Kluivert had daar anders geen moeite mee.quote:
En waar heb ik het over GS? Het gebruiken van een kengetal om je rivaal mee aan te duiden is gewoon zielig en behoorde eerst voornamelijk bij een select groepje internethelden aan Feyenoords kant. Dat steeds meer Ajacieden ook domme bijnamen, 010 en kakkerlakken bv, gaan gebruiken is gewoon triest. En uiteraard ligt Feyenoord gevoelig maar dat betekend niet dat je gelijk overal hysterisch op moet reageren als er geen aanleiding voor is.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
010 heb ik voor de duidelijkheid niet van GS te pakken, dit is supportersjargon 010 gaat daar al jaren mee. Dat GS het gebruikt is niet mijn probleem.
En gek he dat Feyenoord gevoelig ligt....![]()
duiden bedoel je ?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
En waar heb ik het over GS? Het gebruiken van een kengetal om je rivaal mee aan te duidden is gewoon zielig en behoorde eerst voornamelijk bij een select groepje internethelden aan Feyenoords kant. Dat steeds meer Ajacieden ook domme bijnamen, 010 en kakkerlakken bv, gaan gebruiken is gewoon triest.
Omdat het ongelovelijk kinderachtig is en overkomt. Humor is het als je het een enkele keer gebruikt en niet als je het constant doet.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
duiden bedoel je ?
Heel normaal dat je bijnamen gebruikt voor je rivaal ik vind dat wel humor, wat is daar in vredesnaam mis mee?![]()
Herstel dus: JIJ vind het zielig. IK vind dat je erg ovetrokken reageert....
Ik zie je dit alleen in het Ajax topic posten?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:23 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Omdat het ongelovelijk kinderachtig is en overkomt. Humor is het als je het een enkele keer gebruikt en niet als je het constant doet.
U heeft een sterk observatievermogen.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik zie je dit alleen in het Ajax topic posten?
Idd!Dus verklaring?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:33 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
U heeft een sterk observatievermogen.
De discussie is in dit topic begonnen dus ga ik ook verder met die discussie in dit topic. En daarnaast heb ik geen enkele behoefte om in andere club topic te posten laat staan daar een discussie te starten.quote:
Dat moet je ook zelf weten.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:55 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
De discussie is in dit topic begonnen dus ga ik ook verder met die discussie in dit topic. En daarnaast heb ik geen enkele behoefte om in andere club topic te posten laat staan daar een discussie te starten.![]()
Dat had ik al. Ik denk dat hij het gaat maken bij ons!quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef toma het volgende:
[afbeelding]ik krijg er zowaar een goed gevoel bij.
Om een foto?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef toma het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef toma het volgende:
Hoeveel rippen heb jij?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:05 schreef -Wolf- het volgende:
Wat een rip uit m'n lijf weer, een kaartje voor AJAX-Werder.![]()
Wie is overigens die speler op de achtergrond, ziet er wel dreigend uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:49 schreef toma het volgende:
Daarom. Einde discussie.quote:Op maandag 15 januari 2007 18:41 schreef Erwtensoep het volgende:
Onze twee beste spelers komen ook van psvau
Que?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:46 schreef dantes_inferno86 het volgende:
En we hebben het broertje van Aisatti!
Stond een tijdje terug in de VI geloof ik. Dat het broertje van Aisatti wellicht in de jeugd van Ajax zou gaan spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |