Ze kunnen die Kubelwagen dan beter gebruiken, niet snel maar niet kapot te krijgen!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Volgens mij een soldaat die in 1944 in de Sahara is verdwaald met zn Kübelwagen
ah thnx.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
Ja, Miller staat 6e op 2 uur en 14 minuten van Peterhansel
Ik denk het niet. Ze hebben aangetoond de snelheid zeker te hebben. Nu de betrouwbaarheid nogquote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het einde voor VW in rally raid?
dakar is zo verradelijk als ik weet niet wat....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het einde voor VW in rally raid?
Topidee.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dakar is zo verradelijk als ik weet niet wat....
wie weet en ligt heel mitsu er morgen uit en staat de hummer op 1![]()
Ghlglgglfldnwodndodnqduqnwdquote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jan de Rooy blijft moeilijk verstaanbaar hè
kuch, kuch kuch, ghhllpelle aangereden gheuhgehghhheeh pech hgehghejhg motor pk hgehegwhgh kuch kuch erbijquote:
Ik heb mn oor echt moeten richten, want anders kon ik het niet verstaan.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jan de Rooy blijft moeilijk verstaanbaar hè
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bekx was in deel 1 ook op dreef. Ook niet super te verstaan, maar wel beter dan Jan.
Sinds ik een jaar of 6 jaar regelmatig in die omgeving kom, versta ik bekx b.v. wel redelijk, maar Jan.... dat is meer dan een brabants accent.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
als echte brabander kan ik jan makkelijk verstaan
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Zo lastig is het nu ook weer niet. Met een beetje accenten oefenen kom je al een heel eind
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kuch, kuch kuch, ghhllpelle aangereden gheuhgehghhheeh pech hgehghejhg motor pk hgehegwhgh kuch kuch erbij![]()
En toch denk ik niet dat dat aan RTL7 ligt hoor. Volgens mij willen die best wel meer van die vrachtwagens uitzenden.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ze laten weer veel te weinig zien van de vrachtwagens
Ik kan ook gewoon precies volgen wat hij zegt. Ik kan me echter goed voorstellen dat mensen dat niet kunnenquote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Vrachtwagens komen te laat binnen om daar nog redelijke beelden van te laten zien. Daarom kan je beter in de vroege avond kijken.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Ze laten weer veel te weinig zien van de vrachtwagens
Dat is toch gewoon de herhaling?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:40 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vrachtwagens komen te laat binnen om daar nog redelijke beelden van te laten zien. Daarom kan je beter in de vroege avond kijken.
En anders hebben ze volgend jaar gewoon een caterpillar motor. Die is immers al gehomologeerd voor van Ginkel.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:48 schreef Coelho het volgende:
Duidelijk verhaal van Jan. Wat hem betreft is hij er volgend jaar weer bij (of eigenlijk allebei), mits er geen geouwehoer komt met standaard vrachtwagens in het reglement en mits DAF zijn zaakjes weer op orde heeft volgend jaar.
En ze rijden alleen vrachtwagens, zeker geen "luxewagens" (een woord dat alleen door Jan met zo'n minachtend toontje uitgesproken kan worden. Geweldig!)
Gewoon stoicijns zijn eigen verhaal afsteken jahquote:Op maandag 15 januari 2007 23:25 schreef Marcosss het volgende:
Haha, die Chileen begrijpt weinig van de vragen van Allard
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef TheOneAndOnly het volgende:
als zeeuw kan je hem zelfs verstaan dusquote:Op dinsdag 16 januari 2007 04:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hier ook geen probleem hoor
Dat ie niet vooraan rijd hoeft natuurlijk niet persee aan de wagen te liggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:37 schreef MikeyMan het volgende:
Maar... Die van ginkel rijdt dus met 950 pk... Tegenover 700 voor stacey en 800 voor de rooy... En toch rijdt ie niet vooraan... Zegt dus niet zoveel...
Snap trouwens ook niet dat ze die trucks bouwen voor 190km/u... Lijkt me handiger om dan iig een kortere bak erin te gooien, als je toch maar 150 mag...
quote:11:26 - car
Trouble for Sousa...
Nr 313, SOUSA/SCHULZ - VOLKSWAGEN, SUPER PRODUCTION Having stopped for almost 40 minutes at km 65 of the day’s special stage, due to a transmission problem, Portuguese Carlos Sousa is now back in the race but with two-wheel drive only.
mwah, 40 minuutjes maar. Alleen jammer van die 2 wheel drive.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:30 schreef Peterselieman het volgende:
VW blijft ook niets bespaard:
[..]
het is later aangepast zie ik:quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:12 schreef Peterselieman het volgende:
Masuoka staat pas 4e bij CP1
Al Attiyah, Gordon en Miller waren sneller. Zo'n 5 tot 6 seconden namelijk
quote:12:12 - car
Al-Attiyah and Gordon in the lead at CP1 (auto) (dossard 309)
No. 309, AL-ATTIYAH/GUEHENNEC - BMW, SUPER PRODUCTION No. 320, GORDON/GRIDER - HUMMER, OPEN As the first 12 cars passed through CP1 (after 186 km), Qatari Nasser Al-Attiyah and American Robby Gordon were joint virtual leaders of the day’s special stage with the same time of 1hr.56’49, 1" ahead of American Mark Miller and 6" in front of Japanese driver Hiroshi Masuoka.
quote:11:36 - bike
Rodrigues in the lead at CP2
Nr 10, HELDER RODRIGUES - KTM, SUPER PRODUCTION As the first 20 bikes passed CP2 (km259), Portuguese Helder Rodrigues was provisionally timed in the lead of the day’s special stage, 2’09 ahead of Spaniard Marc Coma and 3’07 ahead of Frenchman Cyril Despres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |