abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45365992
Ajoh, KJH wordt gewoon ff op scherp gezet door Henk
  maandag 15 januari 2007 @ 10:51:03 #52
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45366453
Ik hoop niet dat Klaas op de bank begint nee. Die jongen gaat de verwachtingen echt wel weer inlossen.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:15:45 #53
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_45367100
KJH word op scherp gezet
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 15 januari 2007 @ 11:19:45 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45367195
quote:
Juventus biedt 1 miljoen voor Grygera
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 15 januari om 11:08

Juventus lijkt een serieuze poging te ondernemen om Zdenek Grygera over te nemen van Ajax. Volgens De Telegraaf wil de Turijnse club een transfersom van 1 miljoen euro op tafel leggen voor de Tsjechische verdediger.

Grygera wordt al geruime tijd in verband gebracht met Juventus. De verdediger heeft komende zomer een aflopend contract bij Ajax en zou graag de overstap maken naar de Italiaanse Liga. Dat hij bij Juventus in de Serie B moet beginnen zou geen probleem zijn.

Het is onduidelijk of Ajax akkoord gaat met het bod van Juventus. Recentelijk meldde trainer Henk ten Cate dat de Amsterdammers minimaal 2 miljoen euro willen vangen voor de Tsjechische international. Juventus wil dit bedrag echter niet op tafel leggen en zou in dat geval tot komende zomer wachten.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 15 januari 2007 @ 11:21:09 #55
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45367225
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Lijkt me erg onverstandig om er niet op in te gaan. Wellicht valt het nog enigszins op te schroeven, maar beter dit dan dat hij straks gratis de Arena uit loopt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_45367672
quote:
Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Lijkt me erg onverstandig om er niet op in te gaan. Wellicht valt het nog enigszins op te schroeven, maar beter dit dan dat hij straks gratis de Arena uit loopt.
Opschroeven naar 1,5 miljoen of misschien zelfs 2 miljoen en dan laten gaan.
Voor een contract van een half jaar is dat prima.
  maandag 15 januari 2007 @ 11:43:37 #57
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45367818
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij, op zich is het natuurlijk mooi dat je nu nog geld voor hem krijgt, maar aan de andere kant moet er wel een vervanger komen. Ajax heeft geen geld en voor 1,5 miljoen euro (1 miljoen euro transfersom plus 0,5 miljoen euro salaris) koop je geen adequate vervanger, dus eigenlijk heb ik liever dat hij blijft. Willen we landstitel, KNVB-beker en/of UEFA Cup winnen, dat moet dat wel met de sterkst mogelijke selectie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 15 januari 2007 @ 12:01:03 #58
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_45368280
Mocht Stam tijdelijk wegvallen heb je inderdaad nog maar heel weinig opties centraal in de verdediging.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_45368517
quote:
Ten Cate: Ajax en Feyenoord samen is topelftal
Gepubliceerd op: 14-01-07 / Auteur: Jan / Bron: De Telegraaf

Ten Cate: "Sinds ik geboren ben is Feyenoord de club van de havenarbeiders, van de opgestroopte mouwen en de spuug in de handen. Ajax staat voor het mooie voetbal, het overstapje en het hakballetje.

Eigenlijk zoek je allebei iets specifieks van de ander. Voeg spelers van Ajax en Feyenoord samen en je hebt waarschijnlijk een heel goed elftal." Op dit moment doet Feyenoord niet veel onder Ajax.
Waarom heeft ie destijds niet wat meer spelers gehaald die voor wat kracht in het elftal zorgen?
This post is gonna be legendary!
pi_45368586
Ten Cate krijgt teveel praatjes.
Houd van een lijntje.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:14:45 #61
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45368635
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef Barney.Stinson het volgende:

[..]

Waarom heeft ie destijds niet wat meer spelers gehaald die voor wat kracht in het elftal zorgen?
Omdat dat niet mogelijk was.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  maandag 15 januari 2007 @ 12:15:51 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45368667
Ajax+psv zou ook een sterk elftal zijn, of Ajax+barcelona ofzo .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45368795
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Omdat dat niet mogelijk was.
Feyenoord haalde toch ook spelers als Danny Buijs en Theo Lucius?

Als Ajax 1 of 2 van dat soort spelers had gehaald, i.p.v. 2 mislukte Spanjaarden, dan hadden ze nu tenminste wat veerkracht en power in het elftal gehad.

Maar ja, Ajax houdt liever Mauros Rosales en Markus Rosenberg i.p.v. Angelos Charisteas. .
Je kunt veel over hem zeggen, maar het is wel het type speler dat Ajax nu mist.
pi_45368827
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ajax+psv zou ook een sterk elftal zijn, of Ajax+barcelona ofzo .
Ik denk dat bij PSV en Barcelona weinig Ajax-spelers op een basisplek konden rekenen eigenlijk.
pi_45369323
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:10 schreef Barney.Stinson het volgende:

[..]

Dat wilde hij wel, maar hij kreeg geen toestemming.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45369460
Als ten Cate Huntelaar verneukt mag hij gelijk wegwezen
  maandag 15 januari 2007 @ 12:48:30 #67
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45369566
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef Barney.Stinson het volgende:

[..]

Feyenoord haalde toch ook spelers als Danny Buijs en Theo Lucius?

Als Ajax 1 of 2 van dat soort spelers had gehaald, i.p.v. 2 mislukte Spanjaarden, dan hadden ze nu tenminste wat veerkracht en power in het elftal gehad.

Maar ja, Ajax houdt liever Mauros Rosales en Markus Rosenberg i.p.v. Angelos Charisteas. .
Je kunt veel over hem zeggen, maar het is wel het type speler dat Ajax nu mist.
Ajax zoekt natuurlijk wel naar spelers met een hoger niveau dan die 2. Maar dat kost dan ook een stuk meer. Die 2 spanjaarden waren ook niet voor niets transfervrij gehaald. Wat mij betrefd is Gabri trouwens niet mislukt. Dat Ajax Charisteas weg deed had overigens met geldzaken te maken. Charisteas is overigens niet het type speler wat Ajax nu mist. De wedstrijden die we verloren hadden niets te maken met een rol voor een eventuele pinchhitter.
pi_45369627
Hoe zou Hugo Borst in hemelsnaam kunnen weten dat Huntelaar tegen Utrecht op de bank zit?
Ik vraag me af of de technische staf die beslissing uberhaupt al heeft gemaakt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45369628
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:13 schreef Erwtensoep het volgende:
Ten Cate krijgt teveel praatjes.
Inderdaad. Ajax hoort zonder feyenoord ook een topelftal te zijn. En daar moet hij voor zorgen!
pi_45369921
De Ajaxcultuur moet bewaakt worden...... Een elftal vol houthakkers hoort niet bij Ajax. Kom op zeg.... eerst de punt naar achteren, toen 4-4-2 en nu geen technische voetballers meer.

Ajax moet wel Ajax blijven.....
Ajax!!
  maandag 15 januari 2007 @ 13:06:53 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45370098
quote:
Veel interesse voor Markus Rosenberg
Geschreven door Pieter Hanson op maandag, 15 januari om 12:50

Markus Rosenberg heeft de aandacht getrokken van diverse buitenlandse clubs. Volgens Aftonbladet willen acht Europese clubs de aanvaller op huurbasis overnemen van Ajax.

Naar verluidt zou het gaan om Paris Saint Germain, FC Nantes, Real Sociedad, Deportivo La Coruña, Levante, Celta Vigo, Bordeaux en Sochaux. Eerder toonde ook Olympique Lyon belangstelling voor Rosenberg, maar de Franse landskampioen lijkt te zijn afgehaakt.

Ajax lijkt Rosenberg echter niet te willen verhuren. De Amsterdamse club prefereert een verkoop van de Zweedse international en zou een transferom van 5 miljoen euro willen ontvangen voor de aanvaller, die onder de huidige trainer Henk ten Cate nauwelijks in actie komt.
  maandag 15 januari 2007 @ 13:07:40 #72
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45370119
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:00 schreef Cordoba32 het volgende:
De Ajaxcultuur moet bewaakt worden...... Een elftal vol houthakkers hoort niet bij Ajax. Kom op zeg.... eerst de punt naar achteren, toen 4-4-2 en nu geen technische voetballers meer.

Ajax moet wel Ajax blijven.....
Wat is er mis met de punt naar achteren? En er staat nergens dat we 442 gaan spelen en dat we geen technische voetballers meer krijgen. Leer eens lezen.
pi_45370332
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:07 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Wat is er mis met de punt naar achteren? En er staat nergens dat we 442 gaan spelen en dat we geen technische voetballers meer krijgen. Leer eens lezen.
Er is van alles mis met de punt naar achteren, dat blijkt wel. Het gat tussen het middenveld en Huntelaar is veel te groot. Waarom wordt elke goede spits bij Ajax vermoord? We komen fysiek tekort, dat is toch altijd zo geweest? Maargoed wellicht heb je gelijk en zie ik het allemaal weer te negatief. Maar Jaake en Ten Cate zijn geen mensen met een Ajaxachtergrond. Ik vrees dat de Ajaxcultuur gaat verdwijnen.....
Ajax!!
  maandag 15 januari 2007 @ 13:30:40 #74
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45370712
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Er is van alles mis met de punt naar achteren, dat blijkt wel. Het gat tussen het middenveld en Huntelaar is veel te groot. Waarom wordt elke goede spits bij Ajax vermoord? We komen fysiek tekort, dat is toch altijd zo geweest? Maargoed wellicht heb je gelijk en zie ik het allemaal weer te negatief. Maar Jaake en Ten Cate zijn geen mensen met een Ajaxachtergrond. Ik vrees dat de Ajaxcultuur gaat verdwijnen.....
En waaruit blijkt dat dan? Uit de slechte resultaten van de afgelopen maanden? Want die hadden natuurlijk niks te maken met de punt naar achteren. Wel met op een aantal plaatsen niet al te sterke bezetting en de mentale weerbaarheid. Ik vind het gat tussen het middenveld en Huntelaar mel mee vallen. We creeren alleen nog te weinig kansen. Daardoor is Huntelaar nog niet echt zichzelf. Ten Cate heeft welliswaar geen Ajax achtergrond maar past wat filosofie betreft wel bij Ajax. Jaakke zal in de ogen van de meeste nooit iets goed kunnen doen aangezien hij geen voetbalachtergrond heeft en tot een bepaalde steriotype behoort. Desalniettemin vind ik hem wel vaak goede ideeen hebben maar is het de vraag of hij er daadwerkelijk ook iets mee doet. Maar dat komt ook omdat zijn rol vrij minimaal is. En de Ajax cultuur zal echt niet verdwijnen hoor. Immers, de tactiek en de instelling bepalen of er aantrekkelijk en dominant voetbal gespeeld word en niet de spelsysteem.
pi_45370786
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:50 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Inderdaad. Ajax hoort zonder feyenoord ook een topelftal te zijn. En daar moet hij voor zorgen!
Sowieso de vergelijking mix Ajax Feyenoord is idioot. Ik wil geen 010 voetbal
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')