Sorry jongens,blijkbaar was het toch niet echt. Sterkte en zulks.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:00 schreef yvonne het volgende:
kiteless' account zit in de prullenbak, heeft nog wel een account over, deze is stom vervelend.
rukken op zo'n jong bloempjequote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef RealZeus het volgende:
Kijk eens wat tante Yvonne gedaan heeft??![]()
[..]
Sorry jongens,blijkbaar was het toch niet echt. Sterkte en zulks.
Sorry modjes,ik wilde minimaal 1 kuttopic openen in mijn leven.
Waren er echt die het geloofden?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef RealZeus het volgende:
Kijk eens wat tante Yvonne gedaan heeft??![]()
[..]
Sorry jongens,blijkbaar was het toch niet echt. Sterkte en zulks.
Sorry modjes,ik wilde minimaal 1 kuttopic openen in mijn leven.
Triestquote:
Voor jou totaaaaaaal onbekend.quote:
Wat zeg ik nou?quote:
Grote respect voor mensen die alle FOK!'ers kennen, echtquote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou?
Onbekende user voor jullie.
ik weet het welquote:Op maandag 15 januari 2007 19:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou?
Onbekende user voor jullie.
Vertel!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het wel![]()
en ik lach sowieso iedereen al uit die ooit dacht dat Kiteless echt was![]()
Ik denk nooit dat jij die user kende eik.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het wel![]()
Ik heb diegene wel eens zien posten, en ik weet wel zeker dat niemand het verwacht.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik denk nooit dat jij die user kende eik.
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pcies, niet doen dus.
En dat was algemeen, niet tegen jou boem![]()
Hoe bedoel je? Kloons worden in principe nooit bekend gemaakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom wordt iemand de hand boven het hoofd gehouden?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik kan er zelf nog steeds om giegelen als een 15 jarige puber.![]()
Jij vind het geil dat je een dude geneukt hebt, en bent er trots opquote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef Sala-adin het volgende:
Maar ach voor alles een eerste keer toch
als de moslim gemeenschap daar achterkomtquote:Op maandag 15 januari 2007 19:46 schreef Sala-adin het volgende:
Maar ach voor alles een eerste keer toch
Ja ik ergerde me er ook enorm aan, achterlijk persoon.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Aandachtshoer? Meer een irritant kut flame persoon die lulde over dingen waar hij/zij niet eens verstand van heeft
Hou je bekquote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
als de moslim gemeenschap daar achterkomt![]()
Lach mij uit!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik weet het wel![]()
aaah, op je tere zieltje getraptquote:
het gaat nu niet om ham, maar van wie die foto's zijnquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:55 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
het gaat nu niet om ham, maar van wie die foto's zijn
IGNITE IGNITE IGNITE!quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
...
Al * Fappend voor de webcam gezeten, en toen kwam je erachter?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:14 schreef Dromenvanger het volgende:
Good Riddance!!!!
Yvonne
Ik ben blij dat die faker weg is van fok!. Die stoorde me al vanaf het begin.
Tis nu afwachten of de kloon ook van zich laat horen nog. Kwestie van geduld en dan weet je vanzelf welke kloon erbij hoort. Ben nu wel benieuwd welke gebruikersnaam naast kiteless erbij hoort.
Wie weet in de toekomst.
No more kiteless
En dat werd tijd
Een van de weinige users die ik een eeuwige ban gunde. Wie weet wel de enige.
quote:Op 20-12-2006 19:50 schreef Martijn_fijn
[..]
Denk je daarmee meer Fokkertjes op te kunnen geilen? Geile kat![]()
Nooit echt positieve aandacht aan geschonken, die user viel mij alleen lastig alsof ik honing aan mijn reet had. Ik werd chronisch lastig gevallen door die user op een negatieve manier. En dat is niet de enige reden, ik heb gekeken naar de manier van posten hier op fok!, buiten fok! gelukkig nooit contact mee gehad en de postings waren niet logisch van aard. Die hele user zat fout in elkaar. Ik zag het dus ook als een user die totaal niets deed toevoegen hier. Nooit toegevoegde waarde gezien, alleen maar negatieve bijdrages, en als het dan ook nog eens een faker blijkt te zijn dan is het maar goed dat zulke users niet meer in staat zijn tot posten hier.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Al * Fappend voor de webcam gezeten, en toen kwam je erachter?
Ik al veeeul eerderquote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik had hem op 20 december al door.![]()
[..]
Heel dat topic isquote:Op maandag 1 januari 2004 12:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kiteless is gewoon een man hoor
1 keer gezien ergens en ik wist gelijk dat 't een kloon was.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit echt wat meegekregen van die Kiteless.
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:29 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik al veeeul eerder
[..]
Heel dat topic is
Denk je echt dat Danny zijn eigen forum om zeep wilt helpen met users die ruk zijn?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:34 schreef T1andonly het volgende:
Kiteless is toch van Danny?
Rot op met je semi grappige opmerkingen, opelquote:Op maandag 15 januari 2007 20:36 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Klik hier voor psychologische hulp
Rot op naar de KLB met je zielige gehuil, pizzaboyquote:Op maandag 15 januari 2007 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Rot op met je semi grappige opmerkingen, opel
mwhehehe die kill is hard he, is hij niet hard? hij is hard kk hard..quote:Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Rot op naar de KLB met je zielige gehuil, pizzaboy![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
mwhehehe die kill is hard he, is hij niet hard? hij is hard kk hard..
Ik zie jullie al helemaal zitten bij de psych,quote:Op maandag 15 januari 2007 20:38 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Rot op naar de KLB met je zielige gehuil, pizzaboy![]()
Shit, wordt ik eventjes ontmaskerd.quote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ik zie jullie al helemaal zitten bij de psych,
Ik zat te * fappen voor me webcam, omdat ik dacht dat ik een leuk meisje had geFok!t, snif snif, en toen die HIJ zijn webcam aan...
[afbeelding]
Je avaquote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ze nep was houdt niet weg dat het posten van tieten altijd gewaardeerd wordt.
Ja, dus jij betaalt voor webcam diensten?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Shit, wordt ik eventjes ontmaskerd.overigens was dat meisje je moeder
WHAHAHAHAHAA je moeder is een hoer swa weetokquote:Op maandag 15 januari 2007 20:42 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ja, dus jij betaalt voor webcam diensten?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Denk je echt dat Danny zijn eigen forum om zeep wilt helpen met users die ruk zijn?
Lijkt me geen logische manier van bedrijfsvoering.
je avaquote:Op maandag 15 januari 2007 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ze nep was houdt niet weg dat het posten van tieten altijd gewaardeerd wordt.
Open er een FB topic over.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:23 schreef opgebaarde het volgende:
Waarom is mijn niet kloon gebanned?
* opgebaarde super woedend op fok!
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |