Ten Cate het alleen over dat je ook niet typische Ajax spelers nodig zult hebben om goed te functioneren. Dat de naam Feyenoord dan valt heeft te maken met dat de kwaliteiten die een typische feyenoord speler heeft aansluiten bij dit Ajax. Waarom er altijd zo hysterisch gedaan moet worden als de naam Feyenoord valt snap ik niet echt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sowieso de vergelijking mix Ajax Feyenoord is idioot. Ik wil geen 010 voetbal
Inderdaad. Rotterdam dekt de lading al genoeg.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:42 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het gebruiken van 010 lijkt ook met de dag erger te worden.![]()
quote:
De tweede ook.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:53 schreef jna het volgende:
Die eerste zin klopt wel...
Vind je het gek dat Ajax met 3-1 verliest daar!quote:
Moet je ook niet klagen als er weer zo'n bijlmer-gastje uit jullie jeugdopleiding weer eens de bal verspeeld omdat ie het mooi wou doen of een kans verkloot omdat ie voor eigen succes ging.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Sowieso de vergelijking mix Ajax Feyenoord is idioot. Ik wil geen 010 voetbal
Goede reactiequote:Op maandag 15 januari 2007 14:14 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Moet je ook niet klagen als er weer zo'n bijlmer-gastje uit jullie jeugdopleiding weer eens de bal verspeeld omdat ie het mooi wou doen of een kans verkloot omdat ie voor eigen succes ging.
Laat ik als eerste zeggen dat ik blij ben dat Buijs en Lucius niet naar Ajax zijn gegaan, kom op zeg, die komen gewoon duidelijk kwaliteit te kort. Gabri is wel een soort speler die de boel aanjaagt, en ik vind dat hij het tot nu toe best aardig doet. Er had nog wel een type Davids bijgemogen, maar dat is helaas niet gebeurd. En zal helaas deze winterstop ook wel niet gebeuren.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Feyenoord haalde toch ook spelers als Danny Buijs en Theo Lucius?
Als Ajax 1 of 2 van dat soort spelers had gehaald, i.p.v. 2 mislukte Spanjaarden, dan hadden ze nu tenminste wat veerkracht en power in het elftal gehad.
Blijkbaar niet, want die spelers houden jullie spelers aardig bij tot nu toe. Het is niet allemaal mooi, maar uiteindelijk gaat het om de punten.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Laat ik als eerste zeggen dat ik blij ben dat Buijs en Lucius niet naar Ajax zijn gegaan, kom op zeg, die komen gewoon duidelijk kwaliteit te kort.
Alsof het voetbal van toen nog te vergelijken is met nu.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:01 schreef Robar het volgende:
Maar aan de andere kant, kijk eens naar het team van 94/95.
Hoe veel aanjagers liepen er toen in het veld?
Davids??
Misschien Rijkaard??
Maar meer ook niet volgens mij?
Het fysieke aspect van voetbal moet natuurlijk niet overdreven worden , anders moeten we 11 freefighters met een hele goede conditie en loopvermogen opstellen
Dat is een van de eerste stappen ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 15:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Tis ook gewoon simpel eigenlijk.Neem gewoon wat extra kachttraining op in je trainingsprogramma.
Je gaat Ajax toch niet vergelijken met Duitsland?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:06 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Alsof het voetbal van toen nog te vergelijken is met nu.
En kijk eens naar Duitsland : al tientallen jaren veel succes met fysiek sterke spelers en vechtlust.
Koemanquote:PSV-trainer Koeman wil Kanu overnemen van Portsmouth
--------------------------------------------------------------------------------
Niet zijn oude club Ajax, maar landskampioen PSV heeft grote belangstelling voor Nwankwo Kanu (30). De Nigeriaanse spits staat voor de keuze: bijtekenen in Portsmouth of terug naar het vasteland. Een reportage vanuit een vergane-glorie-stadje.
Passages uit Sportweek 3, door Mark van den Heuvel
Zaakwaarnemer Franklin Sedoc: ‘Een journalist vroeg aan Kanu: ‘Vind je Ajax nog steeds een mooie club?’ Toen zei hij: ‘Ja, ik vind Ajax nog steeds een mooie club.’ Dat was alles’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |