Inderdaad Go, Gallyon, Go heel snel van die buis af!quote:
ik kijk geen sbsquote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef Barby het volgende:
wtf ...waarom?? hebben jullie het vandaag gezien? neej...nou dan moet je ff je mond houden ( srry voor mijn gedrag maar kben fan van der) Maar wie vind jij dan een geweldige presentatrice??
Kussje Barby
hoezo?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:39 schreef Barby het volgende:
owhh.... das wel jammer...moet je wel gaan doen
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:34 schreef L.Denninger het volgende:
* L.Denninger mompelt iets over "nominatie slechtste kloon award 2007"
NOU EN IK NIETquote:Op dinsdag 16 januari 2007 08:30 schreef Barby het volgende:
Dr Drentz, ik had het over vrouwelijke presentatrices
Dan heb ik medelijden met de mannen van deze wereld.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Hans is zo man als mannen man kunnen zijn
Jij bent dom he?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:51 schreef Barby het volgende:
wtf ...waarom?? hebben jullie het vandaag gezien? neej...nou dan moet je ff je mond houden ( srry voor mijn gedrag maar kben fan van der) Maar wie vind jij dan een geweldige presentatrice??
Kussje Barby
Weet jij het, weet ik het.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef cinnamongirl het volgende:
Tja. Waar gaat dit heen.
Hij doet het met Gallyon.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:10 schreef Barby het volgende:
Whaha jah ik vind Hans (sorry hans:P) een beetje apart..hij probeert een MAN te zijn, en dat wilt hij laten zien door met iemand te trouwen die net zo oud is als zijn dochter. Ik bedoel der niks verkeerds mee, als ze echt verliefd zijn enzo dan speelt de leeftijd geen rol, maar mischien wilt hij zichzelf bewijzen dat hij dit kan ofzo, en dat aan ons laat zien.
Kusje Barby
Oh! Geile Gallyon toch!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:47 schreef LudoSanders het volgende:
Hij doet het met Gallyon.
quote:
quote:7.8.04
Gallyon en de Rotterdamse tenenlikkert
Per ongeluk SBS6 Actienieuws zien, dat doet wel even zeer. Al die mensen die "We zijn heel erg ontdaan." zeggen. Al die beelden van Drenthe, mijn laatste grote angst in het leven. En dan nog die grijns van de presentatrice bij Het Luchtige Onderwerp Van De Dag.
Het Luchtige Onderwerp Van De Gister was de Rotterdamse tenenlikkert. Presentatrice Gallyon moest er wel om lachen. Ze lachte als iemand die net een droom heeft gehad van een wereld zonder komkommers.
Of als iemand die ziet dat de presentatrice op tv Gallyon heet.
Ik vind niet dat Gallyon (hahaha, die naam!) mag lachen om de Rotterdamse tenenlikkert.
Stel je voor dat Gallyon zélf ergens in een parkje in Rotterdam zou liggen. Sokloos. En dat de tenenlikkert (in Rotterdam noemen ze de Rotterdamse tenenlikkert gewoon "de tenenlikkert") haar dan zou zien. Sokloos. En dat dan overbodig tweede deel van deze zin. Dan zou ze huilen als iemand die net een droom heeft gehad van een wereld zonder aubergines.
Gallyon is een sadistische hypocriet. En mogelijk slecht in cakes bakken. Ze verdient een lesje. Ze verdient gelikte tenen. Wie helpt me haar tenen gelikt te geraken! Ik wil iets organiseren. Iets met een team. Iets waarbij we Excel kunnen gebruiken. Dat zou me wat wezen.
(Overigens: Actienieuws heeft een website met een biografie daarop van Gallyon. Deze wordt afgesloten met een zin die glanst als een geslepen robijn: "Gallyon woont in Amsterdam en heeft geen kinderen.")
heb je hem een paar jaar geleden gezien in Now or Neverland? wat een flikkertjequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Hans is zo man als mannen man kunnen zijn
Was dat niet dat programma met Rolf Wouters? Wow dat je dat nog weet.. Hans maakt toch indruk op z'n fansquote:Op woensdag 17 januari 2007 04:40 schreef L-IS het volgende:
[..]
heb je hem een paar jaar geleden gezien in Now or Neverland? wat een flikkertje![]()
Jij jat mijn groet!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |