quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef SnuggLe het volgende:
Gekke bende laatste dagen. Nu ING zonder enige reden 1,5% onderuit, Crucell zonder enige reden 2,2% onderuit. Fijn..als ze beiden in je portefeuille zitten.
Wanneer gaat ING een keer toppen? Iedere analist vind het koopwaardig en hanteert koersdoelen van 37 en hoger...maar boven de 34,50 komtie niet..
Jij zult nu wel happy zijn dan...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:24 schreef Pizzaman het volgende:
Ik neem toch maar de gok en ga een turbo met een flinke hefboom kopen.
Omdat ING niet het meest koopwaardige aandeel is in de sector en de cijfers wel aardig waren maar de winstsprong t.o.v. vorig jaar voornamelijk kwam door belastingmeevallers en dus niet uit eigen bedrijfsvoering.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:49 schreef merry77 het volgende:
Ik vroeg me precies hetzelfde af.
Iemand een idee waarom er vandaag zoveel vanaf ging?
[..]
ABN Amro is kut voor beleggen, je kan beter bij Binck of Alex terecht.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:04 schreef SnowDoggg het volgende:
Geweldig storing bij ABN-AMRO! Geen turbohandel mogelijk!Altijd handig als je net wil verkopen
![]()
Ik zit ook bij Binck, maar turbo's worden door de ABN Amro gefinancierd! Dus als daar een storing is kun je ook niet meer in turbo's handelen!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 08:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
ABN Amro is kut voor beleggen, je kan beter bij Binck of Alex terecht.
traag, duur, slechte service.quote:
In een of ander blad dat op de uni rondslingerde kwamen Binck, Alex, Rabo en SNS er beter uit dan de ABN.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:43 schreef klausch het volgende:
[..]
OMG, lekker onderbouwd.
Ga weg.. please
als iemand met een enkel woord een vraag stelt verwacht je dan dat er een uitgebreid antwoord komt ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:43 schreef klausch het volgende:
[..]
OMG, lekker onderbouwd.
Ga weg.. please
Ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:27 schreef dop het volgende:
[..]
als iemand met een enkel woord een vraag stelt verwacht je dan dat er een uitgebreid antwoord komt ?
dat kloptquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja.![]()
"Want" komt namelijk op hetzelfde neer als "Waarom dan"
![]()
ffsquote:
blijf lekker bij abn amro als je tevreden bent maar doe niet of er geen verschil is als je daar zelf geen idee van hebt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
Als ik via ABN Amro een vraag stel dan heb ik daar meteen een antwoord op...Volgens mij zijn de verschillen in prijzen zo groot nog niet. Minimum bij de ABN is 10 euro, Binck zit op 8. (?)
Wat?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef SnuggLe het volgende:
Goede dag voor Akzo en Crucell![]()
Ben benieuwd of Akzo op naar de 50 kan ivm Organon en het nieuwe medicijn waarvan de naam verdacht veel op asperine lijkt ;-) Crucell boven de 20 gesloten, netjes.
Volgens mij kun je nog beter achter een fruitmachine gaan zittenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef BrauN het volgende:
En ja hoor, ik ben m'n DSM turbo's kwijt, ze tikten het stoploss-niveau aan. Paar honderd euro lichter.
Ach, van fouten moet men leren.
Ik beloof, nooit zal ik weder speculeren zonder na te denken. Echt waar. Nooit meer.
Dat was al duidelijk met Azie vannacht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:55 schreef LaZZ_NL het volgende:
Niet te zuinig ook....
Denk je serieus dat ie weer onder de 500 gaat duiken? Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk met Azie vannacht.
Gelukkig ABN en Univar tijdig verkocht met flink rendement. Denk dat de beurs verder nu wel eens terug naar onder de 500 kan, richting 485 oid.
Zou ook wel aardig zijn voor de nieuwe ING opties als die koers nu nog even wat verder zakt.
Lachen toch altijd, die newbies die meteen in paniek schieten als de AEX een keer een procentje daaltquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ie weer onder de 500 gaat duiken? Waarom denk je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |