Oh dat is vervelend, had ze wel al een idee wat er mis is dan?quote:Op maandag 12 februari 2007 09:39 schreef lady-wrb het volgende:
ja dat kan ook natuurlijk. dat is hier twee keer vallen om de hoek.
ben net terug van de dokter met een verwijsbrief voor de orthopeed. dr is iets mis met mijn meniscussen (of menisci zoals mijn huisarts in haar brief schreef)
Ja dat kan ik me helemaal voorstellen.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:48 schreef lady-wrb het volgende:
ze denkt dat mijn meniscussen kapot zijn. in ieder geval de linker.
maar in de rechter zat meer vocht dan in de linker
ik heb last van allebei alleen haast nooit tegelijk (gelukkig).
maar als ik van de een last heb, ontzie ik die en dan wordt de andere overbelast en zo tob ik maar wat aan.
ik ben er in de loop van de jaren al een aantal keer mee naar de ha geweest, maar steeds vond men niets of weinig.
en nu heb ik weer een nieuwe, dus ik dacht: nieuwe dokter, nieuwe kansen! en ziedaar_O_
en als ik er nu ook nog eens vanaf kom, ben ik helemaal blij.
lijkt me heerlijk om weer eens harder te kunnen lopen dan alleen wandelpas.
ach, Dickeyquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef Nonneke het volgende:
Dickey is niet meerGisteravond om iets voor 12en istie ingeslapen in zn huisje. Zo zielig hij had alles laten lopen
![]()
Dag lieve Dick..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
fijn dat Doerak weer trek heeftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb het zoveelste kipfiletje op het gas staan.
doerak heeft flink trek en zeurt me de kop gek want het ruikt hier natuurlijk heerlijk
(ik ben tegelijkertijd groentensoep voor het gezin aan het koken, dus t is hier net een soup-corner)
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:42 schreef Nonneke het volgende:
Dickey is niet meerGisteravond om iets voor 12en istie ingeslapen in zn huisje. Zo zielig hij had alles laten lopen
![]()
Dag lieve Dick..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou net als een aapquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef tonja het volgende:
Rust zacht Dickey.
Hij gooide met stront? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Dickey gooide verquote:Op woensdag 14 februari 2007 07:10 schreef lady-wrb het volgende:
las ik nou goed dat het dolfinarium alweer bijna opengaat?
ben je weer van de partij, nonneke?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nou net als een aapChinchilla's hebben een soort grote harde muizenkeutels, en alstie boos was/aandacht wou gooide hij die uit zn hok
Hij heeft zelfs een keer zo goed gemikt dat er een tussen mn ogen landen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |