Voor deze kloon deze prijs:quote:

Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:32 schreef kastanova het volgende:
Voor de geinteresseerde mensen, waar het allemaal mee begon, Volvomeister die zijn afspraken niet nakwam
Oh, in het vervolg topic durfde hij zich vervolgens niet meer te vertonen trouwens... En zodra iemand hem er dan in zijn andere topics er op aansprak, maakte hij weer een nieuwe kloon aan.

Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoorquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:39 schreef HAHAHHA het volgende:
Oh ja, het begint een gewoonte van jou te worden om ongemakkelijke vragen, zoals die van mail te ontlopen.
Achterbakse gedoe van jou, ik kan het niet anders verwoorden.

Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zeg je alvast Kasta wint altijd hoor [afbeelding]

*indekt*quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.
Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning.

Anders google je ff op Volvomeister knullie, heb je direct prijsquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:38 schreef HAHAHHA het volgende:
Mooi dat je 'm voor mij opgesnord hebt. Jou (dus zonder een W, om maar in jouw termen te spreken) kennende, heb je 'm in je bookmarks opgeslagen ofzo?
Ik zou het linkje posten waar ik vertel waar en op welke afdeling ik werk... Deed ik dat? Yepquote:Als je dat topic goed leest, zie je dat je ineens je verkeerde gegevens vermeldt, waarna de beurt aan mij is. Niet andersom, zoals je het al eerder in je vorige post beweerde, hoor)

Het is maar hoe je ziet...quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:48 schreef denka het volgende:
*indekt*

Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:45 schreef HAHAHHA het volgende:
Tja, als je daarvoor allerlei gunstigheden moet aanpraten zonder het daadwerkelijke geheel in beschouwing moet nemen, dan mag hij winnen van mij.. move glory to them, zoals die Amerikanen het mooi zeggen.
Wat dat betreft, heb ik dan voor de toeristen/Kasta's kennissen die hier nu kijken, liever een gemeende verlies dan geveinsde overwinning.

Jij ook al? Maar ze blijven weer terugkomen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.
Treur niet, morgen is er weer een dag

Wat ben jij toch altijd fanatiek met je pseudo-bijdehante teksten.. vermoeiend zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar jochie, even rustig nu hé... Wat was dan de reden dat je tot 2 keer toe plotseling van het forum verdween toen je er toch echt niet meer onderuit kwam om je foto's te posten?
Vertel het maar aan ome kasta.
Of hé, laat me raden, dat zag je ook als overwinning?.

En dat post hij dan na mijn postquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:49 schreef HAHAHHA het volgende:
Het is maar hoe je ziet...
Overigens laat de selectieve reply van Kastanova wel lang op zich wachten. Dus ik ga alvast vroeg naar bed.

Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat post hij dan na mijn post.
Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op....

quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen.

Idd en dat als de ene weggaat de andere opeens opduikt. En qua reacties zie je het ook maargoed ze zijn zo hoogbegaafd dat ze het zelf nog niet eens inzien en werkelijk denken dat de wereld aan hun voeten likt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:
Toevallig ook dat zowel W-A als Trance exact tegelijkertijd met Volvomeister gaan slapen.

NEE!quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
Tering, gaat hard zeg
Ik open straks wel een tweede deel...

Deze is toepasselijkerquote:

Sneaky woman.. Beetje op komen dagen op het moment dat ik weg gaquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:27 schreef MUUS het volgende:
*kuch*

Aahh, wat vvergis je weer eens lelijkquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:55 schreef kastanova het volgende:
Voorspellinkje: Die zien we hier niet meer terug en morgen duikt er plotseling weer een nét geregistreerde user op....

Nieuw topic? Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 18 januari 2007 00:04 schreef denka het volgende:
Of gaat vrolijke door..Dit topic vol lullen en geen nieuw deel aanmaken is misschien het beste. Dan stoppen ze ook wel of ze moeten zo desperate zijn dat ze een eigen topic aanmaken wat ik eigenlijk niet zie gebeuren. Want buiten het feit dat heel fok! al weet dat ze niet echt toerekeningsvatbaar zijn zullen ze zich zelf niet nog verder de wereld der ongelovigen in helpen..of wel dat weet je maar nooit met zieke geesten..

Geen idee, in tegenstelling tot jou hou ik zulke data's niet bij. Misschien is het omdat we een leven buiten de deur hebben, en dus betere dingen te doen hebben dan laat in de nacht door de slapende users naar beneden proberen te trappenquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:16 schreef kastanova het volgende:

quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef HAHAHHA het volgende:
[..]
Nieuw topic? Mijn zegen heb je.
Aangezien je actief meeslijmt, is het wel opmerkelijk dat je dit gebeuren maar desperate vindt om een nieuw topic te openen. Wat zegt dat dus over je kontvriendje Kastanova? Hij opende telkens een nieuw topic over mij. Maar nee, bij hem zullen we 'desperate' niet uit jouw mond horen. Hoezo objectief?

Wat is er zo spannend aan het posten van een foto ? Alsof ik dan ineens tof ben ofzo ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Apie toch.
Je durft niet eens een fóto te posten, laat staan dat je in real life tegenover me dúrft te staan.

Nu niet gaan jokken hé apie...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:33 schreef HAHAHHA het volgende:
Aangezien je actief meeslijmt, is het wel opmerkelijk dat je dit gebeuren maar desperate vindt om een nieuw topic te openen. Wat zegt dat dus over je kontvriendje Kastanova? Hij opende telkens een nieuw topic over mij. Maar nee, bij hem zullen we 'desperate' niet uit jouw mond horen. Hoezo objectief?

Ondanks het feit dat je tegen het einde van je zin weer door je dagelijkse dosis hersencellen heen was, lijkt het me vrij vreemd dat jullie met z'n drieën rond 0:00 de straat nog opgaan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:34 schreef HAHAHHA het volgende:
Geen idee, in tegenstelling tot jou hou ik zulke data's niet bij. Misschien is het omdat we een leven buiten de deur hebben, en dus betere dingen te doen hebben dan laat in de nacht door de slapende users naar beneden proberen te trappen.
Dude, je kraamt weer onzin uit, m'n naam staat er nog gewoon...quote:Maar hé, nu je toch aan een mod gevraagd hebt je naam Martin Blokhuis te verwijderen op Fok.

In jouw geval zal het toch vooral aantonen dat je níet zo tof bent als je je voordoet...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:03 schreef W-A het volgende:
Wat is er zo spannend aan het posten van een foto ? Alsof ik dan ineens tof ben ofzo ?

He Dolf-Jansen-Lookalike met je ingevallen heroïnesmoel zegt het woord "Chronograph" je iets ? Je bent toch een wandelende spellingscontrole of niet? Ik zag je moeder nog in een cheap-ass restaurant. Kenker, dat wijf is tering is vet man. Ze is zo vet dat ze geen menukaart kreeg maar de voorraadlijst.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:29 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wacht ff, dít ding dus?
[afbeelding]
Oh my, ik zou er nog niet dood mee gevonden willen...
Maar hé, Tranceaapje, dat een foto van je hoofd ondoenlijk is snappen we inmiddels, maar een foto van je big ass klokkie moet toch wel mogelijk zijn? Pleur je het echtheidscertificaat er even naast en gaan we je daarna uitlachen?
Deal? Tof.

nog 16 posts doe je best..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
[..]
He Dolf-Jansen-Lookalike met je ingevallen heroïnesmoel zegt het woord "Chronograph" je iets ? Je bent toch een wandelende spellingscontrole of niet? Ik zag je moeder nog in een cheap-ass restaurant. Kenker, dat wijf is tering is vet man. Ze is zo vet dat ze geen menukaart kreeg maar de voorraadlijst.
En wil je niet in mijn 14 karaat gouden horloge gevonden worden? Maak je maar geen zorgen. Het enige waar jij in gevonden zal worden is een stuk touw om je arm waarmee jij je laatste shot heroïne hebt genomen.
Wil je een foto van mijn Big Ass watch? Ik ben geen internetnerd dus ik weet niet hoe je een foto post. Weet je wat, als je het even uitlegt zal ik die ogen jou eens wat laten uitpuilen van jaloezie.

Appeltaartvla.quote:Op donderdag 18 januari 2007 16:41 schreef milagro het volgende:
boezem en appeltaartvla, die woorden zijn me bijgebleven, de rest vh topic is me een compleet raadsel, waar gaat het over en vooral waarom toch

ik klikte er ook enkel op, omdat ik jouw nick zag als laatste posterquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:31 schreef MUUS het volgende:
[..]
Appeltaartvla..
Ik lees de rest ook niet, heur. Het is net als die topics toen in R&P met kasta en die dame met borderline. Heeele lange posts en niemand las het..

quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
He Dolf-Jansen-Lookalike met je ingevallen heroïnesmoel
Dude, je draagt zelf kinderoverhemdjes vanwege je ingevallen ebolalijfje, dus het lijkt me verstandiger dat je niet over andermans lichaamspostuur gaat babbelenquote:Op zondag 16 april 2006 22:04 schreef TranceAction het volgende:
Gelukkig ben ik iemand die gezegend is met een slank postuur, een uitstervend ras als je de media mag geloven. Het nadeele is wel dat de kleinste maat overhemden (37) nog te breed is voor mijn slanke taille.

Het is een feit dat de jongeman inderdaad een erg smal postuur heeft.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Dude, je draagt zelf kinderoverhemdjes vanwege je ingevallen ebolalijfje, dus het lijkt me verstandiger dat je niet over andermans lichaamspostuur gaat babbelen.

Om nog maar te zwijgen over zijn topic waarin hij, naast het bij de buren eten, nog meer tips vraagt om rond te komen aangezien de ziektekostenverzekeringen zoveel gestegen zijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:39 schreef denka het volgende:
TranceAction wat doe je in een cheapass restaurant als je een rijke stinkert bent?

Ik heb het niet over je postuur lelijke aap, ik heb het over die ingevallen heroïnebek van je. Wie is hier nou de stalker sukkelquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Dude, je draagt zelf kinderoverhemdjes vanwege je ingevallen ebolalijfje, dus het lijkt me verstandiger dat je niet over andermans lichaamspostuur gaat babbelen.

Maar wij hebben het wel over je zielige miezerige lichaampje..quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:46 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je postuur lelijke aap, ik heb het over die ingevallen heroïnebek van je. Wie is hier nou de stalker sukkel![]()
Maare ga je me nog vertellen met welk programma ik een foto van mijn big ass watch kan posten. Dan kan ik het verschil tussen jou en mij een laten zien nl ik praat geen shit. Money talks bullshit walks kerel.

Ik heb je eerder verteld dat ik hier ben om loser als jij te kutten en af en toe een beetje sukkels als jij voor de gek te houden. Dus je dacht dat dat topic serieus wasquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over zijn topic waarin hij, naast het bij de buren eten, nog meer tips vraagt om rond te komen aangezien de ziektekostenverzekeringen zoveel gestegen zijn.
Hé Tranceliefje, als je nu je horloge van 2.000 nu even verkoopt, hoef je de restjes van je buurman ook niet meer op te eten.

Nee, da's logisch natuurlijk, als je een mager kinderlijfje hebt waar een Afrikaans, bolbuikerig vliegenvangertje zich nog voor zou schamen, zul je vast een volgevreten hoofd hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:46 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb het niet over je postuur lelijke aap, ik heb het over die ingevallen heroïnebek van je. Wie is hier nou de stalker sukkel![]()
Whehehe, probeer het eens met een rekenmachine jij neanderthalertje van me...quote:Maare ga je me nog vertellen met welk programma ik een foto van mijn big ass watch kan posten.

Hoe verwacht deze reactiequote:Op donderdag 18 januari 2007 20:50 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik heb je eerder verteld dat ik hier ben om loser als jij te kutten en af en toe een beetje sukkels als jij voor de gek te houden. Dus je dacht dat dat topic serieus wasEn ik zag je moeder in een cheap-ass restaurant ja toen ik buiten langs liep. Je denkt toch niet dat ik en een veredelde MC Donalds kom he
![]()

Aggos.quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:35 schreef milagro het volgende:
[..]
ik klikte er ook enkel op, omdat ik jouw nick zag als laatste poster
alles hunky dory, MUUS, met jou en mini jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |