Beter opletten in FokMCquote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ah, weer een voor mn lijstjedank je TF
pmquote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Jij hebt een hele lijst met klonen?!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef Richboy het volgende:
[..]
Schat, meid, Dommerd, het gaat niet om de taal in dit geval. Het gaat om de relatie die ik stel.
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:04 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat er een 'inverted U-shape' relatie is tussen IQ en het aantal wielen onder je voertuig.
Woorden als 'kkeenkkeergaar' vallen vast niet onder die categorie bij jou, maar onder de categorie 'stoer'...quote:Op maandag 15 januari 2007 15:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Deed ik toen ik zo'n 11/12 was ook wel eens, "grote" woorden gebruiken om te verhullen dat ik totaal niet wist waar ik het over had, leuk he![]()
![]()
Een blaaskaak achter een toetsenbordje.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:37 schreef Richboy het volgende:
Je spelt als een randmongool.
Je vocabulaire is dat van een randmongool.
Sukkkkellllllllll.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hoor, op de dag dat ik op zwart gaquote:Op maandag 15 januari 2007 15:44 schreef Richboy het volgende:
[..]
Jij hebt een hele lijst met klonen?!
Wil je die 'ns plaatsen?
mail mij dat lijstje eens door johquote:Op maandag 15 januari 2007 15:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja hoor, op de dag dat ik op zwart gaWel met een beetje spektakel mn modschap afsluiten nietwaar
58 PTA kloontjes heb ik er in staan tot nu toe
Patrick281. Maar die heeft zichzelf 3 FB topics geleden verraden toen hij een topic niet kon vinden wat hij zelf gestart hadquote:
nee, want hij is nog niet compleet. Jij moet er minstens 5 hebben, en ik heb er nog maar 3 ontdektquote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mail mij dat lijstje eens door joh![]()
haha kun je lang zoeken naar die 5quote:Op maandag 15 januari 2007 15:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, want hij is nog niet compleet. Jij moet er minstens 5 hebben, en ik heb er nog maar 3 ontdekt
die 3e was ik nog vergeten er in te zetten zelfsquote:Op maandag 15 januari 2007 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha kun je lang zoeken naar die 5![]()
3 heb ik er inderdaad![]()
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooitquote:Op maandag 15 januari 2007 16:06 schreef Fugie het volgende:
ik niet eens meer welke kloons van mij zijn
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Patrick281. Maar die heeft zichzelf 3 FB topics geleden verraden toen hij een topic niet kon vinden wat hij zelf gestart had
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooit
van wie is ricerboy?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Solomen, de Leeuwarder Opel Kadett rijder, een van de slechtste kloontjes ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |