Nee, Mario Galaxyquote:
Ik vind de demo iig al erg leukquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb Loco Roco al uitgespeeld.Echt te makkelijk...
Dat laatstequote:Op donderdag 8 februari 2007 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je niet meer annuleren bij VGP? Of is de prijs dermate laag dat wachten een goeie optie is?
En hoe bevalt ie?quote:
Ik ben tot de eindbaas gekomen, maar er toen mee gekapt.quote:Op zondag 11 februari 2007 10:58 schreef SToRM81 het volgende:
Daxter was wel leuk en ik was al behoorlijk ver. Alleen was ik zo slim om mijn memory stick te formatteren zonder een backup van mijn savegames te nemen...![]()
Ge-weld-igquote:En hoe bevalt ie?![]()
www.vgp.caquote:Op zondag 11 februari 2007 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeg importeren jullie je spellen, zo ja waar?
Huhm wat zijn de verzendkosten als ik mag vragen? Ratchet and Clank is daar voor 32,50 euro te pre-orderenquote:
Verzendkosten zijn iets van 5 euro, en binnen 4 dagen heb ik het meestal wel in huis.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Huhm wat zijn de verzendkosten als ik mag vragen? Ratchet and Clank is daar voor 32,50 euro te pre-orderenEn hoelang zijn de wachttijden?
![]()
Wat biedquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Wie o wie kan me hiermee helpen? Niet al te duur aub
Alvast bedankt
Geld teveel ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo koop je bijna een jaar niks, en zo 4 games in een maand.
Na Sid Meier's Pirates! ook maar Lemmings (nog meer nostalgie), Lumines (erg goedkoop) en Killzone (klotedemo) besteld.
Ach ja zolang er maar 2 gig op staat ben ik een tevreden mensquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hmm ben je toch wel een beetje genept![]()
ik ontvang deze week mijn 4 gig stick uit hong kong voor ¤ 45![]()
nieuw in de verpakking.....en origineel Sony.........tenminste..dat staat erop![]()
dingen zakken echt snel in prijs.......heb 4 maanden geleden precies hetzelfde betaald voor mijn 2 gig
![]()
wat betreft de bestanden.......gewoon even alles van je oude stick op je pc parkeren
en dan alles weer van je pc op de nieuwe stick kopieren![]()
je kan je nieuwe memory stick formaterenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach ja zolang er maar 2 gig op staat ben ik een tevreden mensMaar wat de bestanden betreft, moet ik dan eerst een nieuwe map aanmaken? Zo ja, kan ik dit dan gewoon vanaf mijn computer doen?
Ja sorry voor de vele noob vragen, maar ik heb hier amper mee gewerkt![]()
![]()
Neej, maar je wordt ouder in het spel. Op een gegeven moment ben je een oude piraat met een stoma en moet je met pensioen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef SToRM81 het volgende:
Moeten stoppen?
Is het dan game over ofzo
Klote tijdje geleden mijn psp verkocht Pirates leek me wel leukquote:Op maandag 12 februari 2007 20:09 schreef Strolie75 het volgende:
Zo koop je bijna een jaar niks, en zo 4 games in een maand.
Na Sid Meier's Pirates! ook maar Lemmings (nog meer nostalgie), Lumines (erg goedkoop) en Killzone (klotedemo) besteld.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neej, maar je wordt ouder in het spel. Op een gegeven moment ben je een oude piraat met een stoma en moet je met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |