hoef MAAR 5min vol te lullen.. dat is 10min minder dan bij het vorige project.. maar dan nog moet het natuurlijk wel stralen en veel dia's hebbenquote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:36 schreef fvivif het volgende:
ik ben de grot uit
nu ga ik pokeballs halen en dan kom ik terug om wat pokemon te vangen
edit-knop?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:38 schreef fvivif het volgende:
potnandori staan er buiten de groot ook nog zootje mensen me op te wachten
nee niet in utrecht toevalligquote:Op maandag 15 januari 2007 15:21 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Waar doe je avondschool? Niet utrecht toevallig?
wat toevalligquote:Op maandag 15 januari 2007 15:39 schreef saaw het volgende:
[..]
nee niet in utrecht toevalliggewoon amsterdam
* saaw is bezig dr laptop opnieuw te instaleren
beetje tegenstrijdigquote:Op maandag 15 januari 2007 15:41 schreef fvivif het volgende:
wat pub nodig heeft is een goed pokemon topic !
ja dan kan jij daar lekker alles vol spammen en hoef je het hier niet tedoenquote:Op maandag 15 januari 2007 15:41 schreef fvivif het volgende:
wat pub nodig heeft is een goed pokemon topic !
heb vroeger de eerste serie kaartjes gespaard.. was er best ver meequote:
quote:Op maandag 15 januari 2007 15:45 schreef lucina het volgende:
[..]
heb vroeger de eerste serie kaartjes gespaard.. was er best ver mee![]()
[Centraal] Pokemon topic nr1. : Waar fvivif de grot uit is.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef fvivif het volgende:
jullie zijn gewoon allemaal verwende pubers
explain yourselfquote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef fvivif het volgende:
jullie zijn gewoon allemaal verwende pubers
quote:
vind ik niet.. pokemon leeft denk ik wel onder de jonge pubersquote:
er zijn ook zat niet-jonge pubers hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
vind ik niet.. pokemon leeft denk ik wel onder de jonge pubers
Er zijn ook moderators die geen PI's en interpunctie gebruiken.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn ook zat niet-jonge pubers hoor
en jonge pubers die pokemon alsnog kut vinden
uhuquote:Op maandag 15 januari 2007 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Er zijn ook moderators die geen PI's en interpunctie gebruiken.![]()
zeg ik van niet dan?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:49 schreef saaw het volgende:
[..]
er zijn ook zat niet-jonge pubers hoor
en jonge pubers die pokemon alsnog kut vinden
nee dat zeg ik nietquote:Op maandag 15 januari 2007 15:56 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zeg ik van niet dan?
maar ik maak op uit jou eerdere post dat pokemon en pubers tegen strijdig zijn? terwijl dat juist de pokemon doelgroep is.
zegt wie?quote:
komt omdat de oude bazen.. niet meer kunnen tippen aan hoe ze vroeger bazen warenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Borkydude het volgende:
Yo, Kev, Tom, alles chill? Het gaat bergafwaarts met PUB...
Wij zijn bazen als vanouds. Ik heb het over de autoriteiten.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
komt omdat de oude bazen.. niet meer kunnen tippen aan hoe ze vroeger bazen waren
Mwah, nie echt, enzo, kheb t druk enzo laatste tijd, en best moequote:Op maandag 15 januari 2007 16:14 schreef Borkydude het volgende:
Yo, Kev, Tom, alles chill? Het gaat bergafwaarts met PUB...
Die blouse.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Check deze ernstige foto. Op veler verzoek lachend.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |