Oh dat is vervelend, had ze wel al een idee wat er mis is dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat kan ook natuurlijk. dat is hier twee keer vallen om de hoek.
ben net terug van de dokter met een verwijsbrief voor de orthopeed. dr is iets mis met mijn meniscussen (of menisci zoals mijn huisarts in haar brief schreef)
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
ze denkt dat mijn meniscussen kapot zijn. in ieder geval de linker.
maar in de rechter zat meer vocht dan in de linker
ik heb last van allebei alleen haast nooit tegelijk (gelukkig).
maar als ik van de een last heb, ontzie ik die en dan wordt de andere overbelast en zo tob ik maar wat aan.
ik ben er in de loop van de jaren al een aantal keer mee naar de ha geweest, maar steeds vond men niets of weinig.
en nu heb ik weer een nieuwe, dus ik dacht: nieuwe dokter, nieuwe kansen! en ziedaar_O_
en als ik er nu ook nog eens vanaf kom, ben ik helemaal blij.
lijkt me heerlijk om weer eens harder te kunnen lopen dan alleen wandelpas.
ach, Dickeyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef Nonneke het volgende:
Dickey is niet meerGisteravond om iets voor 12en istie ingeslapen in zn huisje. Zo zielig hij had alles laten lopen
![]()
Dag lieve Dick..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fijn dat Doerak weer trek heeftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het zoveelste kipfiletje op het gas staan.
doerak heeft flink trek en zeurt me de kop gek want het ruikt hier natuurlijk heerlijk
(ik ben tegelijkertijd groentensoep voor het gezin aan het koken, dus t is hier net een soup-corner)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef Nonneke het volgende:
Dickey is niet meerGisteravond om iets voor 12en istie ingeslapen in zn huisje. Zo zielig hij had alles laten lopen
![]()
Dag lieve Dick..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou net als een aapquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef tonja het volgende:
Rust zacht Dickey.
Hij gooide met stront? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Dickey gooide verquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:10 schreef lady-wrb het volgende:
las ik nou goed dat het dolfinarium alweer bijna opengaat?
ben je weer van de partij, nonneke?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou net als een aapChinchilla's hebben een soort grote harde muizenkeutels, en alstie boos was/aandacht wou gooide hij die uit zn hok
Hij heeft zelfs een keer zo goed gemikt dat er een tussen mn ogen landen
![]()
sneeuwklokjesquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb sneeuwklokjes in de tuin![]()
Ik heb echt zoveel zin in het voorjaar![]()
Ag het werk zelf zal ik niet missen, die ondergekakte wcpotten kunnen me gestolen wordenquote:Op woensdag 14 februari 2007 08:40 schreef lady-wrb het volgende:
wat jammer
was het jouw keuze of die van dolfinarium?
Mailtje terug gehad van Dickey's oude baasjequote:Manon,
Heel triest om dit nieuws te vernemen. Toch ben ik van mening dat Dicky zich geen betere baasjes had kunnen wensen. Jullie hebben hem, net zoals mijn vrouw deed, alle aandacht gegeven die hij zo graag had. Dat geeft mij een goed gevoel.
Bedankt voor de leuke foto's. Ik zal ze een speciaal plekje geven.
Vriendelijke groet,
Jan
Wat een vreselijk lief mailtje Nonneke, en hij heeft helemaal gelijkquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Mailtje terug gehad van Dickey's oude baasje![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:05 schreef senesta het volgende:
Ik heb sneeuwklokjes in de tuin![]()
Ik heb echt zoveel zin in het voorjaar![]()
Sterkte vandaag Marty, ik snap best dat het spannend is.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:02 schreef Marty het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik heb gisteravond toch maar even de DA gebeld en hij vertelde me dat Zara tot morgenochtend 06.00u water mag drinken.
Hij had dus net zo goed kunnen zeggen dat ze na middernacht niet meer mag drinken (net als het eten), want 's nachts drinkt ze volgens mij toch nooit aangezien ze eigenlijk alleen uit de kraan wil drinken.![]()
Ze drink meestal 's ochtends wat wanneer wij opstaan, maar dat is zo rond 07:10u. Te laat dus.
Morgen is het zo ver dus.
Ik begin nu wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Alles zal heus wel goed gaan, maar toch..![]()
Je ziet overal de planten al uitlopen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De winterakonietjes komen hier eindelijk boven
Ze hoeft morgen pas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Sterkte vandaag Marty, ik snap best dat het spannend is.
Het komt vast goed![]()
Hoe laat mag je haar weer ophalen?
Ahw arm ding.. Afwachtenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Mickey is heel de nacht weg gebleven en is nu nog niet thuis.
Normaal komen ze rond 23:00 naar binnen om te eten enzo.
Het is al eens gebeurd dat ie thuis kwam met zijn poot helemaal open (hoop hechtingen heeft ie gekregen toen, midden in de nacht), helemaal onder het bloed.
Ook niet gechipt ? (niet dat het veel uitmaakt, ze checken niet altijd op chip als ze een dier vindenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, hij draagt geen bandje of iets.
Nouja, ik wacht nog sowieso een dagje met al die instanties bellenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ook niet gechipt ? (niet dat het veel uitmaakt, ze checken niet altijd op chip als ze een dier vindenwaarvoor die chip denk je dan, maargoed... )
Anders gelijk Amivedi, Dierenambulance, Gemeente Reiniging, Dierenasiels (tot een km of 30
) bellen, mochtie nog niet terug zijn vanaaf
(vaak staan er op de site van de gemeente/stad waar je woont een lijst met nummers voor zulke dingen)
En vragen in de buurt (flyers ?) om te kijken in schuren e.d (misschien savonds laat als het stil is rammelen met voer en roepen, en dan goed luisteren of je em hoort miauwen)
Vervelend zeg ! Het is heel heel heel vervelend als je beestjes op een dag opeens niet thuis komen, kan er helaas over mee praten![]()
Nopequote:
Yeah, dat zei mijn moeder gelukkig meteen ook alquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik zou dan ook een afspraak maken om te chippen, ijsmeis.
Hoop dat ie snel terug is
Ja, Tom heeft er wel een zonder elastiek. Maar met hem durf ik het wel aan, die is rustig, blijft in de buurt en doet niet echt gekke dingen.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:51 schreef senesta het volgende:
He gatver ijsmeis.
Ik hoop dat hij snel weer opduikt.
Bandjes zonder elastiek zijn ook best gevaarlijk vind ik.
Misschien toch ergens opgesloten gezeten en flink gemiauwd.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef ijsmeis het volgende:
Hij was echt schor trouwens. Hij kwam binnen en begon heel schor te miauwen, heeft daarna 3x gegeten en ligt nu alleen nog maar op de bank te slapen.
En Tommy ligt er heel netjes en lief naast.
alsof er niks aan de hand was zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is er weer![]()
!
Vannacht om half vier kwam ie ineens binnen wandelen!
Xena heeft een eigen account!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 02:03 schreef Xenaatje het volgende:
Vanavond maar weer eens van het balkon, door de omheining geklauterd
Niks aan de hand hoor, gewoon ff een muisje scoren![]()
Offtopic in slowchat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:36 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit nog met mijn jas aan
kom net binnen.
kind -> school enz...
o shit dat is off-topiceh.. nou doerak had ook weer naast de bak gepiest
o nee, dat doen ze alleen maar in oud
Dank je welquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:20 schreef lady-wrb het volgende:
heeee gefeliciteerd met het huisdier van het jaar senesta
Wow Nonneke, hoe oud is je nichtje?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:03 schreef Nonneke het volgende:
Mag ik even pimpen met mijn kleine nichtje ?!![]()
[afbeelding]
de Held
Ze wordt 7 dit jaarquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Wow Nonneke, hoe oud is je nichtje?
Wat is dat beest enorm zo zeg.
Tja... waarom moet ze naar buiten? Katten kunnen ook prima binnen gehouden worden hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef Marty het volgende:
We hebben Zara er vanochtend voor het eerst alleen uit gelaten en ze is nog steeds niet terug...
We zijn al vier keer de buurt door gelopen met eten terwijl we haar roepen, maar ze komt niet..![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 18:44 schreef Marty het volgende:
We hebben Zara er vanochtend voor het eerst alleen uit gelaten en ze is nog steeds niet terug...
We zijn al vier keer de buurt door gelopen met eten terwijl we haar roepen, maar ze komt niet..![]()
Gelukkig!!quote:Op maandag 26 februari 2007 08:45 schreef Marty het volgende:
Ze is er gelukkig weer!![]()
We hadden haar er om 10.00u uit gelaten en gisteravond om 21.00u zat ze opeens weer voor de deur.
Het regende gistermiddag dus waarschijnlijk heeft ze ergens geschuild voor de regen.
Aangezien het haar eerste keer alleen buiten was waren we redelijk ongerust. Ik was bang dat ze achter een andere kat aan was gerend en dat ze de weg naar huis niet meer kon vinden.![]()
Bluezz, ik laat haar buiten omdat ze een vrij wilde kat is die altijd naar buiten wil.
We hebben een vrij klein huisje met kleine ramen (typisch Italiaans) dus het is ook vrij donker in ons huis.
Het is dus ook een beetje zielig om haar de hele dag binnen te houden.
Ik ging meestal mee met haar naar buiten, maar de laatste tijd probeerde ze al steeds uit de tuin te ontsnappen. (en dat was haar ook al een paar keer gelukt)
Aan het lijntje wilde ze ook eigenlijk niet meer. Dan liep ze de hele tijd te grommen.
Ik denk dat ik haar maar beter buiten kan laten overdag ('s nachts wil ik haar wel binnen hebben hoor) want anders ben ik ook bang dat ze een dag zal ontsnappen en niet meer terug zal komen.
Nou het is goed afgelopen, hopelijk blijft het goed gaan danquote:Op maandag 26 februari 2007 08:45 schreef Marty het volgende:
Ze is er gelukkig weer!![]()
We hadden haar er om 10.00u uit gelaten en gisteravond om 21.00u zat ze opeens weer voor de deur.
Het regende gistermiddag dus waarschijnlijk heeft ze ergens geschuild voor de regen.
Aangezien het haar eerste keer alleen buiten was waren we redelijk ongerust. Ik was bang dat ze achter een andere kat aan was gerend en dat ze de weg naar huis niet meer kon vinden.![]()
Bluezz, ik laat haar buiten omdat ze een vrij wilde kat is die altijd naar buiten wil.
We hebben een vrij klein huisje met kleine ramen (typisch Italiaans) dus het is ook vrij donker in ons huis.
Het is dus ook een beetje zielig om haar de hele dag binnen te houden.
Ik ging meestal mee met haar naar buiten, maar de laatste tijd probeerde ze al steeds uit de tuin te ontsnappen. (en dat was haar ook al een paar keer gelukt)
Aan het lijntje wilde ze ook eigenlijk niet meer. Dan liep ze de hele tijd te grommen.
Ik denk dat ik haar maar beter buiten kan laten overdag ('s nachts wil ik haar wel binnen hebben hoor) want anders ben ik ook bang dat ze een dag zal ontsnappen en niet meer terug zal komen.
Hij was inderdaad een stuk weg gezaktquote:Op maandag 5 maart 2007 10:40 schreef Uhmmie het volgende:
*gluur om het hoekje*
wat is dit ding weggezakt zeg.. was al bijna bang dat er geen SC meer was...
Het is nu leuk je weer even te zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:33 schreef Uhmmie het volgende:
tja ach.. ik kwam toch maar even gluren
durf niet te beloven dat ik vaste bezoeker word weer hoor
vermoed dat ik heel snel binnekort daar geen tijd meer voor heb
druk met nieuw huis en nieuw werk zegmaar
Nee, dat is inderdaad niet prettig.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:42 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm tja ik hoop dat het enkel zo was onder het mom van " er woont toch niemand.... " en dat het verder coole mensen zijn
maar het stemt niet echt hoopvol vind ik
EN in het nieuwe huis mogen de poessies in de tuin o/
dus blije poessies (nouja.. in ieder geval eentje.. van die ander vraag ik me af of ze naar buiten durft.. ) en blije wij
want waarschijnlijk zijn er dan een paar miljoen haren minder op de bank
wil enkel dat ze in de tuin blivjen tho.. buurt vol kleine kindjes
niet tof als die lekker in de zandbak willen spelen en vervolgens eerder in een kattenbak dan een zandbak zitten
Inderdaad, het is hier vandaag ook heerlijk weer vandaagquote:Op maandag 5 maart 2007 11:51 schreef Uhmmie het volgende:
mja gewoon de schutting afzetten maar waarschijnlijk
stille hoop dat als ik enkel een schutting neerzet dat de poezen er ook gewoon binnen blijven
maarja.. 1 goeie klauteraar.. en die KAN er op zich wel over denk ik
al vind ik het de moeite van het proberen waard op zich
voordeel van afzetten is dat andere katten er ook neit in kunnen
en dan ergens nog gaan bedenken wat we met de tuin willen
wat dat betreft is het niet handig getimed
eerst het hus.. dan de tuin
maar het is NU tijd om wat in je tuin te doen.. niet over 3 maanden
doerakjequote:Op maandag 5 maart 2007 12:58 schreef lady-wrb het volgende:heeeeeeej uhmmie
lekker buren krijg jij
wij gaan ook verhuizen. in onze toekomstige tuin ligt een complete speedboot.
gelukkig gaat die wel weg. al hebben we er weinig last van, want hij ligt niet op het terras.
en doerak doet jullie allemaal de groetenhet gaat weer wat beter met haar.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:49 schreef senesta het volgende:
Nonneke!!
Wij waren een midweekje naar een landal park en daar gaven ze een roofvogel show.
Mijn kids:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie je dat nerveuze mondje van Joeyquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:51 schreef Nonneke het volgende:
[..]
reageerde net in OUD
Gaaf hoor ! Errug stoer van ze !!
![]()
En Samara houdt 'm nog wel stoerder vast ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:52 schreef senesta het volgende:
Hi hi, ik postte ze ook in OUD en ik zie net Nonneke daar reageren![]()
Leuk he IJsmeis?
Ik was al verbaast dat ze allebei durfden, Samara is bang voor Yoshi![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Zie je dat nerveuze mondje van Joey![]()
Samara vond het allemaal prima![]()
Maar wat een prachtige vogels waren er bij die show, na deze foto's stopte mijn camera ermee, gelukkig niet eerder maar ik ga zeker bij een volgende gelegenheid nog eens heen om mooie foto's te maken.
Samara vind dwergpapagaaien ook eng, steeds als Yoshi hier herrie maakt dan komt ze naast me staan en zegt: "Mamaaah! Yoshi is boos op mij!!", ze is er niet vanaf te brengenquote:Op zondag 11 maart 2007 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
stoer hoor senestaje hebt dappere kids!
dat hoef ik met luca niet te proberen, die vindt die minipapegaaitjes die op je komen zitten in de avi-fauna al eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |