Natasia heeft ook een Winti-man nodig uit de regenwouden van Suriname, geen Nederlandse psychologe joh.....quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef happyme28 het volgende:
Te erg gewoon: Natasia en NL hebben het over het gesprek met Anita, de psych. Ze zijn het er over eens dat je er niets aan hebt. Natasia zegt: 'ze is heel lief hoor, maar sla mij maar over, ik heb er niets aan'.
Echt mega-plaat voor haar hoofd.
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Huub is echt eerlijk![]()
Snap niet als ze straks herrie gaan trappen hoor.
ze zijn van hem.
Ach die andere lopen ook zoveel te schreeuwen.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het overigens geen handige move van hem, vooral omdat hij zo kwaad was over het "aan de spullen van een ander zitten" maar als hij het gewoon zegt zou ik het wel weer grappig vinden, dan is het een relletje schoppen om Nathanael op de kast te jagen.
Je moet er natuurlijk ook wel eenquote:Op maandag 15 januari 2007 18:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh ja natuurlijk, nu reageert DGK_REDACTIE wel.
Net niet helemaal, hij pakt terug wat van hem was, wat ook vastgesteld was, Nathanael had precies dat aantal punten meer wat Huub miste en weigerde ze terug te geven. Dus het ligt net iets anders maar het ligt wel gevoelig en is daardoor niet handig.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef Fikkert het volgende:
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurd
Niemand keurde het af.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:04 schreef Fikkert het volgende:
[..]
als dat waar is dan doe t ie nu dus precies hetzelfde, wat door iedereen werd afgekeurd
Heeft ie weer stoute woorden gezegdquote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef bosb het volgende:
Ik begin nena steeds meer te waarderen. Het gesprek kost brainless ook weer 3 cp....
Natasia? geen ideequote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
zei die nu weer Trut??
Ja, erg laf schelden als iemand net wegloopt. Maarja dat is brainless.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:07 schreef partyyboyy het volgende:
zei die nu weer Trut??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |