Kan zeggen wat je wil maar Alexxxxxxxxxxxxxx is een van de weinige mods die met zijn hersenen mod ipv mijn zijn epeen en regelboekjequote:
Dat is hetzelfde als een ewortel.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat is epeen.
en waarom denk je dat ik mn hersens gebruik
dit is de enige plek waar ie ze kan gebruikenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil maar Alexxxxxxxxxxxxxx is een van de weinige mods die met zijn hersenen mod ipv mijn zijn epeen en regelboekje
Hmm dat klinkt wel erg positief, dan maar ff zo:
Alexxxxxxxxx kut fries![]()
![]()
![]()
Kut boer
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat is ook weer in balans
World of Warcraft termquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat is epeen.
Ach ja ik denk doe eens aardig is het weer niet goedquote:en waarom denk je dat ik mn hersens gebruik
jij hoort ziek te zijn, niet bijdehandquote:
Nou die is nieuw zegquote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Kijk BazzieK, je bent niet het enige varkentje bij de politie
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijgesloten in een bepaalde .rar
quote:
nutteloos vooral ookquote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht het zelf ook toen ik het poste netMaarja editten is ook zo laf he
* vlad roggelt er even een flinke groene uit, om samen met ijsmeis te delenquote:
*smakt* Mmmmmm!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad roggelt er even een flinke groene uit, om samen met ijsmeis te delen![]()
ik doe lief meemop
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je al meelopen met de stadswacht?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je al meelopen met de stadswacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |