Nog niet helemaal uitgeslapen?quote:Op maandag 15 januari 2007 09:09 schreef -XX- het volgende:
Fok mc breid zich als mitose uit!![]()
Morgen!
Ha!quote:Op maandag 15 januari 2007 09:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent verbreezerd de laatste paar maanden
Whaha, hoe sufquote:Op maandag 15 januari 2007 10:07 schreef worldpimber het volgende:
BazzieK stelt zichzelf voor aan z'n Duitse collega's![]()
![]()
![]()
![]()
Voor de Fok! MC BBQ gekocht omdat je steeds aan het grappen was dat er wel bier moest zijn.quote:
Heeee.. goed weekend gehad?quote:
Lipje had eerst geschreven:quote:
Uitstekend weekendquote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heeee.. goed weekend gehad?
En niet eens een nachtje extra blijven van de passie?
Had je vanochtend een lekker ritje gehad.![]()
[..]
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:45 schreef bvvt het volgende:
Love is in the air - everywhere you look around
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik er al even bij staan hoorquote:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.quote:En mijn vader vertrouwt dat bel gedoe niet.Dat kan gewoon niet allemaal.
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Verkeerde topic. Het zwaai topic is dat andere deeltje 641.quote:
aHa.. dus niet 12,95 per maand voor alleen telefoon. Dat dacht ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef bvvt het volgende:
Hmmm, bij ons betaal je een abo en daarmee kan je gratis bellen naar alle vaste nummers binnen nederland.
Het is wel een Voice over IP dienst, oftewel - bellen via internet.
Heb je een breedband internet verbinding voor nodig. of dat Kabel of ADSL is maakt niet uit.
(geen internet - betekend dus ook - niet bellen)
Die light - medium - heavy die je zaterdag noemde (voor ik afwezig was) is een inbel account om te internetten op de ouderwetse manier (inbel modem) - dat is niet snelgenoeg voor een VoIP dienst EN die zou dan altijd open moeten staan om bereikbaar te zijn.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Het zwaai topic is dat andere deeltje 641.![]()
Uh, gevoelig op deze ochtend?quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jah tot zover het karten dus. Komen die kudtwijven weer niet opdraven, en om nou met z'n 2en over de kartbaan te knallen is ook weer zo remi.
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarschijnlijk waren ze bezig de auto te parkeren, je hebt toch wel rondgekeken op de parkeerplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |