je dan![]()
Dat heb ik ook!!! En aangezien ik een nieuwe DS heb.....en die heeft het ook. Denk toch dat het dan die cricket is.....en ik al bijna terug naar de winkel.....hahahaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o nee, dat hoor ik niet. Ik hoor een soort brommen
.
Superquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:48 schreef Maraca het volgende:
Fuji.. ik heb hier 20 wiebeldingetjes die een nieuw tehuis zoeken![]()
Waar je het beestje het luidst hoort... zie mijn eerdere post ff hierboven....quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:33 schreef _Arual_ het volgende:
Graven? Gewoon willekeurig ergens?
Zijn er geen andere manieren om dat beestje op te speuren? ik heb het geluid niet altijd aan staan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:43 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Waar je het beestje het luidst hoort... zie mijn eerdere post ff hierboven....
En fossielen? Een gouden...........dino? want de schep heb ik natuurlijk al.........quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:55 schreef Maraca het volgende:
Alle vissen = Gouden hengel
Alle insecten = Gouden net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |