Nee, er zat alleen een typo in. Maar bedanktquote:Op maandag 12 februari 2007 14:34 schreef macondo het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om een normale zin te formuleren?
Wat de bank aan een beurs betaalt is niet duidelijk, maar dat geldt voor de meeste producten. In de winkel staat ook niet aangegeven wat de inkoopprijs is van een product.
Ik heb nog wat verdient met put-optiesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:59 schreef Sigmund_Freud het volgende:
Het is feest met Crucell vandaag:ach ja bied ook weer mogelijkheden
![]()
Zou je niet wat voorzichtiger aan doen, met opties beginnen is behoorlijk risicovolquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat verdient met put-opties
Tevens tvp aangezien dit mijn eerste voorzichtige stapjes op de beleggingsmarkt zijn.
Ik heb een goede adviseurquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:32 schreef DoimeN het volgende:
Zou je niet wat voorzichtiger aan doen, met opties beginnen is behoorlijk risicovol
Magoed
Hehe, eindelijk iemand met inside kennisquote:
Slecht inside kennis danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk iemand met inside kennis![]()
Nou inside, het is iemand die het al heel lang doet, en ook toen het wat minder ging een behoorlijk rendement wist te halen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:55 schreef DoimeN het volgende:
Hehe, eindelijk iemand met inside kennis![]()
quote:
DSM schokt beleggersquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vandaag jaarcijfers DSM, morgen die van Akzo. Voor beide heb ik nu call-opties.
Wat kost zo'n grapje je nu? Wat heb je voor die turbo's betaald, en wat krijg je er nu voor als je ze verkoopt?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:43 schreef BrauN het volgende:
Ik heb me vandaag 50 stuks 'DSM NV (Kon.) Turbo Long 33,90' gekocht.
Morgen komen de jaarcijfers over 2006 naar buiten, ik ben benieuwd. Hoop het beste, iig.
Momenteel ziet het er zo uit in m'n portefeuille overzicht:quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:29 schreef Pompsnol het volgende:
[..]
Wat kost zo'n grapje je nu? Wat heb je voor die turbo's betaald, en wat krijg je er nu voor als je ze verkoopt?
-41,51% dus.quote:DSM NV (Kon.) Turbo Long... 50 4,00 201,50 6,89 344,50 -143,00 -41,51
Wees blij dat je er maar 50 hebt en geen 500 !quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Momenteel ziet het er zo uit in m'n portefeuille overzicht:
[..]
-41,51% dus.
Had ze voor 344,50 gekocht, zijn nu 201,50 waard.
Je moet er nu gewoon 200 bijkopen want ze zijn nu goedkoop. Je gemiddelde aanschafprijs wordt dan lager en dan is het net of je minder hebt verloren (in %) ! Heb je toch nog een goede dag !quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
[..]
-41,51% dus.
Volgens mij ben jij heel sarcastisch bezig...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:06 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
Je moet er nu gewoon 200 bijkopen want ze zijn nu goedkoop. Je gemiddelde aanschafprijs wordt dan lager en dan is het net of je minder hebt verloren (in %) ! Heb je toch nog een goede dag !
't was meer als grap bedoeldquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:55 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel sarcastisch bezig...
Wat is me nou afvraag. 2e half jaar van de 2006 zijn weer zo'n beetje alle beurs en koers records gesneuveld. De cijfers zullen dus wel goed zijn. Maar zit dat niet al ingebakken in de prijs van de opties?quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou inside, het is iemand die het al heel lang doet, en ook toen het wat minder ging een behoorlijk rendement wist te halen.
Vandaag jaarcijfers DSM, morgen die van Akzo. Voor beide heb ik nu call-opties.
Gelukkig niet heel veelquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:25 schreef Pompsnol het volgende:
DSM schokt beleggers
Ooops? Had je er veel geld in geduwd?
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:26 schreef Sigmund_Freud het volgende:
[..]
't was meer als grap bedoeld![]()
![]()
Leuk he zo'n hefboomwerkingquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
[..]
-41,51% dus.
Damn... hoe geil zou het zijn geweest als ik i.p.v. long turbo's gewoon short turbo's had genomen.
Omdat hij goede jaarcijfers verwachtte misschien?quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:14 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Leuk he zo'n hefboomwerking![]()
Waarom heb je die trouwens gekocht?
Wel herkenbaar hoor, zo heb ik m'n eerste geld ook verlorenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:29 schreef BrauN het volgende:
Waarom ik ze had gekocht?
Ehm, inderdaad eigenlijk wel gokken.![]()
Zeer impulsieve actie, ook erg dom... Maar ik kan 't gelukkig lijden, mijn leven hangt er niet vanaf. Denk echter wel dat ik ze inderdaad sowieso beter met verlies kan gaan verkopen, want de koers zal de komende maanden (?) wel niet meer op 't niveau komen waarop ie gister was.
akzo opent 46.00quote:
Winstcijfers zijn boven verwachting, dus ik verwacht wel iets meer.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:48 schreef dop het volgende:
akzo opent 46.00
lol boven verwachting ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Winstcijfers zijn boven verwachting, dus ik verwacht wel iets meer.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ow wacht, ik had een oud nieuwsbericht gelezen. Even afwachten wat het aandeel vandaag doet.
http://www.iex.nl/agenda/default.aspquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:06 schreef Bismarck het volgende:
Waar kan ik zien op welke data de definitieve jaarcijfers van de ondernemingen worden gepresenteerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |