quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 23:29 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik je van te voren wel vertellen dat versie 1.1.1 in de winkel ligt, maar dat is voor mij geen reden om hem niet te kopen. Ik ga er vanuit dat deze versie ook gehackt wordt.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
+ het feit dat je hem alleen nog maar mee krijgt met een contract
quote:Op zondag 7 oktober 2007 00:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
+ het feit dat je hem alleen nog maar mee krijgt met een contract
Als in, indische rupees? Dat is 531 euro, vind ik vrij prijzig.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:37 schreef jpjedi het volgende:
gekocht voor 29,500 RupeesIS redelijk geprijst uit Singapore.
En nu dus unlocken en upgraden?![]()
Ja is niet echt goedkoop maar hij is niet te koop in India op het moment dus ik zal het er mee moeten doen.quote:Op maandag 8 oktober 2007 12:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als in, indische rupees? Dat is 531 euro, vind ik vrij prijzig.
Ik ben momenteel bezig met het unlocken, wifi werkt al. Prachtig ding. Ik heb de 4 GB versie overigens, uit Amerika laten komen.
Oh, en ik zou vooral NIET upgraden
Aangenomen dat je 'm in NL wilt gebruiken (zonder AT&T abo), dan moet je 'm dus unlocken en is de garantie verdwenenquote:Op maandag 8 oktober 2007 12:54 schreef Jappe90 het volgende:
Nou eind deze week is het dan zover, dan ga ik naar New York en kan ik dus de iPhone halen![]()
Ik heb alleen nog een vraag over de garantie: De garrantie van Apple is toch wereldwijd? Als ik een defect heb kan ik de iPhone toch terugsturen naar Apple als ik de bon heb?
En is het nuttig om Apple Care erbij te nemen? of heb ik daar niks aan in Nederland? Ik weet niet of het mogelijk is om alsnog in Nederland Apple Care te kopen..?
Ik heb de spellcheck aan staan. En aangezien die woordjes leert. Kan ik nu gewoon door blijven tikken in het NL. En als ik foutspel gewoon door blijven typen en opeens staat het juiste er!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:44 schreef CraZaay het volgende:
De mijne gisterenavond ook unlocked. Is gekocht twee dagen na de uitrol van firmware 1.1.1, maar op de foon stond gelukkig nog 1.0.2
En sommige apps zijn echt onmisbaar, als is het maar om de spell check uit te kunnen zetten
bronquote:Apple iPhone al te koop in Nederland
DEURNE - De Apple iPhone is sinds woensdag via GSMtrack.nl in Nederland te koop. Dat is maanden eerder dan dat het nieuwe telefoontoestel officieel in Nederland verkrijgbaar zal zijn.
Het geavanceerde toestel is in Amerika sinds eind juni al wel te koop en is in Nederland alleen te gebruiken nadat de software via een aanpassing gebruiksklaar is gemaakt voor het Europese telefoonnetwerk.
Dennis Boerekamps, bedrijfsleider van de Brabantse webwinkel, heeft een hele partij iPhones op de kop getikt en verkoopt die in zijn winkel voor 189 euro, met abonnement.
Boerekamps levert ze uit voorraad: ,,Als ik er 100 verkoop, zijn ze nog niet op.'' Anderhalf jaar geleden was GSMtrack ook al in het nieuws toen het bij een telefoonabonnement een auto weggaf.
Ja, maar is dat betrouwbaar? 190 euro vind ik redelijk goedkoop tbh.quote:
Wel met 2-jarig telfort abo!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar is dat betrouwbaar? 190 euro vind ik redelijk goedkoop tbh.
Ja, van ¤30 per maand. Maar dan nogquote:
Goedkoop? Stervensduur met dat abo erbij (zonder data abo!).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar is dat betrouwbaar? 190 euro vind ik redelijk goedkoop tbh.
Ik vraag me sterk af of die winkel geen bezoek gaat krijgen van Apple advocaten.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:13 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Goedkoop? Stervensduur met dat abo erbij (zonder data abo!).
Daarnaast hebben zij ook gewoon US iPhones unlocked, die je niet mag updaten e.d. Vraag me af wat ze doen als je dat toch doet of 'ie stuk is (door hun unlock is de Apple garantie ook weg)?
Die moeten dan wel Europees recht een zaak maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 04:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik vraag me sterk af of die winkel geen bezoek gaat krijgen van Apple advocaten.
Snap niet goed wat je bedoeld? Amerikaans recht in Europa ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 05:15 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die moeten dan wel Europees recht een zaak maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |