Die opmerkingen dat die kinderen er toch niets van snappen en je het daarom net zo goed niet kunt vieren vind ik altijd zo'n dooddoener. Worden volgens mij ook alleen gemaakt door kinderloze mensen
![]()
Dan kun je net zo goed de 1e paar jaar überhaupt amper iets met je kind ondernemen daar snappen ze de meeste dingen ook niet van en kunnen ze zich ook niet herinneren
![]()
Wij hadden op de uitnodiging aangegeven van hoe laat tot hoe laat ongeveer de verjaardag zo duren. Omdat het voor zijn kleintje vaak erg druk en vermoeiend kan zijn. En Noah deed nog 2 middagslaapjes dus ik wilde dat ie gewoon rustig kon slapen. Er waren wel wat vrienden die iets later kwamen, en dus langer wilde blijven en die hebben we dan ook echt moeten sturen. Dat vond ik wel een beetje jammer, ik had het niet voor niks op de uitnodiging gezegd.
Op Noah's 2e verjaardag waren er wat mensen die al cadeaus gaven terwijl ik nog druk bezig was in de keuken met taart voor zo'n 8 personen, waardoor ik het grootste gedeelte van het uitpakken heb gemist. Vond ik ook erg jammer
![]()
Lijkt misschien vanzelfsprekend om op de ouders te wachten, maar blijkbaar niet voor iedereen.
Cadeautjes 'voor op de groei' vond ik zelf ook erg handig
![]()
Ook omdat Noah natuurlijk vlak na Sinterklaas jarig is en hij dan óók al zoveel had gekregen.
Ik vind zelf vooral houten speelgoed eigenlijk het leukst. Noah heeft een houten trein(rails) gekregen (Ikea), houten autootjes, houten puzzel, en zo'n 'kralending' (ook Ikea).
Weten jullie al wat het kind van de ouders krijgt? Daar kun je dan wat kleine dingetjes voor bij kopen zeg maar. En gaat het om een jongen of meisjes? Jongens vinden auto's natuurlijk altijd erg leuk, voor meisjes misschien meer iets met poppen. Of een theeserviesje.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.