sneeuwklokjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb sneeuwklokjes in de tuin![]()
Ik heb echt zoveel zin in het voorjaar![]()
Ag het werk zelf zal ik niet missen, die ondergekakte wcpotten kunnen me gestolen wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat jammer
was het jouw keuze of die van dolfinarium?
Mailtje terug gehad van Dickey's oude baasjequote:Manon,
Heel triest om dit nieuws te vernemen. Toch ben ik van mening dat Dicky zich geen betere baasjes had kunnen wensen. Jullie hebben hem, net zoals mijn vrouw deed, alle aandacht gegeven die hij zo graag had. Dat geeft mij een goed gevoel.
Bedankt voor de leuke foto's. Ik zal ze een speciaal plekje geven.
Vriendelijke groet,
Jan
Wat een vreselijk lief mailtje Nonneke, en hij heeft helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mailtje terug gehad van Dickey's oude baasje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb sneeuwklokjes in de tuin![]()
Ik heb echt zoveel zin in het voorjaar![]()
Sterkte vandaag Marty, ik snap best dat het spannend is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef Marty het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb gisteravond toch maar even de DA gebeld en hij vertelde me dat Zara tot morgenochtend 06.00u water mag drinken.
Hij had dus net zo goed kunnen zeggen dat ze na middernacht niet meer mag drinken (net als het eten), want 's nachts drinkt ze volgens mij toch nooit aangezien ze eigenlijk alleen uit de kraan wil drinken.![]()
Ze drink meestal 's ochtends wat wanneer wij opstaan, maar dat is zo rond 07:10u. Te laat dus.
Morgen is het zo ver dus.
Ik begin nu wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Alles zal heus wel goed gaan, maar toch..![]()
Je ziet overal de planten al uitlopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De winterakonietjes komen hier eindelijk boven
Ze hoeft morgen pas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterkte vandaag Marty, ik snap best dat het spannend is.
Het komt vast goed![]()
Hoe laat mag je haar weer ophalen?
Ahw arm ding.. Afwachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Mickey is heel de nacht weg gebleven en is nu nog niet thuis.
Normaal komen ze rond 23:00 naar binnen om te eten enzo.
Het is al eens gebeurd dat ie thuis kwam met zijn poot helemaal open (hoop hechtingen heeft ie gekregen toen, midden in de nacht), helemaal onder het bloed.
Ook niet gechipt ? (niet dat het veel uitmaakt, ze checken niet altijd op chip als ze een dier vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, hij draagt geen bandje of iets.
Nouja, ik wacht nog sowieso een dagje met al die instanties bellenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ook niet gechipt ? (niet dat het veel uitmaakt, ze checken niet altijd op chip als ze een dier vindenwaarvoor die chip denk je dan, maargoed... )
Anders gelijk Amivedi, Dierenambulance, Gemeente Reiniging, Dierenasiels (tot een km of 30
) bellen, mochtie nog niet terug zijn vanaaf
(vaak staan er op de site van de gemeente/stad waar je woont een lijst met nummers voor zulke dingen)
En vragen in de buurt (flyers ?) om te kijken in schuren e.d (misschien savonds laat als het stil is rammelen met voer en roepen, en dan goed luisteren of je em hoort miauwen)
Vervelend zeg ! Het is heel heel heel vervelend als je beestjes op een dag opeens niet thuis komen, kan er helaas over mee praten![]()
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |