NIET zwart, maar wel behoorlijk gebruikt, je doos?quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef zwartedoos het volgende:
zucht....hij is net pas weg, 't was super![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef Alaric het volgende:
Top! Het wordt allemaal wat zonneriger around here... hope we keep it this way!
Jah, gelukkig wel. Ben je tenminste van huis wegquote:Op zondag 14 januari 2007 23:48 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
gelukkig ben je vrachtwagenchauffeur
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:52 schreef webspider het volgende:
[..]
NIET zwart, maar wel behoorlijk gebruikt, je doos?
quote:
you can do itquote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben pas blij als het zaterdag is. Dat last minute klusjes gezeik altijd. Zo vermoeiend.
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef fakenick het volgende:
Ow yeah!!! Over een paar minuten word ik 30! Dan kan ik vieren dat ik al 30 jaar maagd ben, wat een groot feest! Wat heb ik een zin in deze dag. Ouder worden is geweldig!!! Joohoo!![]()
En net nu ik wakker begin te worden is het al weer tijd om te gaan slapen omdat ik anders morgen compleet vertieft ben. Had ik al gezegd dat werken stom is?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:18 schreef Q. het volgende:
Enigzins vermoeid.
Na 'n behoorlijke morgen gaan we hier gewoon mee verderquote:
quote:
nietesquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:09 schreef Memento-Mori het volgende:ik ben te dom hiervoor, kutstudie
maar je weet iig wel zeker dat het alleen maar beter zal gaan! zowistook!quote:Op donderdag 18 januari 2007 07:50 schreef candygirl het volgende:
nog pijn aan de buik van operatie en nu ook nog ongesteld![]()
gaat geloof ik niet zo goed met me vandaag![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar je weet iig wel zeker dat het alleen maar beter zal gaan! zowistook!![]()
eerst snapte je 'm niet, en toen ineens wel?quote:
Vliegerenquote:
niet als je een leeg kratje bier hebt buitenstaanquote:Op donderdag 18 januari 2007 19:20 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Lekker die wind-geluiden buiten
Je hebt werk. Zeik niet.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef RealZeus het volgende:
Moe.Ze kunnen niet plannen op mijn nieuwe werk.Ik hoop dat ik binnen redelijke termijn weer terug kan naar mijn oude werkgever.
Daar was het veel beter en gezelliger.
Laat je gevoel dan spreken zou ik zegenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 01:12 schreef Sargon het volgende:
ik begin iemand leuk te vinden die ik al een hele tijd ken
Geniet er maar van dat hij weer naast je ligt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 02:41 schreef teig het volgende:
opgelucht... Vriendlief is veilig thuisgekomen. Was even sprak van dat ie op zijn werk moest blijven omdat de aflos niet kwam.....
Maar gelukkig ligt ie zo naast me!!
*burp........hoiquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:28 schreef DeeCruise het volgende:
Morwen en n_n!![]()
![]()
OT: beetje teveel gegeten net geloof ik...![]()
Ik ben in een gruwelijk irritante slowchat mood....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
*burp........hoi![]()
OT: Net als daarnet, melig![]()
Slow and Horny, as alwaysquote:Op vrijdag 19 januari 2007 03:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik ben in een gruwelijk irritante slowchat mood....
Hows life babe?
I can fix that !!!!!quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef RealZeus het volgende:
Moe.Ze kunnen niet plannen op mijn nieuwe werk.Ik hoop dat ik binnen redelijke termijn weer terug kan naar mijn oude werkgever.
Daar was het veel beter en gezelliger.
precies! jee man, ben toch eens ergens tevreden mee!quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Je hebt werk. Zeik niet..
Toen je geen werk had, was het niet goed, nu is het niet goed... is het ooit goed?.
Ontopic: een beetje gepasseerd en gepikeerd. Maarja, zo gaan die dingen he.
Die ja, en mam is jarig. Heb helemaal geen zin in die drukte vandaagquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
kopfschmerzen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:16 schreef _Bar_ het volgende:
koud...dan weer warm.... en beetje gammel voor de rest ach brakjes na een korte nacht en rare gedachten
Kom maar hierheen, gaan we samen zuipen op m'n moeders verjaardag. Krijg je er nog 'n stuk taart bij ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:22 schreef Christine het volgende:
Blah. Ik heb zin om de kroeg in te gaan en gigantisch te zuipen, maar er is hier dit weekend niemand die ik ken.
Hoe voelt dat nou?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:23 schreef Houniet het volgende:
straks stappen
Blijf het positief inzien,morgen weer een dagquote:Op zondag 21 januari 2007 02:30 schreef ThunderChild het volgende:
Vraag me af waarvoor ik het allemaal nog doe. Het heeft toch geen zin meer, kan er net zo goed niks meer aan doen. Iets worden wordt het toch nooit . . .![]()
Jij mag jezelf gelukkig prijzen or!quote:Op zondag 21 januari 2007 15:07 schreef Paikea het volgende:
Ik voel me prima,
Mijn vriend is op wintersport en wanneer ik hem weer zie, hebben wij elkaar al 3 weken niet gezien. Ik weet dat het supergoed zit tussen ons, dus ik ga me echt niet druk lopen maken. En hij smst me veel en belt om de 2 dagen..
Eigenlijk....Ben ik na een half jaar nog steeds smoorverliefd
Ik weet hetquote:
Ik wil deze post ook bestellen, al zou ik er liever iets anders hebben staanquote:Op zondag 21 januari 2007 21:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Straks naar bed maar daar heb ik nog helemaal geen zin in... maar anders is het morgen weer zo moeilijk opstaan...
En nu ook nog alleen en geestelijk niet geweldig...
quote:Op zondag 21 januari 2007 22:42 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ een extra kaarsje aansteekt en stilstaat bij een klein kindje....
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 22 januari 2007 22:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zet er een kaarsje bij voor iemand die erg ziek is.. mag dat?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:53 schreef claudius013 het volgende:
Blij, want ............ NIEUWE BAAAAAAN ..............................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
geflitst?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:57 schreef vencodark het volgende:
Ik baal van vandaag. Had echt een pech dag die me misschien nog centjes gaat kosten ook.![]()
quote:
shake my handquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik ga maar naar bed, ik zit niet lekker in m'n vel.. Maar waarom? Is 't omdat 't me te lang duurt voordat ik in m'n eigen huisje kan, komt 't door m'n huidige baan met 't toekomstperspectief van juist niet m'n "droombaan" of de winterdip die ik dacht overleefd te hebben, maar die door 't koude weer toch weer mooi op komt zetten?
Ik weet 't even allemaal niet meer![]()
Doe ff normaal en ga niet iedereen lopen afzeiken....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:44 schreef Q. het volgende:
Ik voel me trouwens enorm kut. En met een reden. De rest hier stelt zich grotendeels aan. Get over it.
Net als ik dus, maar dan minder bloederigquote:Op woensdag 24 januari 2007 01:44 schreef cerror het volgende:
Het liefst vil ik nu een bureaucraat met mijn blote handen en dat haakgedeelte van een Gamma-hamer.
Zijn vlees zal dampen dankzij de kou dit moment en zijn gil zal gesmoord worden in een deken van wol dat ik in zijn mond heb gestouwd.
Voor de rest gaat het wel okey I guess.
Mooi! *stil is en tevens blij geen ambtenaar te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 01:44 schreef cerror het volgende:
Het liefst vil ik nu een bureaucraat met mijn blote handen en dat haakgedeelte van een Gamma-hamer.
Zijn vlees zal dampen dankzij de kou dit moment en zijn gil zal gesmoord worden in een deken van wol dat ik in zijn mond heb gestouwd.
Voor de rest gaat het wel okey I guess.
quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:25 schreef Tally het volgende:
Bah..
Maak me druk en maak me zorgen..
Zie tegen vrijdag op.. En tegen de operatie..
Bah bah en nog eens bah..
En de dag is godver net begonnen
Same here, en daardoor gaat morgen 'n collega van me "dood". Door haar verdomme zeker 'n uur langer bezig geweestquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:39 schreef Christine het volgende:
Dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |